Correct, een idioot wijf met manische depressieviteit, lijntjes met pim, een naar accent etc.... neeee, politiek rechts, daar zitten de lichten....quote:Op maandag 27 november 2006 01:20 schreef Gatalin het volgende:
Winnie de Jong toch?
ssstquote:Op maandag 27 november 2006 01:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De SPis nog altijd beter dan de partij voor de dieren![]()
Ik heb absoluut niks tegen vegetariers en vind het goed dat de PvdD in het parlement is gekomen. Ik heb echter wel iets tegen rare mensen en mensen zonder realiteitszin.quote:Op maandag 27 november 2006 01:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ssst
ik ben ookal zo'n gekke vegetarier
broer +1quote:Op maandag 27 november 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Denis Leary.
Ik vind het een zeer sympathieke persoon enzo, maar voor de politiek lijkt ze me ongeschikt. Ze debatteert slecht en kan onvoldoende haar puntje duidelijk maken....quote:Op maandag 27 november 2006 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Marianne Thieme is een schatje..
vanwaar deze bla?quote:Op maandag 27 november 2006 01:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niks tegen vegetariers en vind het goed dat de PvdD in het parlement is gekomen. Ik heb echter wel iets tegen rare mensen en mensen zonder realiteitszin.
Daarom vind ik dat bijvoorbeeld Thieme niet overal dieren bij moet halen. We kennen hun standpunt over dierenwelzijn, maar wat ze bijvoorbeeld met TBS-ers wil gaan doen is mijn nog steeds niet duidelijk
Noem het politiek engagement....sorryquote:Op maandag 27 november 2006 01:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vanwaar deze bla?
niemand zegt toch op haar gestemt te hebben?
of spui jij gewoon graag overal je mening over?
Ik heb op haar gestemd.quote:Op maandag 27 november 2006 01:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vanwaar deze bla?
niemand zegt toch op haar gestemt te hebben?
of spui jij gewoon graag overal je mening over?
Mark_V +1quote:Op maandag 27 november 2006 01:35 schreef Mark_V het volgende:
tegen beter weten in
Je moet met je grote hersenen stemmenquote:Op maandag 27 november 2006 01:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb op haar gestemd.
Was het een proteststem??quote:Op maandag 27 november 2006 01:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb op haar gestemd.
jammer genoeg viel het me op dat je over ongeveer elk ander onderwerp ook een hoop bla hebtquote:Op maandag 27 november 2006 01:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Noem het politiek engagement....sorry![]()
Het zit me nog steeds heel hoog dat de SP zoveel zetels heeft kunnen scoren....
Ik ook van jouquote:Op maandag 27 november 2006 01:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jammer genoeg viel het me op dat je over ongeveer elk ander onderwerp ook een hoop bla hebt
maja ieder zn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |