quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:48 schreef Douwe het volgende:
Oke, ik ga morgen een paar trosjes scoren.
Bedankt, Heilige K
Dat hoeft ook niet. Als je het maar doet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
Hee hee! Ik heb niet gezegd dat ik je zou gaan volgen!
Als je het goed vindt, stop ik bij voorbaat al met hinderlijk volgen, oké?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel: ik hoef geen Verdedigingscursussen voor vrouwen te volgen. Ik weet zo ook wel hoe ik een knietje moet geven en ik kan hard slaan.
Ha, ik hoef niet eens geweld toe te passen. Ik ben intimiderend, hè?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:02 schreef broer het volgende:
Als je het goed vindt, stop ik bij voorbaat al met hinderlijk volgen, oké?
Mja, dat is de taak van een (foto)journalist. Daar kan ik me wel overheen zetten.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:04 schreef wyccie het volgende:
Hmm, het doet pijn om naar sommige foto's te krijgen. Ben halverwege afgehaakt.
Ik zou me heel ongemakkelijk voelen om die foto's te maken.
Meid, je weet niet half hoe intimiderend je wel niet bent.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ha, ik hoef niet eens geweld toe te passen. Ik ben intimiderend, hè?![]()
Van mij mag het.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:39 schreef broer het volgende:
Waarom 'sorry'? Dat bén ik ook gewoon. (Of is dat not done?)
Ik ook, hoor. Ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het vanzelfsprekend.
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:56 schreef broer het volgende:
Hier is het iets over tien.
Deze buurt loopt een beetje achter.
Weet je niet hoe je de dingen moet verzetten? Of zit er een systeem in?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
Op de klok is het 7 over 1. Op de computer 1 over 1. Op mijn horloge 6 over 1. Op mijn telefoon 4 over 1. En mijn wekker loopt ongeveer een half uur voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |