De Cler gaf het net ook toe:quote:Op zondag 26 november 2006 22:42 schreef twi het volgende:
Kortom, volgens de (mijn) algemene normen en waarden zou het rood zijn, maar volgens alle experts (behalve Bossen) kan je zo wel aan de gang blijven en is dit absoluut niet rood.
Idd Buijs en Vreven zouden iedere wedstrijd rood krijgen denk ikquote:Op zondag 26 november 2006 22:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
De Cler gaf het net ook toe:
Er worden zoveel dingen geroepen![]()
Als we hiervoor rood geven dan kan je straks iedereen rood geven, denk bijv aan een Danny Buijs, ik wil niet weten wat die allemaal roept![]()
Na vandaag en het gepruts van Mitea zou je toch bijna zeggen:"What the hell, laat maar komenquote:Op zondag 26 november 2006 22:49 schreef Jasza het volgende:
Leonardo zou trouwens naar Ajax of de Spurs gaan, psv zou afgevallen zijn zeiden ze bij Talpa iig.
Misschien toch maar proberenquote:Op zondag 26 november 2006 22:49 schreef Jasza het volgende:
Leonardo zou trouwens naar Ajax of de Spurs gaan, psv zou afgevallen zijn zeiden ze bij Talpa iig.
Zouden jullie dat accepteren?quote:Op zondag 26 november 2006 22:49 schreef Jasza het volgende:
Ik ben heel blij met Ten Cate, maar zijn opstellingen/wissels van de laatste tijd vind ik toch wel een beetje vreemdquote:Op zondag 26 november 2006 22:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat een zielig figuur die Ten Cate. Eerst dat gezeik op PSV (kijk liever naar het spel van je eigen elftal, PSV snapt het moderne voetbal tenminste) en nu alle aandacht op Bossen leggen in plaats van op z'n team en met name Sneijder.
Die was inderdaad heel erg verkeerd bezig, maar als je zelf goed speelt dan kan een scheidsrechter je niet met 3-0 laten verliezen.
Maar dat Ten Cate niet tegen z'n verlies kan, was al bekend.
Dat ook, maar z'n reacties en altijd de schuld leggen bij anderen vind ik nog vreemder.quote:Op zondag 26 november 2006 23:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Ten Cate, maar zijn opstellingen/wissels van de laatste tijd vind ik toch wel een beetje vreemd.
Wat dus bullshit is, want op het moment van zeggen was er in een straal van 3 meter geen enkele sparta speler.quote:Op zondag 26 november 2006 22:42 schreef Robocock het volgende:
KK Bossen![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs de Spartanen zeggen het indd, jezus christus
Hij kan het dan toch nog steeds over de speler hebben in plaats van tegen de scheidsrechter. Denk eens na joh.quote:Op zondag 26 november 2006 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat dus bullshit is, want op het moment van zeggen was er in een straal van 3 meter geen enkele sparta speler.
Veel meer kan ik er ook niet van makenquote:Op zondag 26 november 2006 22:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat een zielig figuur die Ten Cate. Eerst dat gezeik op PSV (kijk liever naar het spel van je eigen elftal, PSV snapt het moderne voetbal tenminste) en nu alle aandacht op Bossen leggen in plaats van op z'n team en met name Sneijder.
Die was inderdaad heel erg verkeerd bezig, maar als je zelf goed speelt dan kan een scheidsrechter je niet met 3-0 laten verliezen.
Maar dat Ten Cate niet tegen z'n verlies kan, was al bekend.
Hij zei tegen de scheids:quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij kan het dan toch nog steeds over de speler hebben in plaats van tegen de scheidsrechter. Denk eens na joh.
Dat zeg ik ook niet joh. Ik zeg alleen dat geen enkele speler van Sparta gehoord heeft wat Sneijder tegen Bossen heeft gezegd. En het daarom dus zeer vreemd zou vinden als alle, of in ieder geval meerdere spelers van sparta dit zouden gaan rapporteren.quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij kan het dan toch nog steeds over de speler hebben in plaats van tegen de scheidsrechter. Denk eens na joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |