Die wij samen gaan maken?quote:
Dude.... wat er in de film Junior gebeurt, kan niet in het echt!!! Hoe vaak moet ik het nou zeggenquote:Op maandag 27 november 2006 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die wij samen gaan maken?![]()
Oh wacht...![]()
Maar... Arnold Schwarzenegger is senator!!!! Die liegt toch niet?!!?!?!quote:Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude.... wat er in de film Junior gebeurt, kan niet in het echt!!! Hoe vaak moet ik het nou zeggen!
Das waarquote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... Arnold Schwarzenegger is senator!!!! Die liegt toch niet?!!?!?!![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... Arnold Schwarzenegger is senator!!!! Die liegt toch niet juist?!!?!?!![]()
Ligt eraan wat je doet voor 60 euro?quote:Op maandag 27 november 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
Ben ik dan helemaal geen 60 euro waard?!
Fout!quote:Op maandag 27 november 2006 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij heb ik net een kras op m'n broers auto gemaakt..
Biertje drinken op mijn kosten?quote:Op maandag 27 november 2006 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet voor 60 euro?
Hij zag gewoon een negertjequote:Op maandag 27 november 2006 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fout!
Jij zag hoe een etterig pubertje met dito puisten met een sleutel die kras maakte. Uiteraard was het een 'medelander'. Je rende nog achter dat rotjong aan, maakte een snoekduik en werkte hem tegen de grond. Toen hij begon te roepen dat je zijn 50 Cent winkelwagenmunt wilde jatten, trokken omstanders je van hem af, zodat hij kon wegvluchten. Je bent al naar het politiebureau gegaan om aangifte te doen, maar voor zo'n simpele vernieling hadden ze geen tijd, want ze moesten hun rijstmenu met loeiende sirenes afhalen bij de Chinees in een achterstandswijk. Nu voel jij je schuldig tegenover je broer, omdat je die kutkneus niet hebt kunnen pakken.
Dat gelooft je broer vast wel!
Oepsquote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, hij zat zelf te kijken toen ik mijn vaders auto langs de zijne van de oprit afreed..
Maar het kan er al net zo goed hebben gezeten.
Maar wel een goed verhaal DaMart..
Het is voor het goeie doel hè!quote:Op maandag 27 november 2006 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cola... maar dat is dan wel een erg dure voor 60 euro...
quote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is voor het goeie doel hè!
quote:Op maandag 27 november 2006 21:55 schreef DaMart het volgende:
O, en wat is er eigenlijk allemaal met bieden? Wie, wat, waar, waarom, wanneer?
Veel plezier!quote:Op maandag 27 november 2006 22:21 schreef rena het volgende:
IK GA NAAR MUSE MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Gewoon, thuis...quote:Op maandag 27 november 2006 22:42 schreef rena het volgende:DaMart!!!!!!!!
Waar was je al die tijd?????
quote:
Dat valt toch wel mee?quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:59 schreef DaMart het volgende:
Met mij gaat het goed. Ik ben hier inderdaad niet echt heel vaak geweest recentelijk. Maar ik ben sowieso niet zo heel veel online geweest de afgelopen weken. Ik heb het best wel druk, met katten van vakantievierende ouders die verzorgd moeten worden, mensen die langs komen, cursus, etc. En internet boeit me de laatste tijd wat minder.
Allemaal redenen om niet zo vaak online te zijn als voorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |