Da's op zich wel prettig... Maak jij reclame voor dat bier of zo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:21 schreef Hugster het volgende:
Je kan er ook behoorlijk mee doorzuipen en blijven zuipen, geen gruwelijk bittere bek.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Hugster het volgende:
En die blikken Schultenbrau die doodslaan en niet te zuipen zijn![]()
![]()
![]()
Als Hugo iets wat goedkoop is aanprijst moet het wel FUCKING goed zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's op zich wel prettig... Maak jij reclame voor dat bier of zo?
Ik snap nog steeds deze zin niet en welk woordje erin mist ben ik ook nog niet achter....quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Hugster het volgende:
En die blikken Schultenbrau die doodslaan en niet te zuipen zijn![]()
![]()
![]()
En de sleutel van mn ketting slot breekt af, teering, ik heb echt een bad streakquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:13 schreef Sjoewe het volgende:
KUT kattebrokken vergeten.
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik moest lachen toen ik dat lasquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En de sleutel van mn ketting slot breekt af, teering, ik heb echt een bad streak
Geen. Prima te lezen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds deze zin niet en welk woordje erin mist ben ik ook nog niet achter....
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als Hugo iets wat goedkoop is aanprijst moet het wel FUCKING goed zijn
Ja. Nu moet ik huilen en heb ik in mn pols gekrast.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik moest lachen toen ik dat las![]()
![]()
Hoezo schijnt. Je hebt toch zoiets gehad ofzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die schijnt ook lekker te zijn van de Jan.
Niet van de Janquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo schijnt. Je hebt toch zoiets gehad ofzo?
Jij geile donderquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Alfisti het volgende:
Mocht iemand nog behoefte hebben aan telefoon-seks > ik klink als Katja Schuurman op het moment
Waarvan dan? De Jan Linders heeft ook andere taarten en vlaaienquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet van de Jan
Die bij jou was geen gewonen
Ja rijstquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarvan dan? De Jan Linders heeft ook andere taarten en vlaaien.
En nee, geen gewone, maar wel iets met Kersen erin.
Ik heb Skype! Nu nog een microfoonquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Alfisti het volgende:
Mocht iemand nog behoefte hebben aan telefoon-seks > ik klink als Katja Schuurman op het moment
Is nog niet klaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:21 schreef Alfisti het volgende:
Eet ze Alexxxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |