Daarom ook onder etenstijdquote:Op maandag 27 november 2006 16:02 schreef maedel het volgende:
ik werd anders helemaal gek toen ik de laatste keer in de Mediamarkt was.
Ik had me dan ook voorgenomen niet zonder een nieuwe gsm buiten te komen...
dan kan ik jullie alleen maar succes toe wensenquote:Op maandag 27 november 2006 16:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Daarom ook onder etenstijdik houd niet van drukte en draai dan net zo lief weer om.
@Stroekie: ik wil gewoon zo'n dingik denk kopen, vriendin denkt kijken
![]()
Staar je nou niet blind op die twee merken...quote:Op maandag 27 november 2006 15:58 schreef Faithz het volgende:
Ook geen slecht ideeMaar de telefoon gaat hier
hehe
Ikke ga zo naar de Mediamarkt, Nikon en Canon kopen bekijken
Oh, ben jij er zo één. Ik heb ook zo'n vrouw...quote:Op maandag 27 november 2006 16:09 schreef Faithz het volgende:
@Stroekie: ik wil gewoon zo'n dingik denk kopen, vriendin denkt kijken
![]()
we zijn als warme was in hun vingersquote:Op maandag 27 november 2006 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo één. Ik heb ook zo'n vrouw...
En ik trap er ook nog in ook elke keer. Ze weet precies hoe ze het moet doen![]()
Mijn vrouw noemt het anders soms wel eens ronduit naïefquote:Op maandag 27 november 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we zijn als warme was in hun vingers![]()
Altijd.quote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
Erik, wil je vast een stukje Arthur lezen omdat je ziek bent?
Oh jeumig, wat is er?quote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Altijd.
Enige vorm van afleiding is zeer welkom, aangezien ik (na een gesprek met moeders) in een beejte een nare sfeer hang.
Kom je op msn of zal ik het mailen?quote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Altijd.
Enige vorm van afleiding is zeer welkom, aangezien ik (na een gesprek met moeders) in een beejte een nare sfeer hang.
Erik een dikke knuffel geeft en het mantra blijft herhalen dat hij helemaal geen complete mislukking isquote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder deed me het gevoel geven dat ik hetvoor mezelf weer goed aan het verpesten ben. En dat gevoel heb ikin de laatste paar weken steeds vaker, dat ik niks meer ben dan een complete mislukking op alle vlakken van het leven.
Het zijn wel de merken die vaak goed uit reviews komen en ik denk niet dat ik hiermee snel een miskoop zou doen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Staar je nou niet blind op die twee merken...
quote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder deed me het gevoel geven dat ik hetvoor mezelf weer goed aan het verpesten ben. En dat gevoel heb ikin de laatste paar weken steeds vaker, dat ik niks meer ben dan een complete mislukking op alle vlakken van het leven.
Moedersquote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Klopt, maar met de Sony of Pentax zou je ook geen miskoop doen, en die neem je nu helemaal niet mee in je vergelijking.quote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het zijn wel de merken die vaak goed uit reviews komen en ik denk niet dat ik hiermee snel een miskoop zou doen.
btw, mediamarkt was 200 euro duurder
Goed ideequote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja 'k moet ook weer naar bed om morgen toch wat fris te zijn :-/
Truste!
slaap u lekker meneer Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op maandag 27 november 2006 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik ga dus nu ook echt te bedde
Ja Lekkerquote:Op dinsdag 28 november 2006 07:21 schreef maedel het volgende:
en ook goedemorgen!
* maedel schenkt koffie in.![]()
anyone?
Merciquote:Op dinsdag 28 november 2006 07:45 schreef maedel het volgende:
* maedel schenkt een verse tas koffie in voor Stroekie
ik kom normaal altijd binnen via www.fokzine.netquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:12 schreef maedel het volgende:
ik kan trouwens al dagen niet via www.fok.nl de site benaderen... Da's toch helemaal niet handig?
Oh jeumig, da's oud (kun je nagaan hoe lang ik hier al rondhangquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kom normaal altijd binnen via www.fokzine.net
Dat doe ik nu inderdaad ook maar.quote:en als dat niet werkt via http://forum.fok.nl
Oh, maar ik woon ook niet in Eindhoven hoor, al lijkt het daar tegenwoordig wel opquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:58 schreef Faithz het volgende:
Always
Ik zag iemand uit Groningen in dit topic, eigenlijk kom ik ook uit Groningen. Woon nu 5 jaar in Eindhoven
Bedoel je mij?quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:58 schreef Faithz het volgende:
Always
Ik zag iemand uit Groningen in dit topic, eigenlijk kom ik ook uit Groningen. Woon nu 5 jaar in Eindhoven
Elleuw Sitethiefjequote:Op dinsdag 28 november 2006 08:58 schreef Sitethief het volgende:
Maedel, probeer frontpage.fok.nl.
Goedenmorgen trouwens,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |