Als het hier echt bij revieuws over de kwalitiet blijft dan kunnen deze twee goed naast elkaar bestaan anders ga ik een merge aanvragenquote:
Ik vind het meer op een opsommingstopic lijken zoals er al 1 is.quote:Op zondag 26 november 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als het hier echt bij revieuws over de kwalitiet blijft dan kunnen deze twee goed naast elkaar bestaan anders ga ik een merge aanvragen
Ja, en voor dezelfde prijs, de world dinner kits zijn ook erg lekker, je weet wel met rijst waar je kip bij doet? Daar kan dan gelijk het aldi kipfilet van 5,50 bij, vriesvak, want die is echt erg goed, beter dan de versfilets bij de meeste supermarkten gewoon. Maar ook die dinner kits zelf, smaken absoluut niet naar B-merk of zo, echt een 9 of een 10 of zo krijgen die van mij.quote:Op zondag 26 november 2006 22:18 schreef Syrena het volgende:
Oh, de Burrito-dinner kit van 1,49. Een 9. Makkelijk klaar te maken, voor twee personen meer dan zat en lekker!
eerst 25 cent, toen 29, nu al 35?quote:Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef Nosh het volgende:
0,35 - Golden power 250 ml.
35?quote:Op maandag 27 november 2006 13:50 schreef Matness het volgende:
[..]
eerst 25 cent, toen 29, nu al 35?
Kweet niet of ze in Nederlandse Aldi dezelfde produkten hebben als in de Spaanse Aldi (ik woon in Spanje namelijk), maar hier hebben ze bij de aldi altijd Red Z, en geen Golden Powerquote:Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef Nosh het volgende:
0,35 - Golden power 250 ml.
Met iedere slok voelt het alsof al je organen gillend weg proberen te komen van die verschrikkelijk zoete troep, met 26 soorten Oost-Europese accuzuur erin verwerkt, en als je je neus erin steekt en eens flink ruikt, ben je in een keer je complete reukvermogen én al je neusharen kwijt.
Maar dat geeft niet, want het kost maar 35 cent, en er bestaat een kans dat je caffeinegevoelig bent, en na één enkel blikje gillend met je tong uit je mond op de grond ligt te rollen.
Maar dan wel gillend van plezier.
Cijfer: 10!1
Wij hebben gewoon Aldi Markt hier in Nederland. Aldi Süd en Aldi Nord is in Duitsland.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef Sessy het volgende:
Nee, jullie hebben aldi sud, wij aldi nord geloof ik. (de eerste heeft oranje strepen op de logo)
[afbeelding]
Deze 2 ja!quote:Op maandag 27 november 2006 16:43 schreef steve2003 het volgende:
De kruidenboter stokbroden--> 8,5
De varkens cordon-bleu -->9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |