http://www.cocktailz.nl/cocktails.php?cocktailId=79quote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En van welke site heb je dit geknipt en geplakt?
ons-mam.nl waarschijnlijk...quote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En van welke site heb je dit geknipt en geplakt?
Apology acceptedquote:Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef seekfaM het volgende:
* schaamt zich, dat hij Op niet heeft gelezen *![]()
![]()
![]()
![]()
nou go-on en mijn exuus![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik nieuwsvragen van dezelfde dag altijd een beetje suf
Nieuwsvragen van de volgende dag zijn zo moeilijk om punten voor toe te kennen...quote:Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik nieuwsvragen van dezelfde dag altijd een beetje suf
omdat mijn eten bijna klaar is en ik dacht dat deze vraag snel beantwoord zou worden.quote:
-insert crickets.wav-quote:Op maandag 27 november 2006 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nieuwsvragen van de volgende dag zijn zo moeilijk om punten voor toe te kennen...
Hoewel ik me nog een toekomstvraag kan herinneren tijdens een hardloopwedstrijd.
Fatma Koser Kaya maar mijn eten is nu echt klaar dus ik reken het goedquote:Op maandag 27 november 2006 18:56 schreef Jayhawk het volgende:
Kaya
touchéquote:Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het zijn toch twee plaatjes van cricket. Dus cricketS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |