niet alleen buitenstaanders hebben dat hoor.....quote:Op maandag 27 november 2006 09:30 schreef PyTh het volgende:
Voor mij als buitenstaander lijkt het gewoon alsof er al heeeeeeeel lang iets structureel fout zit bij binnen de gehele ajaxorganisatie.
Er zijn er toch ook genoeg met oogkleppen op die het niet willen zien.quote:Op maandag 27 november 2006 09:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet alleen buitenstaanders hebben dat hoor.....
Moeten we dan maar in de polonaise gaan lopen?quote:Op maandag 27 november 2006 09:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok dan gaan we iedere dag kankeren hoe verziekt de club is. En wat schieten we daarmee op?
Ik had het idee dat het een beetje beter ging met Ajax. Veel echte Ajax mensen in het bestuur en bij de rest van de club. En ik dacht dat we redelijk hadden ingekocht. Maar veel spelers maken het helaas niet waar (nog?).quote:Op maandag 27 november 2006 09:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er zijn er toch ook genoeg met oogkleppen op die het niet willen zien.
We moeten gewoon realistisch blijven en wat minder opportunistisch. Toen het goed ging 3 weken geleden zouden we nog makkelijk de uefa cup, beker en kampioenschap winnen en nu mogen we blij zijn als we de plee offs halen. Beetje overdreven allemaal.quote:Op maandag 27 november 2006 09:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Moeten we dan maar in de polonaise gaan lopen?
Tja, ik help het je hopen dat het een heel tijdelijk dipje is.quote:Op maandag 27 november 2006 09:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zijn nu 3 wedstrijden dat het waardeloos gaat (ado in de beker niet meegerekend). Ik vind het nog te vroeg om te zeggen dat het totaal ingestort is. Al deden mij posts gisteren mischien anders vermoeden.
Ik dus nietquote:Op maandag 27 november 2006 10:05 schreef Erwtensoep het volgende:
En we hebben na al die jaren toch een olifantenhuid wat slechte prestaties betreft.
En wat ga je er aan doen?quote:Op maandag 27 november 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Ben het zat gewoon....
quote:
De machteloosheid op de vleugels vind ik het grootste probleem. Zo staat KJH er alleen voor. En je moet toch ergens een puntje van hoop zoeken?quote:Op maandag 27 november 2006 10:27 schreef BoNi het volgende:
Babel gaat de problemen zeker niet oplossen.
Op dit moment lijkt er mentaal één en ander niet in orde te zijn en dat vind ik vreemd met deze selectie en deze technische staf.quote:Op maandag 27 november 2006 10:36 schreef macondo het volgende:
[..]
De machteloosheid op de vleugels vind ik het grootste probleem. Zo staat KJH er alleen voor. En je moet toch ergens een puntje van hoop zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |