quote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef sativa het volgende:
d.s. al fine means to go back to the dal segno sign and repeat untill the point marked fine.
En het staat er nog zo grootquote:
Ik snap dat echt niet. Een quiz die gaat over wie het snelste het antwoord gevonden heeft ?? Daar is toch geen hol aanquote:
Heeft ie wel wat van, maar dit is ook een Fransoos (geboren in Italië), en een acteur/zangert.quote:Op maandag 27 november 2006 14:12 schreef Strax het volgende:
rudi carrell?
Anton-Dingeman had zo'n google quiz geopend toch?quote:Op maandag 27 november 2006 14:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Een quiz die gaat over wie het snelste het antwoord gevonden heeft ?? Daar is toch geen hol aanmaar ja
oogarts, meten, bril etc etc etcquote:
Prima alternatief voor zulke luiquote:Op maandag 27 november 2006 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Anton-Dingeman had zo'n google quiz geopend toch?![]()
Ik merk het.quote:Op maandag 27 november 2006 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oogarts, meten, bril etc etc etcverder welkom hoor, maar opzoeken is foei hier
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef sativa het volgende:
d.s. al fine means to go back to the dal segno sign and repeat untill the point marked fine.
dat mag welquote:Op maandag 27 november 2006 14:20 schreef sativa het volgende:
Krijgen we nog een hint of mag dat ook niet.
quote:
+1 Flitspaalquote:
Hee Yuri. Jij bent snel terugquote:
Dat duurt te lang kermitquote:Op maandag 27 november 2006 14:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat mag wel
lees de OP 's door muppet![]()
Vind ik ook, heb dat ding nog nooit uitgelezen. Maar met gezond verstand kom je vaak ook een heel eind...quote:
Dat is toch ook opzoekenquote:Op maandag 27 november 2006 14:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb net zijn bio zitten lezen. Staat een lijst in van hier tot Tokio, maar geen énkele titel is blijven hangen.![]()
Nahja..als je normaal mee wilt spelen is het handig dat je die 3 minuten even besteedt aan het lezen van de OPquote:
Ja, ik ging even de foto opzoeken voor de nieuwe vraag, dat mag wel namelijk. Kan je gelijk even wat lezen over de persoon in kwestie. Zou jij ook eens moeten proberen, dat lezenquote:
dat is iets lezen naar aanleiding van een vraag. als daarna een vervolg vraag wordt gesteld, dan weet je dat niet vantevoren lijkt mij. ik lees ook wel eens een antw door bij de bron, puur uit nieuwsgierigheidquote:
Nadat het antwoord gegevens is mag je erover opzoeken wat je wiltquote:
En dat neem ik je nog steeds kwalijkquote:Op maandag 27 november 2006 14:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gewoon Nem alles gevraagd toen ik hier de eerste keer binnen kwam wandelen![]()
ook nooit de OP uitgelezen
quote:Op maandag 27 november 2006 14:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar ik heb die ander half uur op school wel nuttig besteed![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 14:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[afbeelding]
mooie paintquote:Op maandag 27 november 2006 14:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is een gavequote:Op maandag 27 november 2006 14:30 schreef erkel het volgende:
[..]
mooie paintbij maikuul in de leer geweest
?
was dit nu goed??quote:Op maandag 27 november 2006 14:24 schreef macondo het volgende:
La Dolce Vita, ergens in een bijrol?
Ik denk het niet.quote:Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef Strax het volgende:
[..]
was dit nu goed??
aangezien ik niets van die pipo weet...:)
Hij ziet er uit alsof hij een paar Gauloises te veel gerookt heeft..quote:Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef erkel het volgende:
Yves Montand, hij ziet eruit alsof ie al dood is![]()
Hij ligt al vanaf 1992 op Pere Lachaise.quote:Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef erkel het volgende:
Yves Montand, hij ziet eruit alsof ie al dood is![]()
flitspaal is ook al gewoon een half uur weg.quote:Op maandag 27 november 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Le Fils was onlangs op Nederland 2. Die is ook met hem. Had ik graag willen zien maar gemist
Hoiequote:Op maandag 27 november 2006 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
flitspaal is ook al gewoon een half uur weg.![]()
Ik moet ook even weg![]()
Dan stél je een vraagquote:Op maandag 27 november 2006 14:57 schreef Stranglem het volgende:
ik wil een vraag!
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 27 november 2006 15:00 schreef sativa het volgende:
wat is het laatste boek van Jeffrey Archer?
zullen we eerst de vraag van Sativa afhandelen?quote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef Stranglem het volgende:
ik weet al wat. Dit heb ik vandaag op school gehad:
De [antwoord invullen] is de eerste aftakking van de aorta na het passeren van het diafragma. Deze tak is verantwoordelijk voor de bloedvoorziening van de maag, lever en milt en gedeeltelijk verantwoordelijk voor de bloedvoorziening van het duodenum en de pancreas.
Wat moet ingevuld worden bij [antwoord invullen]
Ik zie dat er twee schrijvers zijn met dezelfde naam. Ik bedoelde de amerikaanse Archer.quote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Stranglem het volgende:
Cat O Nine Tales?
a. celiaca?quote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef Stranglem het volgende:
ik weet al wat. Dit heb ik vandaag op school gehad:
De [antwoord invullen] is de eerste aftakking van de aorta na het passeren van het diafragma. Deze tak is verantwoordelijk voor de bloedvoorziening van de maag, lever en milt en gedeeltelijk verantwoordelijk voor de bloedvoorziening van het duodenum en de pancreas.
Wat moet ingevuld worden bij [antwoord invullen]
deze naam verdient t eigenlijk om goed gespeld te worden en voluit geschreven, maar je zit in goede richting.quote:
arteria coeliaka?quote:Op maandag 27 november 2006 15:17 schreef Stranglem het volgende:
[..]
deze naam verdient t eigenlijk om goed gespeld te worden en voluit geschreven, maar je zit in goede richting.
quote:Op maandag 27 november 2006 15:55 schreef Jayhawk het volgende:
Hoe herken je het grondplan van een Romaanse kerk?
omdat er twee mensen het goede antwoord gegeven hebbenquote:Op maandag 27 november 2006 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]waarom stel je nu NOG een vraag?
kloptquote:Op maandag 27 november 2006 15:59 schreef Soempie het volgende:
o, sorrie. Maar het grondplan van een Romaanse kerk? een latijns kruis, maar dat hebben Gotische kerken ook![]()
quote:
Dit is ietwat onduidelijk lijkt me.quote:Op maandag 27 november 2006 15:59 schreef Jayhawk het volgende:
Mark_V +1
Erkel +1
macondo +1
Jayhawk +1
Roofingburner +2
Strax +1
Soempie +1
Homdeck +1
Flitspaal +1
WooZ +1
Ik had ook gemeld dat ik ging slapen.quote:Op maandag 27 november 2006 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
flitspaal is ook al gewoon een half uur weg.![]()
Ik moet ook even weg![]()
Gun WooZ wel een puntje.quote:Op maandag 27 november 2006 16:06 schreef Jayhawk het volgende:
ok, ok, foutieve vraag. Is er iemand niet mee eens dat WooZ een punt krijgt? Vetorecht, iemand tegen, dan punt weg voor WooZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |