is helemaal goed!quote:Op maandag 27 november 2006 23:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In Nelson, South Wales, Groot-Brittanië...
levensgroot dolhof in de vorm van een springend paard
Heb je misschien een google maps linkje naar deze locatie? Ben wel benieuwd waar dit ligt nameljk. Ik was al bezig met zoeken in Tibet (na Nepal en Bhutan afgezocht te hebben) maar kan deze niet vinden..quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:13 schreef Zhivago het volgende:
Ik lees net dat dit het hoogste vliegveld ter wereld is. Het ligt op een hoogte van 4334m.
Ik hoop dat je dit zo kunt openen, anders moet je zelf even zoeken op bbs.keyhole.com en intypen: banga airport tibet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:27 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Heb je misschien een google maps linkje naar deze locatie? Ben wel benieuwd waar dit ligt nameljk. Ik was al bezig met zoeken in Tibet (na Nepal en Bhutan afgezocht te hebben) maar kan deze niet vinden..
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:10 schreef Zhivago het volgende:
Het is Bandga airport in Tibet.
Inderdaad, hier op het werk met IE heb ik er last van, thuis met Firefox niet...quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef twentemeisje het volgende:
Loopt het beeld bij jullie ook niet helemaal lekker? Bij sommige posts staat het stukje dat normaal bovenaan staat *username, datum en tijd* dwars door een post heen...
hmm, moet ik daar weer meer gaan postenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:12 schreef Sitethief het volgende:
We gaan gewoon de Nederland editie inhalen,.
Dat heb ik ook... soms staat t zelfs halverwege een fotoquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef twentemeisje het volgende:
Loopt het beeld bij jullie ook niet helemaal lekker? Bij sommige posts staat het stukje dat normaal bovenaan staat *username, datum en tijd* dwars door een post heen...
Dat heb je snel gevonden! Ik zat in eerste instantie te denken aan die zweedse kerncentrale die afgelopen maand eventjes stil was gelegd, maar die was het nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:18 schreef Harmen1984 het volgende:
Battersea Power Station in Londen.
Ik kan even niet vinden waarom-ie zo speciaal is...
-edit-
Ah, een Pink Floyd cover...En de basis voor de Advanced Power Plant in C&C:Red Alert.
En nog veel meer
Zo makkelijk dus....quote:
klopt!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:18 schreef Harmen1984 het volgende:
Battersea Power Station in Londen.
Ik kan even niet vinden waarom-ie zo speciaal is...
-edit-
Ah, een Pink Floyd cover...En de basis voor de Advanced Power Plant in C&C:Red Alert.
En nog veel meer
Weet niet of redunzl er is maar dan geef ik hem wel even.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:47 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Zo makkelijk dus....
_jero_ +1
Krijg ik ook nog een punt voor Londen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |