Zo ook ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:15 schreef Augustina het volgende:
De ochtend. Ik zou er over kunnen rijmen, over de ochtend.
Erik, als je je overbodig voelt, probeer dan eens een maandje of twee je rekeningen niet te betalen, dan zal je zien dat je toch door een hoop mensen gemist wordt!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een opeenstapeling van weet ik het hoeveel rottigheid die ik maar niet naast me neer kan leggen. En waarschijnlijk een ongezonde dosis vermoeidheid (ik slaap al de hele week minder dan 3 uur per nacht), en destekende hoofdpijn (wat daar vast een gevolg van is) helpt ook niet bij het rationele denken.
Bah, ik voel me soms zo waardeloos en overbodig..
De echte reden waarom ik naar school ging vandaag was omdat mijn moeder niet echt geloofde dat ik gisteren ziek was. Er heerst altijd de ongeschreven regel "ziek = kotsen of koorts".quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Dat is slopend, Erik, zo lang slecht slapen en (daardoor) hoofdpijn. Dan groeien dingen je snel boven het hoofd.
Ik zou zeggen: trap even op de rem. Misschien had je nog niet weer naar school moeten gaan, vandaag.
En je kunt je waardeloos en overbodig vóelen, maar dat bén je natuurlijk niet.![]()
Lastig. Poot stijf houden, dan. Dit mag ze best serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De echte reden waarom ik naar school ging vandaag was omdat mijn moeder niet echt geloofde dat ik gisteren ziek was. Er heerst altijd de ongeschreven regel "ziek = kotsen of koorts".
Vervelend zijn dat soort moeders. Ik heb er net zo een. Wat ik dan vroeger wel eens deed is 's ochtends een zak chips uit de kast trekken, kauwen en het uitspugen. Kauwen en spugen. Kauwen en spugen totdat de hele WC-pot vol zat. Dan zei ik: 'Mamma, ik heb overgegeven.' Dan zei mijn moeder: 'Wie eet er dan ook in hemelsnaam zoveel chips?'quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De echte reden waarom ik naar school ging vandaag was omdat mijn moeder niet echt geloofde dat ik gisteren ziek was. Er heerst altijd de ongeschreven regel "ziek = kotsen of koorts".
Het beste speel je open kaart met je ouders en vertel je hen wat er op je hart ligt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:37 schreef JAM het volgende:
Vervelend zijn dat soort moeders. Ik heb er net zo een. Wat ik dan vroeger wel eens deed is 's ochtends een zak chips uit de kast trekken, kauwen en het uitspugen. Kauwen en spugen. Kauwen en spugen totdat de hele WC-pot vol zat. Dan zei ik: 'Mamma, ik heb overgegeven.' Dan zei mijn moeder: 'Wie eet er dan ook in hemelsnaam zoveel chips?'
Als ze dat wel kunnen ben je trouwens écht ziek.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:26 schreef Augustina het volgende:
Je moet niet van ze verlangen dat ze aan je kunnen ruiken hoe je je voelt.
Vroeg naar bed gaan. Dat in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, vanochtend was gewoon een dieptepunt. Op dit moment voel ik me vrij goed.
quote:
Nee, nee, dat is me teveel moeite.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan ze ook even opslaan en ze ergens anders hosten (bijvoorbeeld http://xs.to ofzo).
Die stond al in de post.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef me één goede reden.
Oh, dan had ik de streepjes verkeerd geplaatst:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |