kin selectie, je eigen genen beschermen dusquote:Op maandag 27 november 2006 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies..de ultieme van van onbaatzuchtigheid. Dus...voldoet dat aan je vraag? Ja.
.
dit is ook dus duidelijk kin selectie, ik ben geneigd om de UVA te mailenquote:Toch verspreidt ook de altruïstische vogel zijn DNA, zij het op een indirecte manier.
Dat is bij het turnenquote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef Homdeck het volgende:
flikflak?
Wellicht moet je dat maar even doenquote:Op maandag 27 november 2006 19:16 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
dit is ook dus duidelijk kin selectie, ik ben geneigd om de UVA te mailen
De Sjoukje Dijkstra?quote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Kom op mensen, jullie kennen geen kunstschaatssprongen meer?
ja hoor ik ken er nog tientallen, maar ik kan niet kiezenquote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Ik ken enkel de Siberische Dribbelpas. Zoals heel lang geleden door "Tim en Tina Daktegel" uitgevoerd.quote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Dat is echt een compliment.quote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Nee, ook geen flip.quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Cherryflip?
Ja, dat ook.quote:Op maandag 27 november 2006 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Boefjes misschien ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |