Jammer. Het is nl reuze interessant. Zeker als je weet hoe,wat,waaromquote:Op maandag 27 november 2006 16:36 schreef Soempie het volgende:
geen idee
vind ik ook, dus ben zeer benieuwd naar je linkquote:Op maandag 27 november 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jammer. Het is nl reuze interessant. Zeker als je weet hoe,wat,waarom
Ik stuur wel even via MSN maar dan mag je de vraag natuurlijk even niet meer beantwoordenquote:Op maandag 27 november 2006 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
vind ik ook, dus ben zeer benieuwd naar je link![]()
Dat heeft er inderdaad mee te makenquote:Op maandag 27 november 2006 16:38 schreef Gatalin het volgende:
Bio is niet mijn sterkste kant, weet alleen dat het iets te maken heeft met receptoren die gemuteerd zijn, waardoor het virus niet kan inhaken.
Nee, is niet gerelateerd.quote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef ChopperMick het volgende:
was een mutatie van een bepaald eiwit of zo, maar het maakt de persoon wel kwetsbaarder voor het West NIjl virus, geen idee hoe het gen heet, duidelijk geval van de klok en de klepel....
hmmmm, weet het haast zeker, ga ff zoeken naar de bewuste klepel en klok. Zal geen poging meer doen om de vraag te beantwoorden.quote:
zo zie je maar.quote:Op maandag 27 november 2006 16:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zocht er nog iemand een film met Yves Montand?
Dan noem ik La Folie des Grandeurs. Met Louis de Funès. Yves was als vervanger voor de helaas veel te vroeg overleden André Bourvil gecast. Tevens 1 van mijn all-time-favourites.
net te laatquote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef Jayhawk het volgende:
chemokine coreceptor 5
Die vraag had ik al eens gesteld, lang, heel lang geleden...quote:
Zie post hierbovenquote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
hmmmm, weet het haast zeker, ga ff zoeken naar de bewuste klepel en klok. Zal geen poging meer doen om de vraag te beantwoorden.
Daffodil31LE +1quote:Op maandag 27 november 2006 16:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zocht er nog iemand een film met Yves Montand?
Dan noem ik La Folie des Grandeurs. Met Louis de Funès. Yves was als vervanger voor de helaas veel te vroeg overleden André Bourvil gecast. Tevens 1 van mijn all-time-favourites.
zo worden we allemaal nog stiekem slimquote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie post hierboven
Ah...dat is nieuw voor mij
quote:Op maandag 27 november 2006 16:53 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
zo worden we allemaal nog stiekem slimMER![]()
Oeps, excuses; ik dacht dat ik een openstaande vraag had beantwoord....quote:
Nee, de glimlach van deze meneer is echt. Niet, zoals bij Eddy Wally, eringelaserd.quote:
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat erger/enger isquote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, de glimlach van deze meneer is echt. Niet, zoals bij Eddy Wally, eringelaserd.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat erger/enger is
Eddy Wally is totaal niet sympathiek. De meneer op de foto was dat wel. Helaas is hij alweer een slordige 35 jaar dood.quote:Op maandag 27 november 2006 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat erger/enger is
De man met het paardengebit. Fernand Joseph Désiré Contandin. Prachtig acteur.quote:
Helaas. Niet voor jou, wel voor hem en zijn collega's.quote:Op maandag 27 november 2006 17:20 schreef Soempie het volgende:
galves
Sorry. Gisteren was ik er nauwelijks.quote:Op maandag 27 november 2006 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
is gisteren gevraagd
mja, opperarmbeenquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 17:26 schreef WooZ het volgende:
ow wacht die gele wijst naar het sternum
Uiteraardquote:
Nee..dat is noorderlicht stiekum ook. Het heeft óók een Latijnse naam.quote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef Jayhawk het volgende:
poollicht?
Dat is alvast goedquote:Op maandag 27 november 2006 17:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zal vast ook wel met Aurora beginnen...
Dan vind je dit ook wauw: Borealis vanuit de ruimtequote:
quote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef SaskiaR het volgende:
Aurora australis
New Latin aurōra boreālis : Latin aurōra, dawn + Latin boreālis, northern.quote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als ik nu eens zou weten waar "Borealis" voor staat, dan wist ik misschien wel wat de tegenhanger zou zijn...
Mooie AKQ vraag..de naamquote:Op maandag 27 november 2006 17:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weer wat geleerd. En het filmpje is mooi. Lijkt wel zo'n glazen bol waar de vonken naar je vingertoppen vliegen.
Serieus?quote:Op maandag 27 november 2006 17:42 schreef SaskiaR het volgende:
Caecilius is toevallig wel een deel van zijn naam, maar daaronder is ie niet bekend.
inderdaadquote:Op maandag 27 november 2006 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Caecilius was altijd de hoofdpersoon in de superlompe voorbeelden van Latijnse les, jaar 1
En Felix de katquote:
Via Nova...of Nova Roma?quote:Op maandag 27 november 2006 17:53 schreef Gatalin het volgende:
Wij hadden ook Via Nova, ik kon me alleen zo geen zinnetjes meer voor de geest halen, maar dit herken ik wel
Ik denk dat het in hortum moet zijn... accusatief na een voorzetsel van richtingquote:Op maandag 27 november 2006 17:54 schreef Neuroscience het volgende:
Marcus et Cornelia in horto ambulant.
Dat van jou ken ik niet, maar Marcus en Lucius en Felix die ken ik nog wel. Heb ze alleen al ruim 7 jaar geleden gedag gezegd, en ben toen verder gegaan met Grieksquote:
'Ambulare' wordt toch niet gebruikt bij een ablatief denk ik... Je haast je toch niet 'in een tuin'?quote:Op maandag 27 november 2006 17:56 schreef SaskiaR het volgende:
hangt ervan af of ze in of naar de tuin lopen
Dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 27 november 2006 17:56 schreef SaskiaR het volgende:
hangt ervan af of ze in of naar de tuin lopen
Da's waarquote:Op maandag 27 november 2006 17:57 schreef SaskiaR het volgende:
ambulare is wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |