abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43923792
quote:
122 Teletekst ma 27 nov
EU-gesprekken met Turkije mislukt

` De onderhandelingen van de EU met
Turkije zijn op losse schroeven komen
te staan,nu de gesprekken met Turkije
over de kwestie-Cyprus op niets zijn
uitgelopen.Turkije weigert Cyprus te
erkennen en wil de Turkse havens niet
openstellen voor Cypriotische schepen.

EU-voorzitter Finland heeft de pogingen
om een oplossing te vinden opgegeven.
Dit besluit zal onvermijdelijk gevolgen
hebben voor de onderhandelingen over de
toetreding van Turkije,zei de Finse
minister van Buitenlandse Zaken.Hij kon
niet aangeven welke dat zullen zijn.

De EU wil volgende maand beslissen hoe
de onderhandelingen verder moeten gaan.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 27 november 2006 @ 11:19:44 #2
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_43923814
Goed nieuws!
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_43924088
Turkije blijft zichzelf de das om doen.
  maandag 27 november 2006 @ 11:38:19 #4
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43924208
Wat jammer nou
  maandag 27 november 2006 @ 11:48:59 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43924492
Jammer, maar het zat er wel in dat dit zou gebeuren. Ook over de Armeense genocide blijft Turkije heel starrig doen. Beter zou het zijn om nu meteen duidelijkheid (wel of geen toetreding) aan Turkije te bieden in plaats van ze nog jaren aan het lijntje te houden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 27 november 2006 @ 11:51:44 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_43924544
Persoonlijk vraag ik me al af wat landen als Polen,Roemenie en Bulgarije in de EU zouden moeten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_43924548
Dat lijkt me uitstekend nieuws. Alleen de tragiek dat de bestuurders/politici tot in den treurnis door willen gaan.

Hoe zit dat ook alweer met democratie, volksvertegenwoordiging, het volk heeft de macht en al dat soort op papier mooie woorden maar niet van toepassing op de EU wat hoofdzakelijk nog steeds de natte droom van bestuurders en politici is.
  maandag 27 november 2006 @ 11:53:21 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43924557
Erg jammer dit. En ben het met je eens Falco.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 27 november 2006 @ 11:55:05 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43924601
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk vraag ik me al af wat landen als Polen,Roemenie en Bulgarije in de EU zouden moeten.
Landen, die veel potentie hebben om economisch flink te groeien, geheel in Europa liggen, een Europese geschiedenis kennen en bovendien gewoon toffe landen zijn
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 27 november 2006 @ 11:56:00 #10
93744 Finder_elf_towns
pi_43924622
quote:
Wat dacht je van de uitspraak "diegenen die de macht in handen hebben, willen alleen maar meer macht" toegepast op de EU?
  maandag 27 november 2006 @ 11:56:26 #11
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_43924639
onderhandelingen stopzetten totdat die mensen normaal kunnen doen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 27 november 2006 @ 11:57:23 #12
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43924669
quote:
Vreten uit de subsidieruif.

Net als Turkije dat zal gaan doen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 27 november 2006 @ 11:57:39 #13
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_43924678
Nou prima! Bye bye zwaai zwaai voor de Turken. Het is natuurlijk graag of niet. Ik ben er niet rouwig om iig.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 27 november 2006 @ 12:00:48 #14
93744 Finder_elf_towns
pi_43924756
Nu maar hopen dat de Turken radicaliseren zodat hun niet-toetreding tot de EU ook in de toekomst verzekerd is.
pi_43924824
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nu maar hopen dat de Turken radicaliseren...
Uh, liever niet.
  maandag 27 november 2006 @ 12:06:21 #16
158595 Emeth.NL
zelfreflectie is moeilijk
pi_43924907
hoezo allemaal, prima, mooi gelukkig?

Ten eerste zie ik Turkije liever toetreden. Het is een uniek land volgens mij, op de manier dat ze tussen het westen en het oosten zweeft. Het oosten vervloekt Turkije om haar westerse instelling. Wat doen wij, wij vervloeken haar voornamelijk om vooroordelen. Turkije kan een mooie brug tussen het westen en het oosten zijn, de politici beseffen dat, de burgers niet. Misschien moet de EU voorlopig nog maar even ondemocratisch blijven. Trouwens, volgens mij zit Turkijke ook economisch dik in order, beter dan de mest oostblok landen denk.
Cheers,
  maandag 27 november 2006 @ 12:06:34 #17
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_43924917
De turken begrijpen gewoon echt niets van de onderhandelingen volgens mij. Of ze onderschatten de gevolgen van een starre houding gewoonweg, maar het moet bij hun toch ook wel doordringen dat al voldeden ze aan alles hun toetreding aan een zijden draadje hangt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_43924928

nou moet ik eerlijk zeggen dat ik sommige voorwaarden onzinnig vind, maar aan de andere kant is Turkije wel het laatste land wat de EU erin moet willen hebben..
  maandag 27 november 2006 @ 12:07:34 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43924938
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:06 schreef Emeth.NL het volgende:

Ten eerste zie ik Turkije liever toetreden. Het is een uniek land volgens mij, op de manier dat ze tussen het westen en het oosten zweeft. Het oosten vervloekt Turkije om haar westerse instelling. Wat doen wij, wij vervloeken haar voornamelijk om vooroordelen. Turkije kan een mooie brug tussen het westen en het oosten zijn, de politici beseffen dat, de burgers niet. Misschien moet de EU voorlopig nog maar even ondemocratisch blijven. Trouwens, volgens mij zit Turkijke ook economisch dik in order, beter dan de mest oostblok landen denk.
Precies
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_43924980
quote:

De Turken gooien hun eigen glazen in. Daarnaast klink je als een typische politicus met een mooi verhaal. Wie denk je dat dat allemaal moet gaan betalen?

Turkije is nog steeds een vrij arm land.
pi_43924990
quote:

Vergeet het Economisch gezien wordt Turkije (vooral het oosten) één groot subsidie-gat, waar geen enkel financieel voordeel uit te behalen valt. Ten tweede is het feit dat Turkije voor 75% (ong ) in de Aziatische landen ligt een grote bron van bezorgdheid. Niet alleen vanwege het anti-westerse, maar ook vanwege het feit dat Azië vrije toegang tot Europa krijgt, wat we qua immigranten volgens mij gaan merken..
  maandag 27 november 2006 @ 12:13:24 #22
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43925076
Nog even en we knallen Oekraine erin, omdat dat soms ook wel eens "Europees" is.
In Tsjechie, een vrij arm land, komen alle schoonmakers daarvandaan, bijvoorbeeld.
Iets zoals wij met Polen hebben dus.

Maar oh wacht, daar 'heb je geen last van' dus dat zal wel goed komen. Over een jaar of 15.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43925099
Kazachstan ligt officieel ook deels in Europa, dus wellicht krijgt de EU ooit nog een grens met China
  maandag 27 november 2006 @ 12:15:39 #24
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43925133
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:14 schreef FonsvdB het volgende:
Kazachstan ligt officieel ook deels in Europa, dus wellicht krijgt de EU ooit nog een grens met China
China en Japan zijn door sommige notabelen ook al als westers bestemeld, dus wie weet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 27 november 2006 @ 12:17:22 #25
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43925178
quote:

Je hebt enigszins gelijk, maar als ze over belangrijke zaken zoals Cyprus en de Armeense genocide zo moeilijk doen, dan kun je daar geen uitzondering voor maken. Ook ik vind het geen probleem als ze toetreden, maar dan moeten ze dus wel natuurlijk aan zulke voorwaarden voldoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')