Vieze Calimero!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:52 schreef venomsnake het volgende:
Berg --> Ajax
Stenman --> Ajax
Lovre --> Feyenoord
Sankoh --> PSV
Niet slecht.quote:Op maandag 27 november 2006 21:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Grygera --> Juventus
Bruins --> AZ
Koenders --> AZ
Farfan --> Portsmouth
Alex --> Chelsea
Op basis waarvan zou dat moeten zijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef cultheld het volgende:
Ik doe ook een paar voorspellingen voor komende zomer:
Vormer naar een Nederlandse top 3 club
Het grootste talent van Nederland als het aankomt op het lezen van de wedstrijd en het controleren van het middenveld. Bovendien in de zomer transfervrij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat moeten zijn?
Ik zou inderdaad ook denken dat Scheringa de optie om 2 jaar te verlengen niet gaat lichtenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het grootste talent van Nederland als het aankomt op het lezen van de wedstrijd en het controleren van het middenveld. Bovendien in de zomer transfervrij.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef methodmich het volgende:
Voor komende zomer dan maar:
Ibrahim Ba naar Ajax
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het grootste talent van Nederland als het aankomt op het lezen van de wedstrijd en het controleren van het middenveld. Bovendien in de zomer transfervrij.
Ja, we gaan via Marco toch spelers bij Milan halen?quote:
Ja maar haal dan een goeiequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, we gaan via Marco toch spelers bij Milan halen?
Heb je daar een bron van?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook denken dat Scheringa de optie om 2 jaar te verlengen niet gaat lichten
Goede onderbouwing.quote:
Ik vond het gewoon lachwekkend. Maargoed, als je een onderbouwing wilt kan je die krijgen. Hij leest het spel wel goed, maar niet beter dan anderen. Is erg kwetsbaar, en heeft letterlijk zijn handen nodig om een beetje boven water te blijven. Een teken van zwakte, zeker gezien het feit dat hij het niet sneaky doet en dus veel overtredingen maakt.quote:
Goede spelers van AC Milan willen niet naar Ajax. En deze past in de rij met Rommedahl, Urzaíz, Luque en Kuffour.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja maar haal dan een goeieDie Ba kon in Zweden al niet meer mee
Als je hem met Cziommer gaat vergelijken, dan haak ik af.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon lachwekkend. Maargoed, als je een onderbouwing wilt kan je die krijgen. Hij leest het spel wel goed, maar niet beter dan anderen. Is erg kwetsbaar, en heeft letterlijk zijn handen nodig om een beetje boven water te blijven. Een teken van zwakte, zeker gezien het feit dat hij het niet sneaky doet en dus veel overtredingen maakt.
Echt onbegrijpelijk dat hij de voorkeur krijgt boven Cziommer, en ook De Zeeuw schat ik veel hoger in.
slaat nergens op iddquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je hem met Cziommer gaat vergelijken, dan haak ik af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |