Sparta is trouwens een aansprekende naamquote:Op maandag 27 november 2006 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja hallo. Daar staat ook geen enkele aansprekende naam tussen.
Dat was sarcastisch, zie PIquote:Op maandag 27 november 2006 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok:
2e ronde CL
Overwinning op AZ, Ajax en Feyenoord![]()
Voldoende?
Misschien is Ajax al wel opgebouwd en is dit het maximale wat die club kan. Met aanvallend voetbal echt domineren kan tegenwoordig alleen nog als je kwalitatief ver boven de rest uitsteekt, en dat doet Ajax niet bij PSV en AZ.quote:Op maandag 27 november 2006 00:06 schreef -Wolf- het volgende:
we zijn al 10 jaar in opbouw HW. ik huil mezelf nog weleens in slaap als ik daar aan denk.
Helaas maar waar.quote:Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Aanvallend en mooi voetbal is tegenwoordig niet meer de identiteit van Ajax, want bij die woorden denk ik nu aan AZ.
Nu wel ja, het is even niet anders. Wil niet zeggen dat je er dan maar mee moet kappen en vanaf nu countervoetbal moet gaan spelen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Aanvallend en mooi voetbal is tegenwoordig niet meer de identiteit van Ajax, want bij die woorden denk ik nu aan AZ.
Ja, maar dat CAPSLOCK-gedoe is irritant.quote:Op maandag 27 november 2006 00:55 schreef ericajax het volgende:
iedereen zeikt wel op heatwave, maar eerlijk is eerlijk, hij spreekt wel voor een groot deel de waarheid![]()
Ik ga nu al duimen draaien dattie komt! Leonardo in je team hebben levert per wedstrijd zeker 5 vrije trappen op rond het vijandelijk strafschopgebied en circa 3 open kansen, bovendien ergert ie behalve z'n teamgenoten vooral de tegenstander. Dat het een bloedirritant slecht acterend ettertje is, maakt mij geen ruk uit. En dat ie ooit Feyenoorder is geweest ook niet, misschien maakt dat het juist wel extra leuk...quote:Op maandag 27 november 2006 01:04 schreef Nashje het volgende:
Deze week beslissing van Leonardo! Ben benieuwd.
Is inderdaad niet verkeerd neequote:Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef -Wolf- het volgende:
Babel en Leonardo op de flanken lijkt me wel leuk.
Ten Cate zou een heel goed gesprek met hem hebben gehad en een gevoelige snaar hebben geraakt. Zou het knap vinden als Ten Cate hem kan laten gehoorzamen.quote:Op maandag 27 november 2006 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik ga nu al duimen draaien dattie komt! Leonardo in je team hebben levert per wedstrijd zeker 5 vrije trappen op rond het vijandelijk strafschopgebied en circa 3 open kansen, bovendien ergert ie behalve z'n teamgenoten vooral de tegenstander. Dat het een bloedirritant slecht acterend ettertje is, maakt mij geen ruk uit. En dat ie ooit Feyenoorder is geweest ook niet, misschien maakt dat het juist wel extra leuk...
Je bedoelt gasten die met hun handen in het haar paniekerig schreeuwen dat het het einde van de wereld is?quote:Op maandag 27 november 2006 01:37 schreef savelkoul het volgende:
Heatwave![]()
Ik wist niet dat er ook zulke ajacieden als jij bestonden![]()
Klinkt goed, en dan rosenberg centraal.quote:Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef -Wolf- het volgende:
Babel en Leonardo op de flanken lijkt me wel leuk.
Of gasten die na 11 jaar aanmodderen met slechts sporadisch Ajax' waardig voetbal en net zoveel prijzen als f'noord het flink zat zijn om kansloos bij een degratie kandidaat met 3-0 onderuit te gaan...quote:Op maandag 27 november 2006 05:17 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt gasten die met hun handen in het haar paniekerig schreeuwen dat het het einde van de wereld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |