Inderdaad. Verbazing alom.quote:Op maandag 27 november 2006 11:02 schreef mcDavid het volgende:
WTF! Zowaar een patty-topic met een plaatje waar écht iets mee is!
hehequote:Op maandag 27 november 2006 11:02 schreef mcDavid het volgende:
WTF! Zowaar een patty-topic met een plaatje waar écht iets mee is!
Thanks. Ga ik zeker is een keer proberen!quote:Op maandag 27 november 2006 12:05 schreef Scarafax het volgende:
Het is eigenlijk vrij simpel... men neme 2 plaatjes...
De eerste hou je normaal...
De tweede moet je in blokvorm eroverheen layeren.
In blokvorm bedoel ik
| Transparant | Pixel |
| Pixel | Transparant |
Dat is de meest gebruikte versie (de versie van Bush/Saddam bijvoorbeeld, en die van K3 met en zonder kleren). Tevens zijn er nog wel wat andere manieren die wat ingewikkelder zijn. Zoals die meid die van grijswit naar kleur gaat.
Suc894438975 in ieder gevalquote:Op maandag 27 november 2006 13:40 schreef .iM het volgende:
Heeft iemand een standaard blokvorm van transparant, pixel, transparant, pixel etc? Want om dit nou in paint te doen......
quote:Op maandag 27 november 2006 11:14 schreef Scarafax het volgende:
Als we dan toch bezig zijn:
[afbeelding]
http://www.toccionline.com/creations/ctrla/how.htmlquote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef .iM het volgende:
Weet iemand hier hoe je zo iets maakt?
Mischien hebben ze er een bepaalde script voor gebruikt en werkt het daarom niet met FF.
Thanks!!quote:Op maandag 27 november 2006 14:53 schreef Syd het volgende:
[..]
http://www.toccionline.com/creations/ctrla/how.html
En wat wilt u daarmee berijken jongeman?quote:Op maandag 27 november 2006 14:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
tvp
Hip!quote:Op maandag 27 november 2006 14:53 schreef Syd het volgende:
[..]
http://www.toccionline.com/creations/ctrla/how.html
quote:Op maandag 27 november 2006 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En wat wilt u daarmee berijken jongeman?![]()
Jouw ctrl-a plaatje zie je heel onduidelijk, ik kan net zien dat het een soort van schroefbank met la is ofzoietsquote:
quote:
omgquote:Op maandag 27 november 2006 18:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Jouw ctrl-a plaatje zie je heel onduidelijk, ik kan net zien dat het een soort van schroefbank met la is ofzoiets
Dan heb je de pixels verkeerd om. De pixel links bovenin de hoek moet van de voorgrond foto zijn!quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:55 schreef .iM het volgende:
Nou, ik heb het gisteren geprobeerd. Ik had een donkere kamer en wou er een zombie plaatsen. Ik weet niet wat ik verkeerd had gedaan maar op de foto zag je een zombie in een donkere kamer en als je de foto selecteerde dan was hij gewoon weg en zag je de achtergrond. Precies het tegenovergestelde! Toch jammer dat ik 'm niet meer heb..misschien later ff nogmaal proberen.![]()
Wil alleen maar in een pauperbrowser, pauperplaatje, door pauperuserquote:
Want ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wil alleen maar in een pauperbrowser, pauperplaatje, door pauperuser
Want het werkt niet in FF, Opera, Safari, SeaMonkey.quote:
NOFI uiteraard.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Want het werkt niet in FF, Opera, Safari, SeaMonkey.
Noob.
Je weet wat een doodsverwensing betekent héquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
NOFI uiteraard.
Plus. Patty Brard moet weg dood.
Oke, thanks for the info!quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan heb je de pixels verkeerd om. De pixel links bovenin de hoek moet van de voorgrond foto zijn!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:43 schreef patty het volgende:
[..]
Je weet wat een doodsverwensing betekent hé
achjha beter noob dan Technisch Applicatie Beheerder NERDquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Want het werkt niet in FF, Opera, Safari, SeaMonkey.
Noob.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |