quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef Perdido het volgende:
Bel 0909 03030301 voor Jeroen of
sms sabrina naar 1010
Roel kwam vorige keer wel in de buurt.......quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Stemmen heeft dus geen enkele zin meer
vorig jaar haalde men het nog wel in in een uurtjequote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef Beatie_NL het volgende:
Zo... de tussenstand is dus ook een soort EINDstand. een hele week stemmen haal je toch niet in in een uurtje?
Waarom doen we nou zoies doms ?![]()
Echt wel.....quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef avonne het volgende:
Das toch niet te geloven, die uitslag?
tuurlijk.. wordt een complete inhaalrace en jeroen haalt het net niet..quote:
Jeroen heeft SP gestemd.quote:Op maandag 27 november 2006 20:38 schreef Lápiz het volgende:
De conservatieve CDA-stemmer gaat dus winnen. Spannende avond wordt dit, zeg.![]()
Laat ze in godsnaam alles uit doen.quote:
Je kunt 'm toch verkopenquote:Op maandag 27 november 2006 20:38 schreef Scope het volgende:
Ja dag ik ga dus echt niet bellen voor zo'n lamlendige Porsche uit het jaar 0... Doe me dan maar een nieuwe Carrera maar niet die ouder sok...
quote:Op maandag 27 november 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel.....
Ik hoor niet anders om me heen op straat..."ga jij ook op Jeroen stemmen? ....ga jij ook voor Jeroen smsen ?" ...de godganse dag maar door...waar je ook komt...de benzinepomp....de bakker ...de slager...werkelijk waar overal.![]()
gezoend de rest weten we nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef Scope het volgende:
Kan iemand me heel even inlichten over de vriendschapsknuffel van Jeroen... was dat met Miilica? Hebben ze geneukt?
Je kent hummie nu toch welquote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
en weet je dat ik er écht niets van snap dat het verschil zo ontzettend groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |