Vind d'r alleen wat André van Duin-achtig op de laatste foto...quote:
Da's verdacht, in die showbusinesswereld... ze had toch jouw neus?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Vind d'r alleen wat André van Duin-achtig op de laatste foto...
hehehe heel ad remquote:Op donderdag 30 november 2006 19:48 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Da's verdacht, in die showbusinesswereld... ze had toch jouw neus?
toevallig...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef flyguy het volgende:
is sofie al ingeschreven bij een modelenbureau?
Dat zijn veel DVDtjesquote:
Zo:quote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef RuneRose het volgende:
Hey SoK, hoe zie jij er eigenlijk uit.
Ik moet je teleurstellen, of geruststellen. (Ik heb namelijk geen idee over welke foto je het hebt.)quote:Op donderdag 30 november 2006 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hehe, volgens mij is er een foto van wyccie te vinden op internet. Maar dan moet je wel haar naam kennen, natuurlijk. Ik vraag me af of zij het is.
Iets met een piercing.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, of geruststellen. (Ik heb namelijk geen idee over welke foto je het hebt.)
Plaats er zelf dan es 1quote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, of geruststellen. (Ik heb namelijk geen idee over welke foto je het hebt.)
Haha! Ik weet dat toen iemand een keer mijn nummer wilde zoeken op internet hij op een foto van mij uitkwam (piercinggerelateerd), ik hoop niet dat het diezelfde foto is.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets met een piercing.
Ben je gek, ik heb toch niet voor niks geen fotoboek, pm etc.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:21 schreef Patch het volgende:
Plaats er zelf dan es 1
Wij hebben onze allemaal al laten zien, nu moet jij de jouwe laten zien.
Hij zat in een pdf, ik mail wel even. Waar moet ik eigenlijk naar mailen? Je hebt geen PMS (quote:Op donderdag 30 november 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha! Ik weet dat toen iemand een keer mijn nummer wilde zoeken op internet hij op een foto van mij uitkwam (piercinggerelateerd), ik hoop niet dat het diezelfde foto is.
Kun je me de link even mailen?
Naam tussen aanhalingstekens.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Hehe, hoe heb je die foto gevonden eigenlijk? Als ik mijn eigen naam google vind ik dat niet.
Ja, die foto, daar kan ik weinig aan doen. Er werd voortdurend gefotografeerd, ik wist ook helemaal niet dat de fotograaf mijn naam had. Er is ook nooit toestemming gevraagd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ook niet, daarom ga je me ook niet terugvinden.
Jemig, Patch. Jij weet zelfs waar ik woon.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef Patch het volgende:
nu ben ik wel heel erg benieuwd
linkje?
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jemig, Patch. Jij weet zelfs waar ik woon.![]()
Ik heb ooit es iets naar je verzonden toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef wyccie het volgende:
Weet je het weer, Patch?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Een foto van Wyccie:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens eigen zeggen zag Wyccie er nogal verlept uit dus deze komt meer in de buurt:
[afbeelding]
Aangezien je zelf de vraag stelde:quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:15 schreef Sokolsky het volgende:
De onderste is uit Layer Cake. Krijg ik nu een punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |