quote:Op maandag 27 november 2006 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Ronaldinho --> Chelsea :0
quote:Op maandag 27 november 2006 00:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Suarez - Celta de Vigo
Nevland - Boro
Schaars - Arsenal
Capello is gecharmeerd van hem, maar ik denk niet dat in de winterstop vertrekt, maar gewoon het seizoen bij PSV afmaaktquote:Op maandag 27 november 2006 00:54 schreef Grimm het volgende:
Alex - real madrid
Welkom, ondanks dat het een huilie is is C.Ronaldo toch een wereldvoetballer. En Real heeft meer breedte nodig.quote:Op maandag 27 november 2006 10:22 schreef Devano het volgende:
Cristiano Ronaldo - Real Madrid
Kaka - Real Madrid
doe maar nietquote:Op maandag 27 november 2006 09:57 schreef Maikalo het volgende:
Robben - Real Madrid
Zou een goede oplossing zijn als Kaka niet komtquote:Op maandag 27 november 2006 00:52 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart - Real Madrid
quote:Op maandag 27 november 2006 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Als er 1 speler een transfer gaat maken is het wel Van der Vaart. I rest my case.quote:Op maandag 27 november 2006 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zie Van der Vaart geen transfer maken
quote:Op maandag 27 november 2006 21:32 schreef 9christensen het volgende:
Engelaar -> Feyenoord
Afgelopen 3 maanden onder een steen geleefd?quote:Op maandag 27 november 2006 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Who the fuck is Koenders?
Grote transfers?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
Jan Schlaudraff ----> Werder Bremen
Nuri Sahin ---> Arsenal
Rafael van der Vaart ---> Bayern München
Morten Gamst Pedersen ----> Fiorentina
Darren Bent ---> Manchester United
Micah Richards ---> Chelsea
Leighton Baines ---> Arsenal
Julien Faubert ---> Olympique Lyon
Marouane Chamakh ----> Borussia Dortmund
Raúl Garciá ---> Liverpool
Alberto Rivera ---> Valencia
Diego Milito ---> Internazionale
David Suazo ---> Juventus
Gioanatha Spinesi ---> Lazio
Paolo Sammarco ----> AC Milan
Luca Toni ----> Bayern München
Antonio Di Natale ---> AC Milan
Sulley Ali Muntari ----> Manchester United
Florent Malouda ---> Chelsea
João Moutinho ----> Valencia
Daniel da Cruz ----> ASWH
hoe hejt taquote:Op maandag 27 november 2006 21:32 schreef 9christensen het volgende:
Engelaar -> Feyenoord
Denk het ook ja. Real Madrid zal een hele mooie club voor hem zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 14:45 schreef Devano het volgende:
[..]
Als er 1 speler een transfer gaat maken is het wel Van der Vaart. I rest my case.
In his dreams jaquote:Op maandag 27 november 2006 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Van der Vaart moet er eerst maar voor zorgen dat ie heel blijft, anders heb je nog niet vele aan hemquote:Op maandag 27 november 2006 14:45 schreef Devano het volgende:
[..]
Als er 1 speler een transfer gaat maken is het wel Van der Vaart. I rest my case.
In Abramovich his dream bedoel je..quote:
Eens met dikgedrukten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:
Alex - Real Madrid
Gomes - AC Milan (hopelijk blijft hij gewoon)
Farfán - AC Milan
Sneijder - AC Milan
Seedorf - Ajax
Huntelaar - Manchester United
Grygera - Juventus
De Guzman - Arsenal
Leonardo - Ajax
Van der Vaart - Bayern München
Ceni - PSV (mits Gomes gaat)
Davids - Ajax
Van Bommel - PSV
Maxwell - PSV (winterstop, huurbasis)
Suárez - Portsmouth
Alves - Bayern München
Makaay - PSV
Koné - Lyon
Dembélé - Olympique Marseille
Zomer - PSV
Pranjic - Duitsland
Sankoh - AZ Ajax
Kivuvu - Feyenoord
Barreto - Duitsland
Kaya - Feyenoord
Bruins - AZ (winterstop, maakt seizoen af bij Excelsior)
Slory - Feyenoord
Doorgestreepte lijkt me duidelijk dat dat niet gaat gebeuren. Cursief twijfelachtig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:
Alex - Real MadridChelsea
Gomes - AC Milan
Farfán - AC Milan
Sneijder - AC Milan
Seedorf - Ajax
Huntelaar - Manchester United
Grygera - Juventus
De Guzman - Arsenal
Leonardo - Ajax
Van der Vaart - Bayern München
Ceni - PSV (mits Gomes gaat)
Davids - Ajax
Van Bommel - PSV
Maxwell - PSV (winterstop, huurbasis)
Suárez - Portsmouth
Alves - Bayern München
Makaay - PSV
Koné - Lyon
Dembélé - Olympique Marseille
Zomer - PSV
Pranjic - Duitsland
Sankoh - AZ
Kivuvu - Feyenoord
Barreto - Duitsland
Kaya - Feyenoord
Bruins - AZ
Slory - Feyenoord
Dida ging toch terug naar Brazilie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:25 schreef 9christensen het volgende:
Hoezo Gomez naar Milan? Die hebben toch al een topkeeper.
ow, in dat geval zou het goed kunnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dida ging toch terug naar Brazilie?
Milan wil Sneijder... voor de basis. Ten Cate wil een oudere speler met veel internationale ervaring, AC Milan houdt van koopjes en heeft Seedorf niet nodig als Sneijder komt. Sneijder kan prima met Gattuso, Kaká en Pirlo spelen.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef uitje4life het volgende:
EDIT:
aangezien er geen topic is voor kleinere transfers heb ik er ook nog een, als het klopt wat ik heb gehoord: Joost Kuhlmann, Rijnsburgse Boys --> FC Volendam > gaat voor 99% niet door
Dat zou toch wat zijn zeg!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef uitje4life het volgende:
aangezien er geen topic is voor kleinere transfers heb ik er ook nog een, als het klopt wat ik heb gehoord: Joost Kuhlmann, Rijnsburgse Boys --> FC Volendam
Daarom heb ik een stronthekel aan Boulahrouzquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:25 schreef horstjan het volgende:
Khalid Boulahrouz heeft zich zelf al onmogelijk gemaakt bij José mourinho door te verklaren alleen nog in het centrum te willen spelen en desnoods a lá Bogarde zijn contracttijd op de bank te gaan uitdienen waar hij nu dus al weken zit.
Hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt bij Mourinho?quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:25 schreef horstjan het volgende:
Khalid Boulahrouz heeft zich zelf al onmogelijk gemaakt bij José mourinho door te verklaren alleen nog in het centrum te willen spelen en desnoods a lá Bogarde zijn contracttijd op de bank te gaan uitdienen waar hij nu dus al weken zit.
die gaat bij mijn amateurclub in het bierelftal spelenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
Alleen zal Sneijder nooit de basis halen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Milan wil Sneijder... voor de basis. Ten Cate wil een oudere speler met veel internationale ervaring, AC Milan houdt van koopjes en heeft Seedorf niet nodig als Sneijder komt. Sneijder kan prima met Gattuso, Kaká en Pirlo spelen.
Hij blijft gewoon bij Bayern.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:46 schreef BB-boy het volgende:
Van Bommel gaat naar psv.
Lijkt me niet als je Hamit ook al hebtquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Luca Toni naar Bayern lijkt ook te gaan kloppen. Benieuwd of vdV volgt.
Die heeft dus vanavond bekend gemaakt bij HSV te blijven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Luca Toni naar Bayern lijkt ook te gaan kloppen. Benieuwd of vdV volgt.
Over 2 jaar pasquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:46 schreef BB-boy het volgende:
Van Bommel gaat naar psv.
Ben benieuwdquote:Op maandag 27 november 2006 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zie Van der Vaart geen transfer maken en Huntelaar en Sneijder ook niet
Knap.quote:Op maandag 27 november 2006 21:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Grygera --> Juventus
Koenders --> AZ
Sahin, scheelde bijna niksquote:Op woensdag 29 november 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
Jan Schlaudraff ----> Werder Bremen
Nuri Sahin ---> Arsenal
Rafael van der Vaart ---> Bayern München
Darren Bent ---> Manchester United
Micah Richards ---> Chelsea
Leighton Baines ---> Arsenal
Julien Faubert ---> Olympique Lyon
Marouane Chamakh ----> Borussia Dortmund
Raúl Garciá ---> Liverpool
Alberto Rivera ---> Valencia
Diego Milito ---> Internazionale
David Suazo ---> Juventus
Gioanatha Spinesi ---> Lazio
Paolo Sammarco ----> AC Milan
Luca Toni ----> Bayern München
Antonio Di Natale ---> AC Milan
Sulley Ali Muntari ----> Manchester United
Florent Malouda ---> Chelsea
João Moutinho ----> Valencia
Daniel da Cruz ----> ASWH
Allemaal fout, hehe.quote:Op maandag 27 november 2006 00:52 schreef Radegast het volgende:
Alex - Real Madrid
Gomes - Internazionale
Farfan - Valencia
Sneijder - AC Milan
Nou en Bent, Baines, Schlaudraff, Faubert, Raul García, Suazo, Muntari (ook naar Engeland zelfs) ook allemaal een transfer gemaakt, alleen naar andere clubs.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef RayMania het volgende:
Leuk topic om eens na te lezen.
Alex naar Chelsea wordt bijna door iedereen genoemd en klopt. Zelfde geldt voor Leonardo en Davids naar Ajax, maar dat was rond de tijd van dit topic al bekend. Verder werd vaak Sneijder naar Barça genoemd i.p.v. Real Madrid. Wel warm dus.
SpankTheMonkey zat close met Van der Vaart naar Valencia (Fides ook gedeeltelijk). methodmich had Luca Toni naar Bayern München goed en Malouda naar Chelsea. cultheld zat juist met Slory naar Feyenoord en DatMeenJeNiet met Koenders naar AZ.
Deze zo te zien sinds de laatste update. Verder weinig goeden.quote:Op maandag 27 november 2006 09:57 schreef Maikalo het volgende:
Robben - Real Madrid
Vieze Calimero!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:52 schreef venomsnake het volgende:
Berg --> Ajax
Stenman --> Ajax
Lovre --> Feyenoord
Sankoh --> PSV
Niet slecht.quote:Op maandag 27 november 2006 21:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Grygera --> Juventus
Bruins --> AZ
Koenders --> AZ
Farfan --> Portsmouth
Alex --> Chelsea
Op basis waarvan zou dat moeten zijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef cultheld het volgende:
Ik doe ook een paar voorspellingen voor komende zomer:
Vormer naar een Nederlandse top 3 club
Het grootste talent van Nederland als het aankomt op het lezen van de wedstrijd en het controleren van het middenveld. Bovendien in de zomer transfervrij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat moeten zijn?
Ik zou inderdaad ook denken dat Scheringa de optie om 2 jaar te verlengen niet gaat lichtenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het grootste talent van Nederland als het aankomt op het lezen van de wedstrijd en het controleren van het middenveld. Bovendien in de zomer transfervrij.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef methodmich het volgende:
Voor komende zomer dan maar:
Ibrahim Ba naar Ajax
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het grootste talent van Nederland als het aankomt op het lezen van de wedstrijd en het controleren van het middenveld. Bovendien in de zomer transfervrij.
Ja, we gaan via Marco toch spelers bij Milan halen?quote:
Ja maar haal dan een goeiequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, we gaan via Marco toch spelers bij Milan halen?
Heb je daar een bron van?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook denken dat Scheringa de optie om 2 jaar te verlengen niet gaat lichten
Goede onderbouwing.quote:
Ik vond het gewoon lachwekkend. Maargoed, als je een onderbouwing wilt kan je die krijgen. Hij leest het spel wel goed, maar niet beter dan anderen. Is erg kwetsbaar, en heeft letterlijk zijn handen nodig om een beetje boven water te blijven. Een teken van zwakte, zeker gezien het feit dat hij het niet sneaky doet en dus veel overtredingen maakt.quote:
Goede spelers van AC Milan willen niet naar Ajax. En deze past in de rij met Rommedahl, Urzaíz, Luque en Kuffour.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja maar haal dan een goeieDie Ba kon in Zweden al niet meer mee
Als je hem met Cziommer gaat vergelijken, dan haak ik af.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon lachwekkend. Maargoed, als je een onderbouwing wilt kan je die krijgen. Hij leest het spel wel goed, maar niet beter dan anderen. Is erg kwetsbaar, en heeft letterlijk zijn handen nodig om een beetje boven water te blijven. Een teken van zwakte, zeker gezien het feit dat hij het niet sneaky doet en dus veel overtredingen maakt.
Echt onbegrijpelijk dat hij de voorkeur krijgt boven Cziommer, en ook De Zeeuw schat ik veel hoger in.
slaat nergens op iddquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je hem met Cziommer gaat vergelijken, dan haak ik af.
Vormer zelfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |