Waarom denk je dat ik dat zoutvaatje postte? Kun je de aap wat minder flauw maken voordat je z'n schedel opent en de lekkernij eruit eet...quote:
Dat is ook een turnsprong!quote:Op maandag 27 november 2006 19:32 schreef Homdeck het volgende:
goed ik heb een keuze gemaakt. het wordt de arabier.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Blijft fascinerend, dat Temple of Doom
Ik ook.... Mooie muziek kwam daaruit.quote:Op maandag 27 november 2006 19:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik kon vroeger een arabier
De nostalgie
neeee!! ik ga afwassenquote:Op maandag 27 november 2006 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is ook een turnsprong!
Jij mag een nieuwe vraag verzinnen
Bij een arabier land je met beide voeten tegelijk en bij een radslag nietquote:Op maandag 27 november 2006 19:37 schreef wyccie het volgende:
Om maar van de vraag af te zijn, een makkelijke:
wat is het grootste verschil tussen een radslag en een arabier?
(Lutz is fout)
Maar dat was natuurlijk in scene gezet....quote:Op maandag 27 november 2006 19:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat zoutvaatje postte? Kun je de aap wat minder flauw maken voordat je z'n schedel opent en de lekkernij eruit eet...
Blijft fascinerend, dat Faces of Death
ChrisJX +1quote:Op maandag 27 november 2006 19:37 schreef ChrisJX het volgende:
Bij een arabier land je met beide voeten tegelijk en bij een radslag niet
...als je geluk hebt. Anders is het allebei pijnlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 19:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bij een arabier land je met beide voeten tegelijk en bij een radslag niet
Ohja, deze moet ff snel vol dus.quote:Op maandag 27 november 2006 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
hmmmmmm
bijna dubbele punten topic!
Tssk, dat heeft een naamquote:Op maandag 27 november 2006 19:42 schreef seekfaM het volgende:
zo'n stokje, die je op van die kinder speeltuinen vind
Rekstok, dat wilde ik horenquote:Op maandag 27 november 2006 19:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Een rekstokdraai dus, de benen zitten rondom de rekstok.
Ja sorry hoorquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 19:46 schreef seekfaM het volgende:
Ja sorry hoor![]()
ik ben ook maar jong, en probeer een beetje algemene kennis bij te spijkeren. ik weet ook nog niet alles. dus wees blij dat ik een poging doe![]()
quote:![]()
is losjes gebaseerd op het boek Heart of Darkness van de Pools/Britse schrijver Joseph Conrad, maar speelt zich af in Vietnam en Cambodja ten tijde van de Vietnamoorlog. Hij is echter opgenomen op de Filipijnen.
ben benieuwdquote:Op maandag 27 november 2006 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ik ga de dodendraai painten, kan wel even duren.
erkel +1quote:Op maandag 27 november 2006 19:53 schreef erkel het volgende:
Apocolypse Now?
Ik ben nog nooit gevallen met de molendraaiquote:Op maandag 27 november 2006 19:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Vreselijk vind ik dat. Mijn meiden plegen dit ook te doen en ik ben altijd bang dat ze loslaten en heel hard vallen. Kijk ik liever niet naar.![]()
Ik ben ook nooit gevallen. Maar de dodenzwaai heb ik me toch niet aan gewaard hoor. Het was bij ons ook verboden (en terecht).quote:Op maandag 27 november 2006 19:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gevallen met de molendraaiKan ook haast niet. Als je het goed doet is er sprake van de middelpuntvliedende kracht en als je het fout doet heb je met je handen nog altijd de rekstok vast.
Ik ken een record (niet van mezelf) dat op 160 achter elkaar staat ofzoquote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef seekfaM het volgende:
Ik kwam nooit verder dan dat men hoofd beneden bleef hangenach je kan het, of je kan het niet
Heeft die gene ook zijn middag eten binnen gehoudenquote:Op maandag 27 november 2006 19:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ken een record (niet van mezelf) dat op 160 achter elkaar staat ofzoMisschien wel meer, weet het niet meer precies.
De kleine pauze om 10 uur volstaatquote:Op maandag 27 november 2006 20:00 schreef seekfaM het volgende:
Heeft die gene ook zijn middag eten binnen gehouden![]()
Dat is bovenop de rekstok zitten, je naar achter laten zwaaien (ZONDER je handen vast te houden) om je vervolgens je benen los te laten vlak voordat je weer rechtop bent.quote:Op maandag 27 november 2006 19:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ken een record (niet van mezelf) dat op 160 achter elkaar staat ofzoMisschien wel meer, weet het niet meer precies.
Ik ben nu wel benieuwd wat die dodenzwaai is.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is bovenop de rekstok zitten, je naar achter laten zwaaien (ZONDER je handen vast te houden) om je vervolgens je benen los te laten vlak voordat je weer rechtop bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |