Dit klopt, het is trouwens de hoogste kerk in de wereld.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:38 schreef Zhivago het volgende:
Het is de Ulmer Muenster te Ulm in Deutschland
dat is 'm!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:18 schreef _jero_ het volgende:
St-Louis in Senegal, huidige hoofdstad is Dakar
Iets preciezer graagquote:Op woensdag 29 november 2006 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Langley?
Woon jij in het ISS ofzow......quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef twentemeisje het volgende:
International airport Antonio Carlos Jobin in Rio de Janeiro
Yep!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef twentemeisje het volgende:
International airport Antonio Carlos Jobin in Rio de Janeiro
Hoe raadt je het zo???quote:Op woensdag 29 november 2006 11:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Woon jij in het ISS ofzow......
Dan weet je de rest van het antwoord ook.....quote:Op woensdag 29 november 2006 11:44 schreef redunzl het volgende:
la pedrera in barcelona?
mijn fout, te haastig geantwoord (la pedrera kwam me ook al niet bekend voor)quote:Op woensdag 29 november 2006 11:59 schreef twentemeisje het volgende:
Dat klopt helemaal redunzl... maar Jojo heeft het volledige antwoord gegeven....
Its-Jojo-4you +1
Goed gevondenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef redunzl het volgende:
Naghshe Jahan Square, Esfahan, Iran![]()
ook wel de Emam Khomeini Squarezie even niet wat de juiste naam is, ik heb het plaatje in ieder geval voor me
http://en.wikipedia.org/wiki/Naghsh-i_Jahan_Square
LOLquote:Op woensdag 29 november 2006 13:27 schreef _jero_ het volgende:
Ik vind dat redunzl een vakantie nodig heeft
ik heb hier binnenkort een beoordelingsgesprek, dan is het over met de pret, vrees ikquote:Op woensdag 29 november 2006 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het lijkt af en toe wel een een-tweetje tussen jullie twee. Als het het makkelijker is kunnen jullie er ook ieder 50 punten bij krijgendan hoeven wel al die moeite van het plaatjes maken ook niet te doen...
![]()
Oh, zo erg? Als ze er niet over beginnen dan is het goed. En natuurlijk mag je gewoon hier doorgaan van mij, ik zei het alleen als een geintje (maar dat wist je al)quote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik heb hier binnenkort een beoordelingsgesprek, dan is het over met de pret, vrees ik![]()
weet ik wel iddquote:Op woensdag 29 november 2006 13:56 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Oh, zo erg? Als ze er niet over beginnen dan is het goed. En natuurlijk mag je gewoon hier doorgaan van mij, ik zei het alleen als een geintje (maar dat wist je al)
is goed!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:27 schreef _jero_ het volgende:
Pfff... eindelijk gevonden.. Lingshan Buddha Park in China.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |