Moet dit niet in het WGR forum?quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik betaal 700 Euro in de maand aan huur. Maar mijn vriendin heeft een goede baan.
Ik trek geen uitkering, BTW. Wil niet profiteren van anderen terwijl het mijn eigen onvermogen geen goede baan te vinden. Maar ja, op haar kosten leven voelt ook verschrikkelijk. Vandaar dat gamen nu echt ff op plaats twee komt. Het is wel weer vervelend dat dat nu 1 van de weinige dingen is die je kunt doen als je de sollicitatiebrieven voor deze dag weer de deur uit hebt gedaan.
Ik twijfel. Na al die schietspellen van de afgelopen maanden denk ik dat de SP te saai wordt. En MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW ook tegen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren RS Las Vegas betaalddonderdag of vrijdag in huis
met camera
Dat had ik al voorspeldquote:
En weer zeg ik, non-game, niet kopen.quote:Viva Pineata klinkt steeds leuker trouwens![]()
Nou, misschien moeten we allemaal luisteren naar Roy willen we echt gameplezier hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ik al voorspeld
Maar RS V is anders, de demo wordt al veel gespeeld
[..]
En weer zeg ik, non-game, niet kopen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:14 schreef Bastard het volgende:
Nou, misschien moeten we allemaal luisteren naar Roy willen we echt gameplezier hebben
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we allemaal luisteren naar Roy willen we echt gameplezier hebben
Dat heb ik ook.. 2 super shooters is wel even voldoende voor mij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
RB6 komt er bij mij ook niet in, heb met COD3 en GoW al 2 super-shooters, een 3e erbij lijkt me niet verstandig.
Eens, ik heb ook het gevoel dat ik die twee games nog lang niet genoeg heb gespeeld.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
Dat heb ik ook.. 2 super shooters is wel even voldoende voor mij.
Huh, zowat m'n halve friendslist speelt als ik online ben GoW.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW ook tegen.![]()
Ik moet eens wat meer mensen toevoegen geloof ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Huh, zowat m'n halve friendslist speelt als ik online ben GoW.
Vind ik echt een prima idee Gijs, die is echt te zonde om te laten liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens, ik heb ook het gevoel dat ik die twee games nog lang niet genoeg heb gespeeld.
Binnenkort een keertje CoD3 online Gijs?
Ik merk dat ik Rainbow Six leuk vindt vanwege de mensen, en niet vanwege de gameplay. Het blijven dezelfde saaie locaties, wapens en vijanden. Ik zou in principe ook gewoon de demo kunnen blijven spelen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
Vind ik echt een prima idee Gijs, die is echt te zonde om te laten liggen.
Ik merk dat ik GoW coop leuk vind, en CoD3 MP war mode.. en dan tussendoor gewoon golfen natuurlijk![]()
Ik hoop dat die patch snel komt voor cod3 ivm de ranked matches.
CoD3 en GoW zijn voor mij echt de 2 tofste console-shooters ooit, CoD3 online War-mode is inderdaad geweldig, vooral als er echt 24 man mee doen en beide kanten balanced zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind ik echt een prima idee Gijs, die is echt te zonde om te laten liggen.
Ik merk dat ik GoW coop leuk vind, en CoD3 MP war mode.. en dan tussendoor gewoon golfen natuurlijk![]()
Ik hoop dat die patch snel komt voor cod3 ivm de ranked matches.
Saaie locaties?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik Rainbow Six leuk vindt vanwege de mensen, en niet vanwege de gameplay. Het blijven dezelfde saaie locaties, wapens en vijanden. Ik zou in principe ook gewoon de demo kunnen blijven spelen.
Dat komt omdat je bij GoW de sp gaaf vindt !! Bij RS ga ik gelijk MP spelen en ken ik dus gelijk met de rest de maps. Als ik nu bij GoW MP begin lig ik al op m`n rug voordat ik de hoek om ben, omdat ik ben begonnen met de sp. GoW was voor de sp en co-op. RS is voor de MP. Nexiums schietenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel. Na al die schietspellen van de afgelopen maanden denk ik dat de SP te saai wordt. En MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW ook tegen.![]()
Viva Pineata klinkt steeds leuker trouwens![]()
en terrorist-huntenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat komt omdat je bij GoW de sp gaaf vindt !! Bij RS ga ik gelijk MP spelen en ken ik dus gelijk met de rest de maps. Als ik nu bij GoW MP begin lig ik al op m`n rug voordat ik de hoek om ben, omdat ik ben begonnen met de sp. GoW was voor de sp en co-op. RS is voor de MP. Nexiums schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |