Kan zijn dat hij dan piept voor een obstructie, maar hij zou dan geen spanningsbron aan mogen geven lijkt mij.quote:Op maandag 27 november 2006 01:55 schreef 2cv het volgende:
Kan het zijn dat dat apparaat begint te piepen bij een houten deur omdat er net een (weggeplamuurde) spijker in zit o.i.d. ?
hoe vind jij je leidingen dan?quote:Op maandag 27 november 2006 17:57 schreef Wojworshebn het volgende:
Al die dingen moet je gewoon in een sloot gooien, met zo'n ding kun je nergens meer boren en denk je dat er overal leidingen zitten. Troep!
Je kunt 'm instellen op hout of metaal, maar hij blijft in elke stand ook op spanning piepen.quote:Op maandag 27 november 2006 02:01 schreef 2cv het volgende:
Dus hij zou alleen moeten piepen bij stroomkabels en niet bij waterleidingen of iets dergelijks ? Want in een waterleiding boren is niet grappig ...
Tnimble....waar ben je!!!???quote:Op maandag 27 november 2006 09:36 schreef sanger het volgende:
Eigenlijk moet je even wachten op Tnimble, die heeft exact dezelfde.
Ja daarom heb ik er één gekocht die wat meer geld kost, in de hoop dat die wel werkt...quote:Op maandag 27 november 2006 17:57 schreef Wojworshebn het volgende:
Al die dingen moet je gewoon in een sloot gooien, met zo'n ding kun je nergens meer boren en denk je dat er overal leidingen zitten. Troep!
Met een boormachine.quote:
Die bosch werkt goed, heb ook eens met zo'n stanley als hierboven gewerkt die deed het (zo ver ik kan oordelen) vergelijkend maar iets ongoeliger.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:26 schreef remcoharmsen het volgende:
tnimble, jij zegt dus dat die bosch wel gewoon moet werken? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar zo'n ding. Die pruts dingen van 10 euro werken voor geen meter en ik wil toch graag een wat degelijker ding. Kun je die bosch aanraden, of zijn er nog meer goede?
JA hoor!.quote:Op maandag 27 november 2006 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
hoe vind jij je leidingen dan?
Boor je er gewoon door heenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop