Ik denk dat het een goede gewoonte is eigenlijkquote:
Zo irritant mensen die zitten te eten, terwijl ik rookquote:Op maandag 27 november 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er ook een pesthekel aan. Vork neer, hand gaat DIRECT naar het pakje sigaretten. En dat zit ik verdomme nog te eten
Hoezo nietquote:Op maandag 27 november 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
BttD is van z'n padje af....dit slaat nergens op.
Heb je je eigen post gelezen? Je bent tegen roken maar je vind het een goede gewoonte?quote:
Je hebt geen idee hoevaak ik deze *kuch* grap *kuch* heb gehoord. Die was de eerste keer niet leuk. De 1000e keer ook niet. En nu jij hem voor de 1001e keer vertelt al helemaal niet.quote:Op maandag 27 november 2006 03:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo irritant mensen die zitten te eten, terwijl ik rook
Ik zou zelf nooit rokenquote:Op maandag 27 november 2006 03:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je je eigen post gelezen? Je bent tegen roken maar je vind het een goede gewoonte?
En je weet niet eens waarom
Ben je gestopt met roken of zo dat je zo gespannen doet?quote:Op maandag 27 november 2006 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoevaak ik deze *kuch* grap *kuch* heb gehoord. Die was de eerste keer niet leuk. De 1000e keer ook niet. En nu jij hem voor de 1001e keer vertelt al helemaal niet.
Ik heb nooit gerookt. Ik vind het superranzigquote:Op maandag 27 november 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ben je gestopt met roken of zo dat je zo gespannen doet?
WTF? Jij bent echt domquote:Op maandag 27 november 2006 03:21 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit roken
Maar ik denk dat het goed is dat zoveel anderen WEL roken. Er zal vast wel een goede reden zijn waarom er zoveel mensen verslingerd zijn aan dat spul?
quote:Op maandag 27 november 2006 03:21 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit roken
Maar ik denk dat het goed is dat zoveel anderen WEL roken. Er zal vast wel een goede reden zijn waarom er zoveel mensen verslingerd zijn aan dat spul?
quote:Op maandag 27 november 2006 03:29 schreef Nembrionic het volgende:
BttD just got nominated for a Fok Darwin Award
Het is ook een leuke investering van de overheidquote:
zo is het bij mij ookquote:Op maandag 27 november 2006 10:01 schreef Natalie het volgende:
Bij mij thuis wordt sowieso niet gerookt. Niet voor, niet tijdens en ook niet na het eten. Wil men toch zo'n stinkstok opsteken dan hebben we een enige tuin. Gelukkig weet iedereen dat ook.
of je typt voortaan even de volledige woorden in plaats van de klinkers weg te laten.quote:Op maandag 27 november 2006 10:07 schreef Reemster het volgende:
[..]
zo is het bij mij ook
alleen na het eten binnen roken
vvoor de rest of in de tuin / schuur of onder de afzuigkap:P
maarja
me ouders zijn nu 8 maanden weg dus
lkkr roken!:P
2 dagen voor ze terugkomen gwn ramen openzetten:P
Nee, nu ben je stoer hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 03:02 schreef BttD het volgende:
*snip*
Topicstarter rookt niet, alleen af en toe een 'speciale' sigaret
Drink je wel eens een glaasje wijn of bier?quote:Op maandag 27 november 2006 10:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, nu ben je stoer hoor.
Ik rook. Maar ik doe geen drugs.
Dat is pas zielig.
Inderdaad, maar wat dacht je dan van sigaretten uberhaupt?quote:Op maandag 27 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:
[..]
Drink je wel eens een glaasje wijn of bier?
Niet zeiken dus
Ja, Ik rook en ik drink. Wel bier, geen wijn. En koffiequote:Op maandag 27 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:
[..]
Drink je wel eens een glaasje wijn of bier?
Niet zeiken dus
Ik steek maximaal een keer per week een snaak op en ik doe het op een plaats waar anderen er geen last van hebben. Buiten en ver weg van de woonkamer. Dat is niet te vergelijken met dagelijks zo'n 10 sigaretten wegtikkenquote:Op maandag 27 november 2006 16:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, Ik rook en ik drink. Wel bier, geen wijn. En koffie
Ik vind het altijd zooooo zielig dat mensen gaan lopen zeiken over roken terwijl ze zelf wel blowen. Dat stinkt nog veel meer.
De andere is de sigaret na de seks?quote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef MissMatch het volgende:
Ik zal altijd wachten totdat iedereen klaar is met eten voordat ik een sigaret op steek. maar een sigaret na het eten is de een-na-lekkerste sigaret van de dag.
Ik probeer wel een keer een joint na het etenquote:Op maandag 27 november 2006 16:54 schreef twetwe het volgende:
TS, je zal het eens moeten proberen! Een sigaret na het eten is echt lekker !
Blowen na het etenquote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik probeer wel een keer een joint na het etenzou ongeveer hetzelfde effect moeten hebben, gezien de tabak
Ik heb een keer geprobeerd te roken.. het is niets voor mij, jammer genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |