Hi-la-risch.. Tot over z'n schouders verliefdquote:
quote:Voorzitter Ajax steunt tweetal
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 27 november om 17:10
“We zijn geen koorknapenvereniging.” Met deze woorden liet Ajax-voorzitter John Jaakke weten dat hij pal achter zijn trainer Henk ten Cate en speler Wesley Sneijder staat. Het tweetal misdroeg zich gister in het duel met Sparta, door scheidsrechter Bossen enkele beledigende opmerkingen naar het hoofd te slingeren.
“We doen aan topsport, aan topvoetbal op het allerhoogste niveau. Dat gebeurt op het scherpst van de snede. Daarbij wordt wel eens wat gezegd. Het is straattaal, ja, die we als Ajax niet toejuichen en die misschien ook niet op een voetbalveld thuishoort. Maar het gebeurt overal," laat hij weten in het Radio 1 Journaal.
Inmiddels is ook bekend geworden dat de schikkingsvoorstellen van de openbare aanklager betaald voetbal zijn afgewezen door de Amsterdammers.
Dat vind ik wel een iets andere zaak.quote:Op maandag 27 november 2006 18:44 schreef twi het volgende:
Moet wel als een trap na voelen bij Perez dat er nu een duidelijk signaal komt vanuit de trainer en de voorzitter nu het Sneijder betreft.
Dubbele moraalquote:Op maandag 27 november 2006 18:46 schreef M0NTANA het volgende:
Dat van Kenneth Perez was natuurlijk ook erger dan dat van Wesley Sneijder, kanker is nu éénmaal een veel zwaardere (en bekendere) ziekte dan tyfus en daarbij kan je negers en honden ook niet echt vergelijken.
Racisme wordt toegevoegd, maar ik vind het inderdaad blijken van een beetje een dubbele moraal en de ontbrekende steun voor Perez.quote:
Als ik mijn werk niet goed doe krijg ik ook een uitbrander, niet zozeer met scheldwoorden natuurlijk, maar mijn manager staat op dat moment dan ook niet stijf van de adrenaline EN wordt niet elke week weer het werken onmogelijk gemaakt door iemand die niet weet wat hij doet...quote:Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Omgekeerde wereld? Volgens mij is het de omgekeerde wereld als je uitgescholden mag worden als je je werk niet goed doet..
Hoezo wordt er racisme toegevoegd? Wat is dat toch altijd met die twee maten waarmee wordt gemeten. Een Nederlander die een Duitser een kutmof noemt in het heetst van de strijd is woedend en een blanke die een zwarte een neger noemt zegt iets racistisch? Sneijder zegt witte tyfushond en het is straattaal; Als Emanuelson dat had gezegd, dan was Urby aan het discrimineren? In ieder mens zit discriminatie en in het heetst van de strijd wil dat nog wel eens ondoordacht naar buiten komen. Dat maakt een opmerking m.i. niet persé racistisch. Het gaat om de intentie van zo'n opmerking.quote:Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Racisme wordt toegevoegd, maar ik vind het inderdaad blijken van een beetje een dubbele moraal en de ontbrekende steun voor Perez.
Grappig trouwens, elke keer als ik even naar een training wil gaan kijken wordt deze afgelast. Stille hint?
De witte tyfushond versie werd in ieder geval door Ten Cate en nog een aantal mensen gerelativeerd naar "straattaal".quote:Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder zei toch blinde tyfushond en niet witte tyfushond?
Hoe weet jij zo zeker dat ie dat zei?quote:Op maandag 27 november 2006 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zei die inderdaad, later is het smoesje verzonnen dat hij witte tyfushond zei over Vlug.
En dat was het ook gewoon, niets aan de hand dus.quote:Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder zei toch blinde tyfushond en niet witte tyfushond?
quote:Op maandag 27 november 2006 19:16 schreef Sethje het volgende:
STELLETJE WITTE ZWARTE GELE TYFUSTERINGKANKERHONDEN
[i][b]Kunnen we het over iets boeiends hebben![i][b]
Donderdag plaatsing voor de volgende ronde veilig stellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |