quote:
Ik begrijp ontzettend goed dat mensen willen roken, ik juich het alleen maar toe
waarom loop je dan te zeiken.
quote:
Ik denk dat het een goede gewoonte is eigenlijk Ikzelf zou er nooit mee beginnen. Het is smerig, het stinkt en het is vervelend voor de mensen om je heen. Daarnaast word je er niet gezonder door ofzo.
hier spreek je jezelf compleet tegen. en als je het goed vind dat mensen roken waarom vind je het dan smerig, stinken en al het andere.
quote:
Maar ik denk dat het goed is dat zoveel anderen WEL roken. Er zal vast wel een goede reden zijn waarom er zoveel mensen verslingerd zijn aan dat spul?
jij hebt dus totaal geen verstand van verslavingen. roken is een verslaving iemand die langer dan 2 weken rookt (even ter voorbeeld) is verslaafd PUNT
quote:
Ik steek maximaal een keer per week een snaak op en ik doe het op een plaats waar anderen er geen last van hebben. Buiten en ver weg van de woonkamer. Dat is niet te vergelijken met dagelijks zo'n 10 sigaretten wegtikken
nee die troep is lekker gezond.
quote:
Ik probeer wel een keer een joint na het eten zou ongeveer hetzelfde effect moeten hebben, gezien de tabak
Ik heb een keer geprobeerd te roken.. het is niets voor mij, jammer genoeg
WTF
![]()
je zegt net nog dat je roken smerig vind en nu vind je het jammer dat je niet kunt roken
quote:
met je eetlustbedervende stinkstokken.
je zegt net nog dat je het jammer vind dat je zelf niet rookt
quote:
Ik vind het altijd zo raar dat niet-rokers zich aan moeten passen aan rokers terwijl de wereld juist omgekeerd zou moeten zijn . Vreemd .
de openbare gelegenheden zijn al rookvrij. behalve de lokale snackbar maar als je dat een restaurant gaat noemen dan ben je niet goed wijs.
quote:
Verkapte-kijk-mij-eens-een-nuttige-bijdrage-doen post
Geeft niet hoor, je mag er best over praten
nee dit was een nuttig topic.
Het enigste wat je doet is een topic starten waarover jezelf niet eens weet wat je wilt en wat je niet wilt. Als ik jouw was zou ik eerst maar eens na gaan denken over roken voor je er een topic over start. En als je er last van hebt dat mensen roken in
openbare gelegenheden dan kun je ook gewoon vragen of ze even met de sigaret kunnen wachten totdat jij klaar bent met het eten. Staan er asbakken in het restaurant zelf (of waar dan ook) dan heb je het recht niet eens om er wat van te zeggen want dan had je er nooit moeten gaan zitten.
even voor de andere mensen in dit topic. ik rook zelf ook
![]()
en na het eten
![]()
wacht ik gerust even netjes totdat iedereen klaar is.
-een rustige roker is geen onrust stoker-