die kerel achteraan denkt er heel anders overquote:Op zondag 3 december 2006 11:52 schreef Cassius het volgende:
[afbeelding]
Ik had er ook nog een opgeslagen![]()
Gelukkig, begon al aan mezelf te twijfelen toen ik nuchter deze foto weerzagquote:Op zondag 3 december 2006 19:46 schreef Maarteb het volgende:
nee daarvoor is je pose te slecht. (respect:P)
Waarom hou je je vingers als een schaarquote:Op zondag 3 december 2006 19:27 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
Ik ben de blonde, ben ik een breezah?.
KNIP ME HOOFD ER AF WANT IK BEN BRRRRREEZAHAHAHAquote:Op zondag 3 december 2006 20:12 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Waarom hou je je vingers als een schaar![]()
Verkapt peace-tekenquote:Op zondag 3 december 2006 20:12 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Waarom hou je je vingers als een schaar![]()
lezen knulquote:Op zondag 3 december 2006 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
moeten we je nou allemaal op msn gaan toevoegen om het verhaal te horen?
ja jeweettogquote:Op zondag 3 december 2006 21:44 schreef leolinedance het volgende:
paas die reeks van die studentjes nou eens!
De middelste foto is nog wel breezah te noemen, wanneer je aan 1 oog verlamd bent. De rest is boers.quote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat Br33Z3rschurft?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:03 schreef Bak_Beest het volgende:
[afbeelding]
Charmante schenen heeft dat rechter meisje!
lol, een vriendin van mij, waar ik ook mee heb gezoend ooitquote:Op maandag 4 december 2006 15:49 schreef arj1o1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fxS9zYhvZV8
twee vroutjes uit mijn woonplaats.
In wat voor plaats woon je manquote:Op maandag 4 december 2006 15:49 schreef arj1o1 het volgende:
aandachtzoekers -_-quote:Op maandag 4 december 2006 15:49 schreef arj1o1 het volgende:
die vriendin zou ik maar nooit kwijtrakenquote:Op maandag 4 december 2006 16:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
lol, een vriendin van mij, waar ik ook mee heb gezoend ooitZoent zovaak op feestjes haar beste vriendin.
Neequote:Op maandag 4 december 2006 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Linker ken ik. Zit bij me in de klas, prima kerel, en totaal geen breezah. Die ander is wel een mongool zo te zien![]()
[..]
[..]
Ik hoop dat je niet bovenstaande bedoeldZo schon is ze totaal niet
![]()
Die ogen van dat wijfquote:Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef B_BOY het volgende:
hoeveel breezers/paupers zouden met hem al op de foto staan??
zeker wel, de sletten.quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die vriendin zou ik maar nooit kwijtraken
quote:Op maandag 4 december 2006 22:46 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
zeker wel, de sletten.
een van hun heeft ook vast al wat meer gedaan met vriendinnen dan alleen zoenen.
dan hebben we het nog niet over een vriendinnengroep gehad hier. Die hadden afgesproken een weekend lang niet met jongens te zoenen, toen gingen ze maar met elkaar aan de slag en dat was na wat alcohol niet alleen zoenen...quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 22:46 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
zeker wel, de sletten.
een van hun heeft ook vast al wat meer gedaan met vriendinnen dan alleen zoenen.
Filmpjequote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
dan hebben we het nog niet over een vriendinnengroep gehad hier. Die hadden afgesproken een weekend lang niet met jongens te zoenen, toen gingen ze maar met elkaar aan de slag en dat was na wat alcohol niet alleen zoenen...
quote:Op zondag 3 december 2006 19:27 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 december 2006 19:27 schreef ma_jojo het volgende:
Wow shit gek .. ben blij dak zaterdag weer gaquote:
komt dat vriendinnetje van jou uit Amsterdam?quote:Op zondag 3 december 2006 19:27 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
Deze gasten ken ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:42 schreef Jurruh het volgende:
De homo's waar PPaul het al over hadEentje op de grond en eentje staand (o ja, en nog 2)
Sorry jongens:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |