Ook goed. Ik ben nu helemaal klaar met studeren, dus dat is weer een last van mijn schouders.quote:Op maandag 27 november 2006 22:32 schreef Augustina het volgende:
Ja. Met jou?
Dat ook natuurlijk, en morgenvroeg weer, maar in de avonduren moest er ook nog gestudeerd worden.quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Oh, wat studeerde je dan, LX? Ik dacht dat je lekker aan het ravotten was. (Op de stormbaan.)
Nou, het werken (meer dan voltijds), samen met een gezin en dan nog studeren erbij was op het laatst toch wel wat teveel van het goede hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik echt heel knap. Hulde aan LX.
En Augustina natuurlijk ook. Sowieso iedereen met kinderen die ernaast studeren!
Doe je dat onder een kloon genaamd wycca?quote:Op maandag 27 november 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me ook als een heks gedragen, hoor.
Ik hoop niet dat je dit als tip bedoelt, want daar is het inmiddels wel een paar jaar te laat voor.quote:
I know. 't Was geen tip. Zo makkelijk is het om iets te winnen: Op een knopje drukken. Lidmaatschapscijfer en geboortedatum invullen.quote:Op maandag 27 november 2006 23:40 schreef broer het volgende:
Ik hoop niet dat je dit als tip bedoelt, want daar is het inmiddels wel een paar jaar te laat voor.
Hij zat nogal onder de plak, als ik het zo lees.quote:Dat bracht Maria op een idee. Zij maande Hugo: "Kruip in die kist en zorg dat je er twee uur in kunt blijven zitten zonder geluid te maken". Ze liet hem avonden lang oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |