OMGquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Hebbe, hebbe, hebbe
Ben jij niet trots op K-eiland dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:38 schreef Hugster het volgende:
Echt erg dat ze er nog zo trots op zijn ook
quote:
De comments zijn wel hilarisch btwquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ben jij niet trots op K-eiland dan?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:14 schreef ook_gek het volgende:
als je op je zelf woont moet je toch alles wel eerst zelf proberen voor dat je het over gaat laten aan iemand anders.....
Vandaag stond strijken op het programma.
Nou ja dat ga je dan proberen he. Strijkplank pakken strijkijzer opwarmen. Na een controle telefoontje naar mijn moeder voor hoe ik nu juist wel en juist niet het strijkijzer moest afstellen...
Oke klaar we kunnen. Overhemd op de plank neer leggen en we beginnen maar met de voorkant. Opperste conentratie als of ik een hersencuruge ben ga ik te werk.
Ja zo en dan zo ja prima blijven bewegen. JEZUS wat ziet dat er strak uit![]()
Zie je wel dacht ik nog bij me zelf kind kan de was doen.
Oke hoppa andere kant.. Ja zo ja prima gozer doe jij goed he! JHA wat doe jij je goed zeg ik nog tegen me zelf.
Ja ik kan trots zijn op me zelf had ik al besloten tot dat!!! WTF een vouw en niet 1 nee 2 en GROOT gek echt dat je zegt van GROOOT
Ik met alle techniek die ik de afgelopen 1.5min heb opgebouwd ga ik er op af. ZWOEGEN EN ZWETEN ALLES STRAK TREKKEN STRIJKIJZER ER OVER HEEN YES hij is weg. Ik laat het los zit er niet 2 vouwen in. Wel nee 7 vouwen
nou ja om een lang verhaal kort te maken. Strijkplank staat in de kast. Strijkijzer ligt beneden in de vuilnis en ik ben 15 euro armer. Want ik laat ze wel strijken voor 5 euro per stuk
weer een dag uit het simpele maar oh zo zware leven van een huis man![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
De comments zijn wel hilarisch btw
Eerst 3 pagina's "Respect" , "R¤SP¤CT vor j0u vrind! IashaWhollah" enz enz en dan op pagina 1 de 4 nieuwste berichten![]()
![]()
http://www.partypeeps2000(...)ffia/comments/1.aspx
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Excel kutten
Heb, naar mijn maatstaven, een leuke excelsheet inelkaar gedraaid... in 1 cel, 3 IF functies en een Vlookup.... Met mijn oog voor detail
Verder valt m'n brakheid vandaag erg mee...
Dus vanavond wel naar de Sintercantus
Hoe gaat het met jouw stude:ren?
[14.gif] goed bezig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doe je goedIk moet daar echt weer inkomen als ze het me nu zouden vragen.... vorig jaar nog zitten programmeren in Excel
Maar nu zou het me niet meer lukken denk ik
En cantussen zijn altijd goed
En het gaat wel aardig... eerste punten zijn binnen![]()
Ja dat zal het wel zijn ja, ik ga na m'n komende tentamenperiode weer eens wat opfrissenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[14.gif] goed bezig.
Excel is 2 uurtjes inwerken en heeeeeel vaak 'oh ja' denken
Cantussen zijn niet goed't is dat het moet
Zodat de arbeiders er niet heen willen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:32 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom moeten studentenzuipfestijnen altijd verscholen gaan achter een Latijnse naam?
Dat sowieso nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zodat de arbeiders er niet heen willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |