Tuurlijk niet man, dat zou té politiek incorrect zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef Scope het volgende:
Kan iemand me heel even inlichten over de vriendschapsknuffel van Jeroen... was dat met Miilica? Hebben ze geneukt?
en als ik het goed heb...zijn er ook veel minder kijkers dan de BB 1, BB2 etc. dus onmogelijk voor de andere om in te halen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Komop hé, dit verschil is nog nooit in de geschiedenis zooo groot geweest.
Jij zal wel weer geen geluid hebben, dat je die oorbellen niet hoortquote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat ze in godsnaam alles uit doen.
Krijg pijn in mijn ogen.![]()
Ik snap er ook geen reet vanquote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef Scope het volgende:
Het is toch werkelijk ongeloofelijk dat iedereeen op die hersenloze kwijlebabbel stemt
quote:Op maandag 27 november 2006 20:40 schreef schatje het volgende:
Waar is de notaris trouwens?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:41 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat íedereen nu op de SP heeft gestemd.![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 20:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hummie met een opgeplakte snor bedoel je.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:40 schreef schatje het volgende:
Waar is de notaris trouwens?
dat weet hij toch niet?quote:Op maandag 27 november 2006 20:41 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat íedereen nu op de SP heeft gestemd.![]()
maak je mij ook niet wijs maar het is toch wel grappig ditquote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat Monique niet al in het afdgelopen uur haar familie heeft mogen begroeten.
ze keek erg naar de cameraquote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ze wende haar gezicht af toen hij op de mond wilde zoenen
quote:Op maandag 27 november 2006 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dit jaar geen minuut van het hele programma gezien maar ik ging even kijken nav jullie commentaar op Bridget.
Ze doet me heel erg denken aan Patsy uit AbFab!
[afbeelding]
Hoe het ook mag zijn, als de huidige stand de eindstand is, gaat ons saaie ventje bij de volgende verkiezingen gewoon op de VVD stemmen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef avonne het volgende:
[..]
dat weet hij toch niet?
toen hij het journaal zag was hij oprecht blij verrast
Dan had je haar boven op haar oor gepaktquote:Op maandag 27 november 2006 20:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een bescheiden knuffel tussen Rob en Monique. Ik zou mijn man/vrouw na honderd dagen volop op de mond pakken.
Inderdaad.quote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ze wende haar gezicht af toen hij op de mond wilde zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |