Als het hier echt bij revieuws over de kwalitiet blijft dan kunnen deze twee goed naast elkaar bestaan anders ga ik een merge aanvragenquote:
Ik vind het meer op een opsommingstopic lijken zoals er al 1 is.quote:Op zondag 26 november 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als het hier echt bij revieuws over de kwalitiet blijft dan kunnen deze twee goed naast elkaar bestaan anders ga ik een merge aanvragen
Ja, en voor dezelfde prijs, de world dinner kits zijn ook erg lekker, je weet wel met rijst waar je kip bij doet? Daar kan dan gelijk het aldi kipfilet van 5,50 bij, vriesvak, want die is echt erg goed, beter dan de versfilets bij de meeste supermarkten gewoon. Maar ook die dinner kits zelf, smaken absoluut niet naar B-merk of zo, echt een 9 of een 10 of zo krijgen die van mij.quote:Op zondag 26 november 2006 22:18 schreef Syrena het volgende:
Oh, de Burrito-dinner kit van 1,49. Een 9. Makkelijk klaar te maken, voor twee personen meer dan zat en lekker!
eerst 25 cent, toen 29, nu al 35?quote:Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef Nosh het volgende:
0,35 - Golden power 250 ml.
35?quote:Op maandag 27 november 2006 13:50 schreef Matness het volgende:
[..]
eerst 25 cent, toen 29, nu al 35?
Kweet niet of ze in Nederlandse Aldi dezelfde produkten hebben als in de Spaanse Aldi (ik woon in Spanje namelijk), maar hier hebben ze bij de aldi altijd Red Z, en geen Golden Powerquote:Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef Nosh het volgende:
Met iedere slok voelt het alsof al je organen gillend weg proberen te komen van die verschrikkelijk zoete troep, met 26 soorten Oost-Europese accuzuur erin verwerkt, en als je je neus erin steekt en eens flink ruikt, ben je in een keer je complete reukvermogen én al je neusharen kwijt.
Maar dat geeft niet, want het kost maar 35 cent, en er bestaat een kans dat je caffeinegevoelig bent, en na één enkel blikje gillend met je tong uit je mond op de grond ligt te rollen.
Maar dan wel gillend van plezier.
Cijfer: 10!1
Wij hebben gewoon Aldi Markt hier in Nederland. Aldi Süd en Aldi Nord is in Duitsland.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef Sessy het volgende:
Nee, jullie hebben aldi sud, wij aldi nord geloof ik. (de eerste heeft oranje strepen op de logo)
[afbeelding]
Deze 2 ja!quote:Op maandag 27 november 2006 16:43 schreef steve2003 het volgende:
De kruidenboter stokbroden--> 8,5
De varkens cordon-bleu -->9
Ik herinner me heel goed dat Golden Power 18 cent was, vorig jaar althans nog.quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
35?Het was toch altijd 19 cent
.
Die had ik ook laatst en ik vond t ook goed te doen.quote:Op zondag 26 november 2006 22:18 schreef Syrena het volgende:
Oh, de Burrito-dinner kit van 1,49. Een 9. Makkelijk klaar te maken, voor twee personen meer dan zat en lekker!
Hier is het iig nooit lager geweest dan 25 cent, ben al 4,5 jaar verslaafd aan dat spulquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik herinner me heel goed dat Golden Power 18 cent was, vorig jaar althans nog.
nej... ik bedoel die met creme fraiche. die is 'romig'quote:Op zondag 10 december 2006 11:25 schreef Sessy het volgende:
Ja die aardappelsalade daar was ik ook niet gecharmeerd van, dat is 1 en al azijn.
Ik ga denk ik donderdag weer naar de aldi, ik heb zin in die gerookte zalm en zo![]()
je bedoelt de vriezer... ze hebben ook kipfilet in de koeling.quote:Op zondag 10 december 2006 12:02 schreef amarena het volgende:
Kipfilet uit de koeling. Prijs: 4,99. Prima kipfiletjes, al smaken 'verse' kipfiletjes iets lekkerder. Wel makkelijk dat ze per x aantal in een zak zitten. Je haalt er 's ochtends 2 uit en 's avonds snijden en verwerken in gerecht. Cijfer: 7.
In België 45 centquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:28 schreef Professional het volgende:
Vanmiddag nog de Golden Powe gekocht, 29 cent waren ze. 35 cent zou wel beetje duur zijn he
Is dat hetzelfde als yoghurt drops? Van die weeïge halfzachte winegums?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:25 schreef Sessy het volgende:
Creamy Fruits snoepjes... Beetje raar spul, het smaakt op een chemische manier toch heel natuurlijk... Het smaakt zeg maar wel natuurlijk maar zo sterk, dat het weer chemisch wordt... Ja anders dan dat kan ik het niet omschrijven.
Een 7-
Dit is een Aldi-topicquote:Op maandag 18 december 2006 00:53 schreef octopussy het volgende:
ik vind de zalm in bladerdeeg van de lidl echt heerlijk. dat is zeker een 9 waard
De hertenbiefstukjes zijn ook erg lekker (alleen erg klein): een 8
Wij gaan een keer in de zoveel tijd naar de lidl om onze vriezer te vullen
Slechts 79 centen, ik neem het ook vrijwel iedere week meequote:Op zondag 26 november 2006 23:03 schreef Serendips het volgende:Kipkerriesalade (en dan nadrukkelijk de variant zonder vruchten), prijs onbekend[/b]
Die zilverfolie is een nadeel en het feit dat ik af en toe een doosje heb waarin erg grote stukken kip zitten. Qua smaak is deze salade absoluut onovertroffen.quote:Op maandag 18 december 2006 07:39 schreef De_Hertog het volgende:
Slechts 79 centen, ik neem het ook vrijwel iedere week mee
Lekker beetje pittig, goede smaak, en goed gevuld. Een 9, en als het aluminiumfolie iedere keer makkelijk zou openen in plaats van vaak los te scheuren had het een 10 gehad
hmm, beetje vage actiequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Off topic reacties verwijderd en TT aangepast zodat het ook voor Lidl producten gebruikt kan worden
Nee, deze twee supermarkten laten zich goed in een review topic verzamelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:29 schreef Matness het volgende:
[..]
hmm, beetje vage actie
en dat vanwege 1 lidl reactie
6.8 gram/100mlquote:Op maandag 15 januari 2007 22:20 schreef Syrena het volgende:
Hoeveel suiker zit er in die soja-melk?
leuk opgeschrevenquote:Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef Nosh het volgende:
Met iedere slok voelt het alsof al je organen gillend weg proberen te komen van die verschrikkelijk zoete troep, met 26 soorten Oost-Europese accuzuur erin verwerkt, en als je je neus erin steekt en eens flink ruikt, ben je in een keer je complete reukvermogen én al je neusharen kwijt.
Maar dat geeft niet, want het kost maar 35 cent, en er bestaat een kans dat je caffeinegevoelig bent, en na één enkel blikje gillend met je tong uit je mond op de grond ligt te rollen.
Maar dan wel gillend van plezier.
Cijfer: 10!1
Die vond ik ook niet te eten. Sterker nog, ik heb 'm wel opgegeten omdat ik niks anders had en ik had er toen een dag of anderhalf diarrhee van, en dan echt water gewoon.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Shadowke het volgende:
Zo vandaag heb ik geprobeerd Kreeftenroomsoep te eten van de Aldi.
Toen ik het blikje open maakte kwam er al een gore chemische geur uit, heb het toch maar opgewarmd...
De kleur en geur bleven hetzelfde, en de smaak was echt te goor. Ik heb het weggegooid, ik geef het product een 1. Ik weet niet meer exact wat de prijs was, maar ik geloof 89 cent.
[afbeelding][afbeelding]
verkopen ze die dan? En weten de kassajuffen dat ook, of krijg je gelijk zo'n Herman Finkers verhaal aan de kassa?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:23 schreef Sessy het volgende:
Heeft iemand al een keer de lidl condooms getest?
Die kreeften soep is niks miss mee,Die kleur is normaal voor kreeften soep en als je kreeft niet lekker vind zul je die soep ook niet lekker vinden smaken...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Shadowke het volgende:
Zo vandaag heb ik geprobeerd Kreeftenroomsoep te eten van de Aldi.
Toen ik het blikje open maakte kwam er al een gore chemische geur uit, heb het toch maar opgewarmd...
De kleur en geur bleven hetzelfde, en de smaak was echt te goor. Ik heb het weggegooid, ik geef het product een 1. Ik weet niet meer exact wat de prijs was, maar ik geloof 89 cent.
[afbeelding][afbeelding]
Verder had ik ook een pizza gekocht namelijk de volgende:
[afbeelding]
Helaas geen foto van de pizza zelf...
Het moet natuurlijk een soort Dr.Oetker Ristorante Mozzarella pizza zijn, maar het is een slap aftreksel.
Ik geef het een 5. De bodem had een vreemde smaak, de mozzarella smolt niet goed en de zogenaamde basilicum was erg chemisch...
De pizza was overigens 1.50
Kortom niet echt geslaagd en ik heb een boterham gegeten om de honger te stillen![]()
Zo vandaag heb ik ook nog een Soya drank gekocht met vanille smaak:
[afbeelding]
Erg lekker! Ik had nog nooit soya melk gedronken en het was erg jummie 99 cent voor 1 liter. 0% cholesterol, etc... dus 'gezond'. Ik geef het een 8![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:32 schreef OreO het volgende:
[..]
Die kreeften soep is niks miss mee,Die kleur is normaal voor kreeften soep en als je kreeft niet lekker vind zul je die soep ook niet lekker vinden smaken...
Heb je wel gewone kreeft gehad?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:08 schreef Shadowke het volgende:
[..]
![]()
Als je die troep lekker vindt is er echt iets mis met je. 't Blikje is een imitatie van de AH kreeftensoep. Ik raad je aan die eens te proberen.
Die staan bij de shampoos en huidcremesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
verkopen ze die dan? En weten de kassajuffen dat ook, of krijg je gelijk zo'n Herman Finkers verhaal aan de kassa?
In tegenstelling tot jou heb ik regelmatig melk rechtstreeks - nog warm - van onder een koe en een geit gehad. Vergeleken daarmee smaakt melk die je 5 dagen of 500 dagen kunt bewaren identiek kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:27 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die houdbare melk zeggen verdienen sowieso geen mening over culinaire onderwerpen
Ik heb ook een paar keer verse melk gehad ja, de enige die ik wel lekker vondquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef Sessy het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik regelmatig melk rechtstreeks - nog warm - van onder een koe en een geit gehad. Vergeleken daarmee smaakt melk die je 5 dagen of 500 dagen kunt bewaren identiek kan ik je vertellen.
We maakten vroeger ook zelf zoete kaas en zo, tvorog.![]()
Nou goed dan dat ik die troep niet heb opgegetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:22 schreef Sessy het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet te eten. Sterker nog, ik heb 'm wel opgegeten omdat ik niks anders had en ik had er toen een dag of anderhalf diarrhee van, en dan echt water gewoon.
Daarom heb ik dit topic geopend, bij de aldi hebben ze heel veel supersupersupergoede spullen, maar sommige dingen zijn echt troep en je moet weten wat te kopen.
Die is idd niet te etenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Qwea het volgende:
Aldi : Shoarmadiep gevroren,veeeeeeeel water erin als je het bakt, en niet te vreten zo'n gare smaak eraan.
Cijfer : 2
500 gr ¤2.50
De Lidl magnetronmaaltijd die je niet-gekoeld kunt bewaren in zo'n alufolie bakje met aardappelschijfjes en "spekjes", die moet je NIET pakken. Mijn god wat een chemische troep, en zelfs met al die troep ruikt het echt naar gebalsemd lijk of zo. Ik durf geen cijfer te geven, want een 1 doet geen recht aan die troep.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:20 schreef GroovymissVW het volgende:
bij de Lidl vandaan, gekruide aardappelpartjes (zak uit de diepvries)....fantastisch als in de oven gebakken (frituur toch iets minder lekker). hoe duur ze zijn weet ik niet meer maar zal niet zo heel veel zijn![]()
at het altijd met mn broer samen na het stappen![]()
Nou heeft schapenvlees per definitie al een voor de meeste Nederlanders ongewone smaak en consistentie, zeker weten dat het niet gewoon wat oudere lammetjes waren? Lust je schapenvlees wel?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Leef het volgende:
ik heb bij de aldi lamsbiefstukjes gekocht uit de vriezer, 5 euro ofzo voor 5 stukjes, in totaal 4 ons ofzo.
(...)
Spicy Wedges, zak van 750 gram voor 0.89quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:20 schreef GroovymissVW het volgende:
bij de Lidl vandaan, gekruide aardappelpartjes (zak uit de diepvries)....fantastisch als in de oven gebakken (frituur toch iets minder lekker). hoe duur ze zijn weet ik niet meer maar zal niet zo heel veel zijn![]()
at het altijd met mn broer samen na het stappen![]()
Dit geld ook voor al het andere bevroren "vlees"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Leef het volgende:
ik heb bij de aldi lamsbiefstukjes gekocht uit de vriezer, 5 euro ofzo voor 5 stukjes, in totaal 4 ons ofzo.
ik heb nog nooit zulk intens goor vlees gegeten.
ik begrijp niet wat ze daar met het vlees doen om het zo onbeschrijfelijk goor te maken. Dat vind ik echt een kunst!
het smaakt echt of het voorgebakken is in afgewerkte diesel ofzo. Geen woorden voor. Soms ben ik een fan van de aldi om hun hele goedkope en soms zeer bruikbare producten, maar soms denk ik jeetje wat een tragische depressieve winkel is het waarom wil ik hier ooit nog komen.
Die stukken shoarma zijn ook belachelijk lang en grootquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:28 schreef Sessy het volgende:
De shoarma gooide ik er altijd in met superveel superhete olie, dan werd hij crispy. Maar liever idd niet. De kruiden ruiken en smaken zuur en het geheel blijft tussen je tanden steken.
De Kebab is dan weer wel lekker trouwens, mits je de pan eerst lekker heet laat worden (anders wordt hij nat). Of is die weer van de Lidl?
Zo was mijn vader vroeger ook maar tegenwoordig hebben ze echt wel goed spul, ze komen bij test vaak vrij hoog uit de bus en ja zelfs mn vader vindt nu dingen lekker van de aldi. Tja diepvriesvlees enzo mag je wmb nooit iets van verwachten, het gewone vlees vind ik ook erg goed te doen van de aldi, het gehakt enzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:15 schreef Canisfire het volgende:
Wat een hoge cijfers.
Ik weet nog wel dat mijn oma vroeger altijd naar Aldi ging en ik nooit wat at tot ik weer thuis was.
Vreselijke troep hebben ze daar.
Met uitzondering van gehakt en vis trouwens en de cotelettes.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:24 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Dit geld ook voor al het andere bevroren "vlees"
Biefstuk, varkenshaas enz.
Het mag het woord vlees niet meer hebben.
Weet niet hoe ze t doen maar het is ze in iedergeval gelukt om het oneetbaar te maken.
Ja t is zacht en mals maar smaakt zoooooo(sorry)
Ja maar ja ik vraag het maar even want ik kan me voorstellen dat iemand die voor het eerst schaap krijgt ook over z'n nek gaat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:17 schreef Leef het volgende:
Ik ben gek op lamsvlees/schapenvlees, lekker zacht laten worden in een marinade met veel rozemarijn, en dan eten met iets met veel knof. No offense taken, maar bij mij hoef je niet te komen om wat de meeste Nederlanders gewoon vinden, ik heb over de hele wereld gewoond.. ook in het midden oosten dus ik weet best hoe schapenvlees hoort te smaken.
Maar dit was echt vreselijk![]()
Wat een onzin, voor 't eerst gehad op m'n 16e en vind 't best te etenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:26 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja maar ja ik vraag het maar even want ik kan me voorstellen dat iemand die voor het eerst schaap krijgt ook over z'n nek gaat.
Waar zit de Lidl bij ons in de buurt dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:30 schreef Rewimo het volgende:
Ben erg tevreden over de broodbakmixen van de LidlGisteren een ciabatta gebakken en hij smaakt weer prima
![]()
8/10
naar duitsland?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef skiczukie het volgende:
Ik las vandaag in de Spits dat de Aldi vakanties gaat verkopen.
Nee naar de VS, daar hebben ze ook aldi'squote:
Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:27 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die houdbare melk zeggen verdienen sowieso geen mening over culinaire onderwerpen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking...
Ik koop alleen houdbare melk, omdat ik er maar weinig van gebruik. Ik drink het niet, gebruik het alleen in combinatie met andere ingrediënten. Ik ga toch zeker niet een liter melk kopen om er uiteindelijk 950 cc van weg te flikkeren.![]()
En ik kan heeeel aardig koken btw!
Er zit er eentje in Parkwijk (Prof. Donderslaan als ik het goed heb) en eentje in IJmuiden. Niet heel dichtbij maar dichtbij genoeg om eens in de paar weken heen te gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Waar zit de Lidl bij ons in de buurt dan?
Aldi heeft ook (afbak-)ciabatta met walnoten. Dit is echt verrassend lekker!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*onthoudt*quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Aldi heeft ook (afbak-)ciabatta met walnoten. Dit is echt verrassend lekker!
Heerlijk om er plakjes van te snijden (ongebakken), beleggen met wat rucola, plakje brie en honing erover en dan een minuut of zes onder de grill. Jummie!
Zie antwoord Rewimo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over welke winkel heb je het precies?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
brood
melk
Vla
Yogurt
en dat is het ook welmaar ik ga liever naar de jumbo dr naast,
snellere kassamiepen, en 4 wachtenden en kassa nog vrij? gratis schootbappen!
aldi, maar tis al redelijk beschreven die producten,quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:03 schreef Serendips het volgende:
[..]
Over welke winkel heb je het precies?
Welke producten koop je specifiek? (Degenen die je beschrijft, zijn er in diverse soorten).
Wat vind je van deze producten?
Tis een reviewtopic, he...![]()
Klinkt heel goed dit!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Aldi heeft ook (afbak-)ciabatta met walnoten. Dit is echt verrassend lekker!
Heerlijk om er plakjes van te snijden (ongebakken), beleggen met wat rucola, plakje brie en honing erover en dan een minuut of zes onder de grill. Jummie!
Dan kun jij me vast wel vertellen hoelang je die houdbare melk nog kunt houden als hij opengemaakt is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking...
Ik koop alleen houdbare melk, omdat ik er maar weinig van gebruik. Ik drink het niet, gebruik het alleen in combinatie met andere ingrediënten. Ik ga toch zeker niet een liter melk kopen om er uiteindelijk 950 cc van weg te flikkeren.![]()
En ik kan heeeel aardig koken btw!
Dat kan ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef De_Hertog het volgende:
Dan kun jij me vast wel vertellen hoelang je die houdbare melk nog kunt houden als hij opengemaakt is.
Yepquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat kan ik.
Volgens mij blijft het minstens 5-7 dagen goed. Dan is het pak bij mij ook meestal wel leeg.
Daarna vooral op je reuk- en smaakzin vertrouwen!![]()
![]()
Handig dat de verpakking afgesloten kan worden, dan weet je tenminste dat de koelkastbacterieen niet helemaal vrij spel hebben...
Dank uquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank u
Overigens neem ik het de Aldi nog steeds kwalijk dat ze de pittige kimonootjes vervangen hebben door 'oriental', die een stuk minder lekker zijn
De kaaspizza hebben ze ook veranderd. Nu is ie zo pittig dat ie niet meer weg te krijgen is. En waarom? Voor de Chinese doelgroep ofzo?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank u
Overigens neem ik het de Aldi nog steeds kwalijk dat ze de pittige kimonootjes vervangen hebben door 'oriental', die een stuk minder lekker zijn, en ook de smaak van hun eerst heerlijk pikante Salami 'steenovenpizza' hebben aangepast in iets minder pittig en iets meer druipend vet.
binnenkort eens een keer gaan zoeken dan, wij eten thuis zelden appelmoes en voor die ene keer dat we appelmoes eten is zelfs een klein potje te veel en gaat na een tijdje schimmelen en dat is toch zonde om dan weer bijna een heel potje weg te moeten gooien en misschien is appel- met aardbeien moes ook wel lekker als vervanger voor appelmoes.. kan het altijd testen natuurlijk..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij de Aldi heb ik een aantal weken geleden een soort appelmoes/aardbeienmoes toetje ontdekt. Het is te vinden bij de appelmoes. Het zijn 8 bakjes voor 89 cent. Heerlijk, hoewel het er niet uitziet als je het papiertje eraf trekt. Het is appelmoes met een vleugje aardbeien. De bakjes zijn ten grootte van een danoontje dus precies een goede hoeveelheid, met potten eet ik altijd te veel. En het bevat 68 calorieen per bakje. Een heerlijk toetje.
Een 8.
Nee, dat is voor de Duitse doelgroep. Echt wat die Duitsers aan peperdingen naar binnenwerken is niet normaal meer. Oriental chips in Duitsland kopen moet je alleen doen als je eeeeeeeeecht sadomasochistisch bent.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De kaaspizza hebben ze ook veranderd. Nu is ie zo pittig dat ie niet meer weg te krijgen is. En waarom? Voor de Chinese doelgroep ofzo?Was een 8, nu een 4.
Gehakt: 7
Citroen-ijsthee: 9. Geen enkele ijsthee van welke winkel ook komt erbij in de buurt.
Lasagne: 7
Koekjes met pure chocola erop: 8.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |