1280x1024quote:Op maandag 27 november 2006 18:32 schreef twi het volgende:
Ja, dan kan je de resolutie instellen op "HD-like" graphics. Hou wel rekening mee dat je TFT een zogenaamde native resolutie heeft. Bij een 15" is dit 1024x768 (ongeveer 720p), bij 17"-19" is dit 1280x???
Heb het nog niet aan de praat gekregen.quote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef devv05 het volgende:
Divx/Xvid streamen nu mogelijk zonder Windows Media Center
Aangezien ik Windows Media Center heb, iemand zin om te proberen?
ver weg... hij zal morgen wel bij ons (frs) binnenkomen..quote:Op maandag 27 november 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag bij de Toys 'R us in eindhoven zien liggen.
Want natuurlijk heeft iedereen dezelfde wishlist als Retardedquote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef Cid het volgende:
Bah, en dan gaan ze Blue Dragon maken voor mensen met zulke wishlists......
Snap nogsteeds niet dat ze die game voor de 360 maken. Heeft waarschijnlijk iets met Bill's portemonnee te maken, maar het blijft een beetje jammer.
nee dat is omdat de PS3 zo'n onwijs vette console is, je weet tochquote:Op maandag 27 november 2006 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Want natuurlijk heeft iedereen dezelfde wishlist als RetardedWaarom denk je dat Final Fantasy tot nu toe alleen games voor de PS2 heeft gemaakt? Of waarom maakt Guerilla voor meer dan 16 miljoen Killzone 3 voor de PS3?
Waarom zijn er alleen F1 games voor Sony beschikbaar?
Zal vast niet zijn omdat Sony hun portomonnee heeft getrokken zeker
De 360 kan die RPG best gebruiken!quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef Cid het volgende:
Snap nogsteeds niet dat ze die game voor de 360 maken. Heeft waarschijnlijk iets met Bill's portemonnee te maken, maar het blijft een beetje jammer.
Inderdaad.quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef twi het volgende:
Dan vind ik dat Gran Turismo niet op de PS3 thuis hoort, want de rest van de racegames op de PS3 zijn kut, waar die op de Xbox 360 allemaal geweldig zijn.
Aye, mee eens!quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef twi het volgende:
Dan vind ik dat Gran Turismo niet op de PS3 thuis hoort, want de rest van de racegames op de PS3 zijn kut, waar die op de Xbox 360 allemaal geweldig zijn.
Test drive was iedergeval geen reet aan, dus dat argument gaat ook al niet helemaal opquote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef twi het volgende:
Kut, die reactie had ik niet verwachtquote:
Da's een persoonlijke mening, ik vond de demo best tof. Was het alleen niet eens met het prijsverschil. Daarnaast is PGR3 een topgame en Forza idem dito (en dus Forza 2 ongetwijfeld ook). Door die laatste is er uberhaupt trouwens geen behoefte aan GT op de X360, maar dat ter zijdequote:Op maandag 27 november 2006 21:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Test drive was iedergeval geen reet aan, dus dat argument gaat ook al niet helemaal op
quote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Kut, die reactie had ik niet verwacht
En Rallysport Challenge natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2006 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Da's een persoonlijke mening, ik vond de demo best tof. Was het alleen niet eens met het prijsverschil. Daarnaast is PGR3 een topgame en Forza idem dito (en dus Forza 2 ongetwijfeld ook). Door die laatste is er uberhaupt trouwens geen behoefte aan GT op de X360, maar dat ter zijde
Ach, Trusty Bell (Eternal Sonata in Europa) enzo zul je ook wel geweldig gaan vinden en komt vast nog een ladingquote:Op maandag 27 november 2006 21:15 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
Jah, en aan dat rijtje wat je net schreef zou ik graag Blue Dragon toevoegen. Nu moet ik dus een PS3 kopen om al die RPG's te spelen, en een XBOX360 voor Blue Dragon![]()
hmm geprobeert om mn server 2003 er mee te laten werken voor mn serie's stargate atlantis maar no go..quote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef devv05 het volgende:
Divx/Xvid streamen nu mogelijk zonder Windows Media Center
Aangezien ik Windows Media Center heb, iemand zin om te proberen?
Als ik genoeg geld had zou ik dat ook doen maarjaquote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef Diablos79 het volgende:
Mij maakt het verder niet veel uit welke spellen op welke console komen, de spellen die ik wil spelen koop ik gewoon. En als ze op een console zijn die ik niet heb dan koop ik die console ook
Handleiding in het Nederlandsquote:Op maandag 27 november 2006 21:20 schreef angel008 het volgende:
[..]
hmm geprobeert om mn server 2003 er mee te laten werken voor mn serie's stargate atlantis maar no go..
krijg maar 2 films te zien en kan beide niet opstarten..
kan wel via de web based tool alle 5xx divx films zien dat ze toegevoegd zijn maarja daar heb ik weinig aan..
Sloeberquote:Op maandag 27 november 2006 21:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als ik genoeg geld had zou ik dat ook doen maarjaMaar heb straks zeker 2 vd 3 consoles en misschien komt de derde er ooit ook nog wel in.
Is ook een manierquote:Op maandag 27 november 2006 21:35 schreef twi het volgende:
Ik heb het vrij simpel, ik heb geen interesse in games op de PS3 of Wii zolang er meer dan zat games die de moeite waard zijn en waar ik m'n geld aan kan uitgeven op de X360. Liever die paar honderd euro in 10 games steken dan in een console.
weinig mensen hier (scholieren/studenten) die zomaar elke console kunnen kopen omdat er een leuke game op uit komtquote:Op maandag 27 november 2006 21:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is ook een manier
Ik kijk altijd eerst na de games die ik wil hebben en dan op welke console ze zijn. De PS3 heeft spellen die ik graag wil spelen dus koop ik hem. En ook zo met de 360, ik wilde Dead Rising hebben dus heb ik een 360 gekocht. En als er ooit een spel op de Wii komt dat ik wil hebben koop ik die ook.
Tja dat is denk ik ook hoe je met geld omgaat. Toen ik op school zat kon ik het wel, en nee ik had niet eens een bijbaantjequote:Op maandag 27 november 2006 21:40 schreef kepler het volgende:
[..]
weinig mensen hier (scholieren/studenten) die zomaar elke console kunnen kopen omdat er een leuke game op uit komt![]()
cute nu kan hij geen dll vinden..quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Tja dat is denk ik ook hoe je met geld omgaat. Toen ik op school zat kon ik het wel, en nee ik had niet eens een bijbaantje.. Als je het nieuws volgt weet je soms al een jaar van te voren welke spellen eraan zitten te komen op welke console, dus als je het dan echt wilt hebben(zoals ik) dan kun je daar alvast geld voor opzij gaan leggen.
Ja dat zou ik ook doen als vrouwlief het daar mee eens was...quote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef Diablos79 het volgende:
Mij maakt het verder niet veel uit welke spellen op welke console komen, de spellen die ik wil spelen koop ik gewoon. En als ze op een console zijn die ik niet heb dan koop ik die console ook
Krijg je al een kaal plekje op je hoofd van het onder de duim zittenquote:Op maandag 27 november 2006 22:00 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook doen als vrouwlief het daar mee eens was...Helaas moet er nog een hoop gebeuren in huis
Zou best eens kunnen, zal het eens vragenquote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Krijg je al een kaal plekje op je hoofd van het onder de duim zitten
Mwah, ik kan zo 10 PS3's kopen als ik wil, dat is het probleem nietquote:Op maandag 27 november 2006 21:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Sloeber
Ik heb trouwens ook geen geld genoeg maar op de een of andere manier lukt het me wel om daar altijd geld voor te hebben![]()
gewoon die video converterenquote:Op maandag 27 november 2006 22:11 schreef angel008 het volgende:
iemand nog zin om onder mn raam te staan sta op het punt op de 360 + server het raam uit te gooien jezus wat een gekut om dit aan de praat te krijgen 10 restarts later 4 versies geprobeert en nog werkt het niet..
waarom heeft MS niet gewoon die divx functie ingebouwd klote zooi...
Als je even wat meer geduld hebt mag je 'm morgen ook naar het postkantoor brengen van me. Betaal ik de verzendkosten welquote:Op maandag 27 november 2006 22:11 schreef angel008 het volgende:
iemand nog zin om onder mn raam te staan sta op het punt op de 360 + server het raam uit te gooien
Op mezelf woon ik al.. Heb je opeens ook gelijk minder geld te bestedenquote:Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan zo 10 PS3's kopen als ik wil, dat is het probleem nietIs meer dat ik ook nog andere kosten heb en ook wel eens het huis uit wil binnen niet al te lange tijd
En de PS3 is nog niet interessant genoeg en gewoon te duur voor wat ie te bieden heeft.
Wii komt er volgende maand nog wel in, heb 'm iig gepre-orderedMaar dat idee kwam ook pas nadat ik 'm op de Gameplay uitgeprobeerd had
Bij mij is het juist andersom, sinds ik niet meer thuis woon heb ik méér geld te besteden...Nou ja, momenteel ff niet. Werkloos enzo...Maar zodra ik weer een job heb dan kan ik er weer tegenaan. Hoewel een nieuw huis hoger op het verlanglijstje staat dan een PS3.quote:Op maandag 27 november 2006 22:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Op mezelf woon ik al.. Heb je opeens ook gelijk minder geld te bestedenMoet nu echt kiezen waar ik mijn geld aan uitgeef. Als mijn vriendin niet zo lief was geweest
had ik waarschijnlijk ook nog geen 360 gekocht .
Een Wii koop ik waarschijnlijk nog heel lang niet. Weinig boeiende games tot nu toe.
Ja ik heb ook momenteel geen werk, is wel wat minder voor de inkomsten hehe. Maar toen ik thuis woonde had ik zeker meer geld te besteden want toen had ik geen onkosten. Nu moet ik huur en al die zooi betalen. Ik heb ook een paar dingen die iets belangrijker zijn dan een PS3, de spellen die ik erop wil hebben zijn toch voorlopig nog niet uit dus tot maart kan ik zeker nog wel even wachten. Dus kan nog wel even sparen, en zo af en toe een spel voor de 360 kan er ook nog wel afquote:Op maandag 27 november 2006 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom, sinds ik niet meer thuis woon heb ik méér geld te besteden...Nou ja, momenteel ff niet. Werkloos enzo...Maar zodra ik weer een job heb dan kan ik er weer tegenaan. Hoewel een nieuw huis hoger op het verlanglijstje staat dan een PS3.
Ik hou helemaal niet van RPG's.. geen geduld voor. De enige uitzondering op die zaak was KOTOR, en daarom staat Mass Effect ook op mijn lijstjequote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef Cid het volgende:
Damn, als ik geen werk heb ben ik echt de lul, hoe kan je uberhaupt op jezelf wonen, en een 360 kopen en geen baan hebben? Of hebben jullie soms een kamer waar je 150 euro per maand betaal? Ik zit met een koophuis, misschien is dat het verschil.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:14 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook momenteel geen werk, is wel wat minder voor de inkomsten hehe. Maar toen ik thuis woonde had ik zeker meer geld te besteden want toen had ik geen onkosten. Nu moet ik huur en al die zooi betalen. Ik heb ook een paar dingen die iets belangrijker zijn dan een PS3, de spellen die ik erop wil hebben zijn toch voorlopig nog niet uit dus tot maart kan ik zeker nog wel even wachten. Dus kan nog wel even sparen, en zo af en toe een spel voor de 360 kan er ook nog wel af![]()
Ik betaal 700 Euro in de maand aan huur. Maar mijn vriendin heeft een goede baan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
Damn, als ik geen werk heb ben ik echt de lul, hoe kan je uberhaupt op jezelf wonen, en een 360 kopen en geen baan hebben? Of hebben jullie soms een kamer waar je 150 euro per maand betaal?
Moet dit niet in het WGR forum?quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik betaal 700 Euro in de maand aan huur. Maar mijn vriendin heeft een goede baan.
Ik trek geen uitkering, BTW. Wil niet profiteren van anderen terwijl het mijn eigen onvermogen geen goede baan te vinden. Maar ja, op haar kosten leven voelt ook verschrikkelijk. Vandaar dat gamen nu echt ff op plaats twee komt. Het is wel weer vervelend dat dat nu 1 van de weinige dingen is die je kunt doen als je de sollicitatiebrieven voor deze dag weer de deur uit hebt gedaan.
Ik twijfel. Na al die schietspellen van de afgelopen maanden denk ik dat de SP te saai wordt. En MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW ook tegen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren RS Las Vegas betaalddonderdag of vrijdag in huis
met camera
Dat had ik al voorspeldquote:
En weer zeg ik, non-game, niet kopen.quote:Viva Pineata klinkt steeds leuker trouwens![]()
Nou, misschien moeten we allemaal luisteren naar Roy willen we echt gameplezier hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ik al voorspeld
Maar RS V is anders, de demo wordt al veel gespeeld
[..]
En weer zeg ik, non-game, niet kopen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:14 schreef Bastard het volgende:
Nou, misschien moeten we allemaal luisteren naar Roy willen we echt gameplezier hebben
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we allemaal luisteren naar Roy willen we echt gameplezier hebben
Dat heb ik ook.. 2 super shooters is wel even voldoende voor mij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
RB6 komt er bij mij ook niet in, heb met COD3 en GoW al 2 super-shooters, een 3e erbij lijkt me niet verstandig.
Eens, ik heb ook het gevoel dat ik die twee games nog lang niet genoeg heb gespeeld.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
Dat heb ik ook.. 2 super shooters is wel even voldoende voor mij.
Huh, zowat m'n halve friendslist speelt als ik online ben GoW.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW ook tegen.![]()
Ik moet eens wat meer mensen toevoegen geloof ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Huh, zowat m'n halve friendslist speelt als ik online ben GoW.
Vind ik echt een prima idee Gijs, die is echt te zonde om te laten liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens, ik heb ook het gevoel dat ik die twee games nog lang niet genoeg heb gespeeld.
Binnenkort een keertje CoD3 online Gijs?
Ik merk dat ik Rainbow Six leuk vindt vanwege de mensen, en niet vanwege de gameplay. Het blijven dezelfde saaie locaties, wapens en vijanden. Ik zou in principe ook gewoon de demo kunnen blijven spelen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
Vind ik echt een prima idee Gijs, die is echt te zonde om te laten liggen.
Ik merk dat ik GoW coop leuk vind, en CoD3 MP war mode.. en dan tussendoor gewoon golfen natuurlijk![]()
Ik hoop dat die patch snel komt voor cod3 ivm de ranked matches.
CoD3 en GoW zijn voor mij echt de 2 tofste console-shooters ooit, CoD3 online War-mode is inderdaad geweldig, vooral als er echt 24 man mee doen en beide kanten balanced zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind ik echt een prima idee Gijs, die is echt te zonde om te laten liggen.
Ik merk dat ik GoW coop leuk vind, en CoD3 MP war mode.. en dan tussendoor gewoon golfen natuurlijk![]()
Ik hoop dat die patch snel komt voor cod3 ivm de ranked matches.
Saaie locaties?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik Rainbow Six leuk vindt vanwege de mensen, en niet vanwege de gameplay. Het blijven dezelfde saaie locaties, wapens en vijanden. Ik zou in principe ook gewoon de demo kunnen blijven spelen.
Dat komt omdat je bij GoW de sp gaaf vindt !! Bij RS ga ik gelijk MP spelen en ken ik dus gelijk met de rest de maps. Als ik nu bij GoW MP begin lig ik al op m`n rug voordat ik de hoek om ben, omdat ik ben begonnen met de sp. GoW was voor de sp en co-op. RS is voor de MP. Nexiums schietenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel. Na al die schietspellen van de afgelopen maanden denk ik dat de SP te saai wordt. En MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW ook tegen.![]()
Viva Pineata klinkt steeds leuker trouwens![]()
en terrorist-huntenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat komt omdat je bij GoW de sp gaaf vindt !! Bij RS ga ik gelijk MP spelen en ken ik dus gelijk met de rest de maps. Als ik nu bij GoW MP begin lig ik al op m`n rug voordat ik de hoek om ben, omdat ik ben begonnen met de sp. GoW was voor de sp en co-op. RS is voor de MP. Nexiums schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |