Noujaquote:Op maandag 27 november 2006 01:26 schreef Biogarde het volgende:
Is dat voor of na het busongeluk?
Maar dan passen de schaapjes er niet meer bij!quote:
Niet zo grofquote:Op maandag 27 november 2006 01:26 schreef Biogarde het volgende:
Is dat voor of na het busongeluk?
het kan erger idd,quote:Op maandag 27 november 2006 01:31 schreef _HSJ_ het volgende:
[..]
Maar dan passen de schaapjes er niet meer bij!
[..]
Niet zo grof
Ik dacht even dat er een dag voorbij zou gaan waar ik niet liters maagzuur op zou hoeven te braken, maar nee hoor, zelfs dat wordt me niet gegund.quote:Op maandag 27 november 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
het kan erger idd, [afbeelding]
Hee dat is die idols chickquote:Op maandag 27 november 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nouja vind je dat normaalquote:Op maandag 27 november 2006 01:39 schreef Guiduuuuw het volgende:
Boh!! wat een zeekoe heb je als vriendin!!! Waar was deze zeug aangespoeld?
Ik moet nog naar bed enzoquote:Op maandag 27 november 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Maar ze is al groot! Heel groot zelfs!quote:Op maandag 27 november 2006 01:37 schreef XiChico het volgende:
Ohh! Ik bied meer voor haar! Hoeveel krijgt ze bij haar huidige modellenbureau aangeboden? Ik ben van Gucci en ik ga haar groot maken. Ik zweer je ej! Ik bied in ieder geval onder voorwaarden dat ik haar mag laten testen ¤100000,-
quote:Op maandag 27 november 2006 01:53 schreef -skippybal- het volgende:
Deed me denken aan deze tsunami van koolhydraten:
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |