Noujaquote:Op maandag 27 november 2006 01:26 schreef Biogarde het volgende:
Is dat voor of na het busongeluk?
Maar dan passen de schaapjes er niet meer bij!quote:
Niet zo grofquote:Op maandag 27 november 2006 01:26 schreef Biogarde het volgende:
het kan erger idd,quote:Op maandag 27 november 2006 01:31 schreef _HSJ_ het volgende:
[..]
Maar dan passen de schaapjes er niet meer bij!
[..]
Niet zo grof
Ik dacht even dat er een dag voorbij zou gaan waar ik niet liters maagzuur op zou hoeven te braken, maar nee hoor, zelfs dat wordt me niet gegund.quote:Op maandag 27 november 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
het kan erger idd, [afbeelding]
Hee dat is die idols chickquote:Op maandag 27 november 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nouja vind je dat normaalquote:Op maandag 27 november 2006 01:39 schreef Guiduuuuw het volgende:
Boh!! wat een zeekoe heb je als vriendin!!! Waar was deze zeug aangespoeld?
Ik moet nog naar bed enzoquote:Op maandag 27 november 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Maar ze is al groot! Heel groot zelfs!quote:Op maandag 27 november 2006 01:37 schreef XiChico het volgende:
Ohh! Ik bied meer voor haar! Hoeveel krijgt ze bij haar huidige modellenbureau aangeboden? Ik ben van Gucci en ik ga haar groot maken. Ik zweer je ej! Ik bied in ieder geval onder voorwaarden dat ik haar mag laten testen ¤100000,-
quote:Op maandag 27 november 2006 01:53 schreef -skippybal- het volgende:
Deed me denken aan deze tsunami van koolhydraten:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 03:20 schreef Stranglem het volgende:
kweeni waarom je dit op fok vraagt, deze posts had je wel kunnen verwachten...
Psst!quote:Op maandag 27 november 2006 03:20 schreef Stranglem het volgende:
kweeni waarom je dit op fok vraagt, deze posts had je wel kunnen verwachten...
quote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
is dat nog steeds dezelfde vriendin als deze?
Otrivin Neusspray.quote:Op maandag 27 november 2006 03:51 schreef Stranglem het volgende:
waar moet je anders mee fucken?
van de x-factor heb me kapot gelachen echt een aanrader om te kijkenquote:Op maandag 27 november 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
als jij koeien wil fokken, moet je dat toch lekker zelf weten, jungskequote:Op maandag 27 november 2006 09:56 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Jullie lachen wel een fokker uit hoor!
Ja leuk, voor in je portomonnaie (of hoe schrijf je dat in godsnaam in de nieuwe spelling?)quote:Op maandag 27 november 2006 01:22 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Mijn vriendin wil model worden dus en ik zei tegen haar van ja maak anders wat leuke pics van jezelf zet een geil brilletje op je weets ! zo een bril van een secretaresse
En dan moet je zo hendig geil over die bril heen kijken![]()
Beentjes in de lucht.
Zie hier resultaat, wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
knipquote:Op maandag 27 november 2006 10:16 schreef hannelore het volgende:
[..]
Ja leuk, voor in je portomonnaie (of hoe schrijf je dat in godsnaam in de nieuwe spelling?)
quote:Op maandag 27 november 2006 10:09 schreef biz_lip het volgende:
[..]
als jij koeien wil fokken, moet je dat toch lekker zelf weten, jungske
portomonnixnietquote:Op maandag 27 november 2006 10:16 schreef hannelore het volgende:
[..]
Ja leuk, voor in je portomonnaie (of hoe schrijf je dat in godsnaam in de nieuwe spelling?)
quote:Op maandag 27 november 2006 11:51 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Mijn vriendin wil model worden... iemand tips ?
je vraagt er om.quote:Op maandag 27 november 2006 09:56 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Jullie lachen wel een fokker uit hoor!
mijn piemel is vrouwelijkquote:Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Och jee, jij hebt nog nooit een meid vastgehouden![]()
dudequote:Op maandag 27 november 2006 14:43 schreef talin77 het volgende:
laat dr wat origineels doen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Naja 2 keuzes...quote:Op maandag 27 november 2006 19:53 schreef Just_4_fun het volgende:
Wat een gedrocht waar heb je haar nou weer vandaan gehaald![]()
Volgens mij tijdens.quote:Op maandag 27 november 2006 01:26 schreef Biogarde het volgende:
ik verwacht vandaag een ozn topic van je. zonietquote:Op maandag 27 november 2006 21:11 schreef Maikuuul het volgende:
paardenkut
quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef Guiduuuuw het volgende:
Clint Eastwood ga jezelf fappen op die nep-vriendin van je! Nu doe je net alsof dit jouw dinnetje is.. Maar het echte feit is, dat je nieteens een vriendin hebt, en zelfs deze zeekoe nieteens het hof kan maken.. Wanker!
quote:Op maandag 27 november 2006 01:26 schreef Biogarde het volgende:
Ze zit bij je op je nekquote:Op maandag 27 november 2006 22:48 schreef freud het volgende:
Fijne pic hoor! Doet me vaag aan iemand denken... Maar wie...???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |