abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 november 2006 @ 00:13:47 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43918409
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja hallo. Daar staat ook geen enkele aansprekende naam tussen.
Sparta is trouwens een aansprekende naam

oh nee sorry, het lag aan de scheids he
pi_43918608
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ok:

2e ronde CL
Overwinning op AZ, Ajax en Feyenoord

Voldoende?
Dat was sarcastisch, zie PI .

Maar ik geef toe, die stats zijn indrukwekkend.
  maandag 27 november 2006 @ 00:25:09 #78
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43918624
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:06 schreef -Wolf- het volgende:
we zijn al 10 jaar in opbouw HW. ik huil mezelf nog weleens in slaap als ik daar aan denk.
Misschien is Ajax al wel opgebouwd en is dit het maximale wat die club kan. Met aanvallend voetbal echt domineren kan tegenwoordig alleen nog als je kwalitatief ver boven de rest uitsteekt, en dat doet Ajax niet bij PSV en AZ.

Ajax zou beter kunnen ja, maar dan zullen ze zich aan moeten passen aan het moderne voetbal en afstappen van het aanvallende spel (of allemaal topspelers halen, maar die willen niet naar Ajax/Nederland). En ik denk niet dat dit ooit zal gebeuren.
  maandag 27 november 2006 @ 00:31:37 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43918727
Ik denk niet dat er maar 1 oplossing is voor het voetbal. Dat realistische en effectieve is natuurlijk vrij constant succesvol. De filosofie die Ajax hanteert heeft misschien diepe dalen, maar aan de andere kant ook enorm hoge pieken.

En bovendien een eigen identiteit, gezien het aantal jeugdspelers wat doorgaans bij een dergelijk succes betrokken is.
  maandag 27 november 2006 @ 00:38:47 #80
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43918836
Aanvallend en mooi voetbal is tegenwoordig niet meer de identiteit van Ajax, want bij die woorden denk ik nu aan AZ.
pi_43918916
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Aanvallend en mooi voetbal is tegenwoordig niet meer de identiteit van Ajax, want bij die woorden denk ik nu aan AZ.
Helaas maar waar.

Ik kan echt genieten van een goeie wedstrijd van AZ (zowel nationaal als Europees), en dat kan ik de laatste tijd niet zeggen van Ajax. Nul goals in vier wedstrijden (behalve de vrije trap van Sneijder) en zeer weinig kansen gecreëerd, dat is niet hoe we Ajax normaal gesproken kennen...
  maandag 27 november 2006 @ 00:46:08 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43918943
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Nu wel ja, het is even niet anders. Wil niet zeggen dat je er dan maar mee moet kappen en vanaf nu countervoetbal moet gaan spelen.

Bij hard werkvoetbal en spelers die er voor knokken, het voetbal wat Rotterdammers graag zien, denk ik nu ook totaal niet aan Feyenoord.
pi_43918996
HeatWave
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43919068
iedereen zeikt wel op heatwave, maar eerlijk is eerlijk, hij spreekt wel voor een groot deel de waarheid
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_43919079
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:55 schreef ericajax het volgende:
iedereen zeikt wel op heatwave, maar eerlijk is eerlijk, hij spreekt wel voor een groot deel de waarheid
Ja, maar dat CAPSLOCK-gedoe is irritant.
pi_43919140
Ik heb niks tegen HeatWave. Hij kan zo lekker emotioneel zijn. .
pi_43919158
Deze week beslissing van Leonardo! Ben benieuwd.
pi_43919217
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:04 schreef Nashje het volgende:
Deze week beslissing van Leonardo! Ben benieuwd.
Ik ga nu al duimen draaien dattie komt! Leonardo in je team hebben levert per wedstrijd zeker 5 vrije trappen op rond het vijandelijk strafschopgebied en circa 3 open kansen, bovendien ergert ie behalve z'n teamgenoten vooral de tegenstander. Dat het een bloedirritant slecht acterend ettertje is, maakt mij geen ruk uit. En dat ie ooit Feyenoorder is geweest ook niet, misschien maakt dat het juist wel extra leuk...
pi_43919235
Babel en Leonardo op de flanken lijkt me wel leuk.
pi_43919330
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef -Wolf- het volgende:
Is inderdaad niet verkeerd nee
pi_43919425
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik ga nu al duimen draaien dattie komt! Leonardo in je team hebben levert per wedstrijd zeker 5 vrije trappen op rond het vijandelijk strafschopgebied en circa 3 open kansen, bovendien ergert ie behalve z'n teamgenoten vooral de tegenstander. Dat het een bloedirritant slecht acterend ettertje is, maakt mij geen ruk uit. En dat ie ooit Feyenoorder is geweest ook niet, misschien maakt dat het juist wel extra leuk...
Ten Cate zou een heel goed gesprek met hem hebben gehad en een gevoelige snaar hebben geraakt. Zou het knap vinden als Ten Cate hem kan laten gehoorzamen.
pi_43919448
Bouaouzan maar halen als rechtsbuiten dan?

Wat een baggerzooi vandaag. Wat is iedereen opgefokt zeg....
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43919467
Weer opnieuw beginnen vanaf nu, donderdag lijkt me een mooie wedstrijd voor een ommekeer. Dit keer wil ik waar voor mn liefde en mn geld!!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_43919493
We zijn een team in opbouw, en dat zijn we inderdaad al een jaar of tien. Laat nu maar eens zien dat je als club echt weer hogerop wil. Geef Ten Cate tijd en ruimte. Omhoog ga je met vallen en opstaan, we zijn nu weer even gevallen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43919500
Heatwave

Ik wist niet dat er ook zulke ajacieden als jij bestonden
  maandag 27 november 2006 @ 05:17:06 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43920303
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:37 schreef savelkoul het volgende:
Heatwave

Ik wist niet dat er ook zulke ajacieden als jij bestonden
Je bedoelt gasten die met hun handen in het haar paniekerig schreeuwen dat het het einde van de wereld is?

Ik heb zin in donderdag. Nu had ik ook al zin in gisteren om de kater van Sparta Praag weg te spelen, maar dat moet nu maar donderdag gebeuren En als het donderdag niet gebeurt...

Tsja, dan maar volgend weekend

Trouwens, als a.s. donderdag die HeatWave-kloon weer achter me zit dan heeft 'ieeen verdomd slechte aan me.
pi_43920502
Hmm, donderdag dan maar een leuke pot. Hoeveel wedstrijden heeft urb gekregen eigenlijk?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43920604
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef -Wolf- het volgende:
Klinkt goed, en dan rosenberg centraal.
pi_43920839
Hoe denken jullie op dit moment over ten Cate, Huntelaar en misschien de komst van Leonardo?

Voordat ten Cate bij ajax aan de slag ging vond ik hem al zeer zelf ingenomen overkomen op tv (bij Studio Voetbal). Dit blijkt hij ook te zijn.

Ik hoop dat Huntelaar in een zware vormcrisis zit, want wat hij de laatste tijd laat zien is teleurstellend.

Leonardo kan natuurlijk wel voetballen, maar is totaal geen teamspeler. Een grotere egoist ken ik niet op de Nederlandse velden. Hij voetbalt alleen voor zichzelf. Ik denk dat alleen een grote club als Chelsea, Arsenal of Barca zo'n speler tam kan maken. En dat ten Cate hem wil gebruiken om te rouleren met Huntelaar en Babel vind ik een heel dom plan. Leo moet om de spits spelen. Niet erin.
  maandag 27 november 2006 @ 08:59:54 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43921131
quote:
Op maandag 27 november 2006 05:17 schreef twi het volgende:

[..]

Je bedoelt gasten die met hun handen in het haar paniekerig schreeuwen dat het het einde van de wereld is?
Of gasten die na 11 jaar aanmodderen met slechts sporadisch Ajax' waardig voetbal en net zoveel prijzen als f'noord het flink zat zijn om kansloos bij een degratie kandidaat met 3-0 onderuit te gaan...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')