Falsch! Jammer voor jou, maar het breezertopic was bedoelt om breezers belachelijk te maken en om te kunnen lachen. Die snyggast foto's kunnen ook in B&H.quote:
nee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Falsch! Jammer voor jou, maar het breezertopic was bedoelt om breezers belachelijk te maken en om te kunnen lachen. Die snyggast foto's kunnen ook in B&H.
Bitches &nd Hoo's?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Falsch! Jammer voor jou, maar het breezertopic was bedoelt om breezers belachelijk te maken en om te kunnen lachen. Die snyggast foto's kunnen ook in B&H.
In het kader van L.B en D.G.A.F mag jij jou fotoows in je B.H stoppenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Omdat we van huis uit boer zijn?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:46 schreef M3CABRIO het volgende:
Waarom zijn die Zweede ho's wel lekker en komen er uit NL alleen maar van die kansloze varkens?
Groningenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:45 schreef twetwe het volgende:
[..]
waar komt jou vriendin vandaan dan?
OMFG veel bekenden op die foto'squote:Op zaterdag 2 december 2006 01:42 schreef Jurruh het volgende:
De homo's waar PPaul het al over hadEentje op de grond en eentje staand (o ja, en nog 2)
[Allemaal fotos]
iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:55 schreef bietelboer het volgende:
Damn zitte echt mooie vrouwe tussen zeg
vorige pagina dan he![]()
JIj bent vast heel lelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:54 schreef Ceylon89 het volgende:
Dat er anno 2006 vrouwen zijn die op het internet zichzelf als lustobject willen afschilderen om zo anonieme rukkers nieuwe rukvoer te geven
![]()
. Vrouwenemancipatie
. Zo aandoenelijk gewoon.
Ach, het zullen wel huisvrouwen of secretaresses in spe zijn.
![]()
Ik ken die foto's ook was van een collegekamp ofzoquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze foto's man?! Geef me de reeks eenss![]()
Ja een introductie ofzo. Ik wou ze ook wel weer eens zienquote:Op zondag 3 december 2006 01:21 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ik ken die foto's ook was van een collegekamp ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |