Toen bestond lucky ajax nog, anders hadden wij een punt gepakt in de Arena en er dus ingebleven.quote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef Zwansen het volgende:
Post anders eens de eindstand van dat seizoen.
1-2 uit was het niet?quote:Op maandag 27 november 2006 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen bestond lucky ajax nog, anders hadden wij een punt gepakt in de Arena en er dus ingebleven.
Wees er maar blij meequote:Op maandag 27 november 2006 17:07 schreef Pritt het volgende:
Maaaaar, het bewijst meer eens te meer wat de eerste club uit Rotterdam is.
Elk nadeel hep z'n voordeel. Jij hoeft je signature de laatste maanden maar weinig te updatenquote:Op maandag 27 november 2006 17:08 schreef -Wolf- het volgende:
Donderdag slepen we er in een harde wedstrijd een 2-0 overwinning uit.
Ik verwarde me dus met een ander jaar.quote:Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
2-0
'90 en '90+2
Thuis werd het "gewoon" 0-5
Idd ja.quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
Elk nadeel hep z'n voordeel. Jij hoeft je signature de laatste maanden maar weinig te updaten
quote:• Sneijder toont spijt en begint hondenuitlaatservice.
[homomode] jij blijft dus mooi binnen in de 2e helft [/homomode]quote:
Het jaar dat wij in de 3e minuut op 1-0 kwamen en jullie pas in de 93e minuut via een volley van Richard Knopper op 1-1 kwamen?quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik verwarde me dus met een ander jaar.
Toen werden ze weggespeeld, de hele bank warm lopenquote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het jaar dat wij in de 3e minuut op 1-0 kwamen en jullie pas in de 93e minuut via een volley van Richard Knopper op 1-1 kwamen?
Was trouwens ook het debuut van rafael vd Vaart.
Kon gisteren een glimlach ook niet onderdrukken toen ik het terug zag op Talpa.quote:
Dramatisch slechte wedstrijd van Ajax. Westerhof zat toen als interim trainer op de bank en liet uit ergenis op een gegeven moment de hele bank warmlopen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het jaar dat wij in de 3e minuut op 1-0 kwamen en jullie pas in de 93e minuut via een volley van Richard Knopper op 1-1 kwamen?
Was trouwens ook het debuut van rafael vd Vaart.
Hansie Westerhof die de hele ploeg publiekelijk liep af te kafferen. Wat een tijden waren datquote:Op maandag 27 november 2006 17:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toen werden ze weggespeeld, de hele bank warm lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |