abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43935609
Verliezen van Celtic thuis onder Adriaanse was ook niet echt geweldig te noemen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 27 november 2006 @ 18:30:17 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43935786
Kut-TT.

We zijn toch geen moraalridders? Scheidsrechters zijn mietjes, de meeste vallen dan ook niet op vrouwen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43935885
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:50 schreef PLAE@ het volgende:
Evers oud

Hi-la-risch.. Tot over z'n schouders verliefd
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 27 november 2006 @ 18:34:14 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43935892
quote:
Voorzitter Ajax steunt tweetal
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 27 november om 17:10

“We zijn geen koorknapenvereniging.” Met deze woorden liet Ajax-voorzitter John Jaakke weten dat hij pal achter zijn trainer Henk ten Cate en speler Wesley Sneijder staat. Het tweetal misdroeg zich gister in het duel met Sparta, door scheidsrechter Bossen enkele beledigende opmerkingen naar het hoofd te slingeren.

“We doen aan topsport, aan topvoetbal op het allerhoogste niveau. Dat gebeurt op het scherpst van de snede. Daarbij wordt wel eens wat gezegd. Het is straattaal, ja, die we als Ajax niet toejuichen en die misschien ook niet op een voetbalveld thuishoort. Maar het gebeurt overal," laat hij weten in het Radio 1 Journaal.

Inmiddels is ook bekend geworden dat de schikkingsvoorstellen van de openbare aanklager betaald voetbal zijn afgewezen door de Amsterdammers.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43936093
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Zo hoort het, we doen niet aan mietjessport.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 27 november 2006 @ 18:43:16 #56
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43936149
Goed zo Jaakke
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 27 november 2006 @ 18:44:05 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43936175
Moet wel als een trap na voelen bij Perez dat er nu een duidelijk signaal komt vanuit de trainer en de voorzitter nu het Sneijder betreft.
pi_43936255
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:44 schreef twi het volgende:
Moet wel als een trap na voelen bij Perez dat er nu een duidelijk signaal komt vanuit de trainer en de voorzitter nu het Sneijder betreft.
Dat vind ik wel een iets andere zaak.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 27 november 2006 @ 18:46:51 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43936275
Dat van Kenneth Perez was natuurlijk ook erger dan dat van Wesley Sneijder, kanker is nu éénmaal een veel zwaardere (en bekendere) ziekte dan tyfus en daarbij kan je negers en honden ook niet echt vergelijken.
pi_43936362
nahh jaa das duidelijk natuurlijk....
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 27 november 2006 @ 18:50:32 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43936379
Die scheidszeikerds moeten eens niet zo janken. Ze worden uitgescholden omdat ze hun werk diep onder de maat doen. Ze falen in elk opzicht. En nee, niet alleen tegen Ajax, ze falen altijd.

En het lijkt alleen maar erger te worden. De scheids lijkt opeens de belangrijkste man op het veld. Terwijl je een goeie scheids niet eens zou moeten zien eigenlijk.

DE UEFA/FIFA is nou ook niet echt scheutig met het uitnodigen van Nederlandse scheidsen voor top wedstrijden.

Dus ik vind het niet meer dan normaal dat als jij in je vak constant gehinderd wordt door mensen met een eigen programma en die gewoon hun vak niet verstaan, dat je dan eens emotioneel reageert.

Doe je werk goed en objectief en geen speler die je zal uitschelden. het is gvd de omgekeerde wereld niet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43936415
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:46 schreef M0NTANA het volgende:
Dat van Kenneth Perez was natuurlijk ook erger dan dat van Wesley Sneijder, kanker is nu éénmaal een veel zwaardere (en bekendere) ziekte dan tyfus en daarbij kan je negers en honden ook niet echt vergelijken.
Dubbele moraal .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43936428
Omgekeerde wereld? Volgens mij is het de omgekeerde wereld als je uitgescholden mag worden als je je werk niet goed doet..
  maandag 27 november 2006 @ 18:53:26 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43936484
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dubbele moraal .
Racisme wordt toegevoegd, maar ik vind het inderdaad blijken van een beetje een dubbele moraal en de ontbrekende steun voor Perez.

Grappig trouwens, elke keer als ik even naar een training wil gaan kijken wordt deze afgelast. Stille hint?
  maandag 27 november 2006 @ 18:53:57 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43936500
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Omgekeerde wereld? Volgens mij is het de omgekeerde wereld als je uitgescholden mag worden als je je werk niet goed doet..
Als ik mijn werk niet goed doe krijg ik ook een uitbrander, niet zozeer met scheldwoorden natuurlijk, maar mijn manager staat op dat moment dan ook niet stijf van de adrenaline EN wordt niet elke week weer het werken onmogelijk gemaakt door iemand die niet weet wat hij doet...
Get woke, go broke!
pi_43936759
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef twi het volgende:

[..]

Racisme wordt toegevoegd, maar ik vind het inderdaad blijken van een beetje een dubbele moraal en de ontbrekende steun voor Perez.

Grappig trouwens, elke keer als ik even naar een training wil gaan kijken wordt deze afgelast. Stille hint?
Hoezo wordt er racisme toegevoegd? Wat is dat toch altijd met die twee maten waarmee wordt gemeten. Een Nederlander die een Duitser een kutmof noemt in het heetst van de strijd is woedend en een blanke die een zwarte een neger noemt zegt iets racistisch? Sneijder zegt witte tyfushond en het is straattaal; Als Emanuelson dat had gezegd, dan was Urby aan het discrimineren? In ieder mens zit discriminatie en in het heetst van de strijd wil dat nog wel eens ondoordacht naar buiten komen. Dat maakt een opmerking m.i. niet persé racistisch. Het gaat om de intentie van zo'n opmerking.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 27 november 2006 @ 19:09:51 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43937107
Tsja, dat is waar, maar zo ziet deze paniekerige maatschappij niet in elkaar. Je haarkleur onderscheiden is minder erg dan je huidskleur.
  maandag 27 november 2006 @ 19:12:36 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43937216
Wesley Sneijder zei toch blinde tyfushond en niet witte tyfushond?
pi_43937270
Dat zei die inderdaad, later is het smoesje verzonnen dat hij witte tyfushond zei over Vlug.
pi_43937299
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef M0NTANA het volgende:
De witte tyfushond versie werd in ieder geval door Ten Cate en nog een aantal mensen gerelativeerd naar "straattaal".
pi_43937333
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zei die inderdaad, later is het smoesje verzonnen dat hij witte tyfushond zei over Vlug.
Hoe weet jij zo zeker dat ie dat zei?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 27 november 2006 @ 19:15:41 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43937335
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef M0NTANA het volgende:
En dat was het ook gewoon, niets aan de hand dus.

Als ie gewoon eens uit zijn doppen kijkt en de juiste beslissingen neemt wordt ie ook niet uitgescholden.

Kijk, als het nou incidenteel fout ging, maar het gaat tegenwoordig incidenteel goed...
Get woke, go broke!
  maandag 27 november 2006 @ 19:16:03 #73
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43937353
STELLETJE WITTE ZWARTE GELE TYFUSTERINGKANKERHONDEN

Kunnen we het over iets boeiends hebben!

Donderdag plaatsing voor de volgende ronde veilig stellen!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_43937471
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:16 schreef Sethje het volgende:
STELLETJE WITTE ZWARTE GELE TYFUSTERINGKANKERHONDEN

[i][b]Kunnen we het over iets boeiends hebben![i][b]

Donderdag plaatsing voor de volgende ronde veilig stellen!
.

Lijkt me overigens een goed plan. Zal in deze vorm niet makkelijk worden, maar goed,
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 27 november 2006 @ 19:19:58 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43937489
het is anders een flink actueel Ajax onderwerp, wat ons nog op schorsingen etc kan komen te staan, Dus ik zie niet in waarom het niet boeiend is...
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')