Perfectemundoquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een werkende kraan?
Ideaal spul hèquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Perfectemundo
Lekt geen drupje zo strak heb ik de shizzo afgetapte't
Smerig spulquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ideaal spul hè, als het niet perfect past gewoon wat meer van die zut ertussen
Mja, dan zat het er nog niet zo lang opquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Smerig spul
ik had de oude restjes even op de grond getyft, lijkt net uitgeharde cum
Nee een paar dagen, toen ik in allerijl de oude kapotte kraan erop moest bouten omdat de nieuwe niet pastte.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, dan zat het er nog niet zo lang opAnders is het nog ranziger, zwart erbij en vieze brokken i.c.m. cum
Ah, mazzelpikkiequote:Op dinsdag 28 november 2006 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee een paar dagen, toen ik in allerijl de oude kapotte kraan erop moest bouten omdat de nieuwe niet pastte.
Ik weet het, maar hier bij dequote:Op dinsdag 28 november 2006 17:59 schreef Hugster het volgende:
de blauwe is nog steeds hot hot hot hoor. Hier bij de AH na 18:00 ook gewoon elke dag uitverkocht
Ik ga meeliften op het succes van m'n huisgenotenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:00 schreef Hugster het volgende:
Ik ga een kipburgertje bakken met aardappeltjes en sla.
Shoarmaquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:01 schreef Metalfreak het volgende:
Ik weet het nog niet... Ik wil iets waarvoor ik niet teveel moet doen, maar toch lekker is...
Hier tegenover bij de nieuwe Jan Linders is "Schutters bier" in de aanbieding, 4,99 per krat...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hier bij deC1000
waar al die paupers wonen is het enige wat hard loopt het huismerk-bier, geheel volgens verwachting "Bier" genaamd, het hardst
Whehequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hier bij deC1000
waar al die paupers wonen is het enige wat hard loopt het huismerk-bier, geheel volgens verwachting "Bier" genaamd, het hardst
Pauperbier in het algemeenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier tegenover bij de nieuwe Jan Linders is "Schutters bier" in de aanbieding, 4,99 per krat...Kan toch echt niets zijn
(Gelukkig heb ik Jupiler en Alfa in huis
)
Een vriend van me heeft altijd Schultenbraublikken
in huis, ik geef altijd subtiele hints dat ik bier uit een flesje toch wel wat lekkerder vind, maar hij blijft vervolgens net zo lang herhalen "ik vind dit bier goed te drinken, vind je ook niet?" tot je vanzelf wel een keer per ongeluk ja zegt...
Ik neem vaak diepgevroren brood van mams meequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ah da's wel makkelijk![]()
Ik heb hier alleen nog maar kutervaringen met de C1000Oud brood enzo
Ja idd, want "dat drinken wij toch niet" en dan krijg je van die Aldi-colaquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pauperbier in het algemeenGeef me dan maar Cola
(maar dan krijg je vaak ook nog budget-zooi
)
Gooise Zonnepit van de AHquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik neem vaak diepgevroren brood van mams meeOmdat fabrieksbrood gewoon niet te vreten is
Ga dat krat toch maar even proberen!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier tegenover bij de nieuwe Jan Linders is "Schutters bier" in de aanbieding, 4,99 per krat...Kan toch echt niets zijn
(Gelukkig heb ik Jupiler en Alfa in huis
)
Een vriend van me heeft altijd Schultenbraublikken
in huis, ik geef altijd subtiele hints dat ik bier uit een flesje toch wel wat lekkerder vind, maar hij blijft vervolgens net zo lang herhalen "ik vind dit bier goed te drinken, vind je ook niet?" tot je vanzelf wel een keer per ongeluk ja zegt...
Hmm, toch eens proberen dan...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Sjoewe het volgende:
schutters is prima te hachelen
Ja het is gewoon een lekker fris biertje.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Sjoewe het volgende:
schutters is prima te hachelen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:17 schreef Hugster het volgende:
Ik dacht ook toen ik bij die gasten die kratten zag staan "neeeee pauperbier"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |