daarom quote ik em even bij het centraal zettenquote:Op zondag 26 november 2006 18:58 schreef Sebasser het volgende:
Ik hou van nankinky!
Maar dat is geheim, vandaar dat ze deze tekst zal weghalen.
quote:Op zondag 26 november 2006 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
daarom quote ik em even bij het centraal zetten
quote:Op zondag 26 november 2006 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
daarom quote ik em even bij het centraal zetten
Gevalletje oedipuscomplexquote:Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef Sebasser het volgende:
Als Zoon-moeder liefde he!
quote:
Over mij of de 'echte' NanKingquote:Op zondag 26 november 2006 19:17 schreef maedel het volgende:
Ik heb over NanKing gedroomd![]()
En nee, er was verder geen spetterende actie ofzo...
Zo, is dat een originele tvp of niet?![]()
Close ups van huishoudelijke apparaten en eentje van de computer. Ofwel zwoegen zwoegen zwoegen vrije tijd.quote:Op zondag 26 november 2006 20:00 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi.
Waarom niet en welke foto's had je?
Ja, jou dus...quote:
Nou ja, euh, ik actie niet zo vaak in mijn dromen, ontmoetingen zijn belangrijker.quote:
Toch maar ingestuurd, ook al win ik nietquote:Op zondag 26 november 2006 20:00 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi.
Waarom niet en welke foto's had je?
Het is geen film met veel diepgang, zoals je van Waters gewend bent.. maar een heerlijke luchtige film om met wat mensen te kijken.quote:Op zondag 26 november 2006 19:43 schreef NanKing het volgende:
Nee, ken 'm wel.
Is het een leuke film?
Nope, daarvoor moet je echt in FOT zijn (lenzentopic, help me een digicam vinden etc). Ik weet alleen dat ik over een tijdje een Pentax wil en geen Canon, maar er zijn een hoop mensen die erg blij zijn met hun 400D. Ligt ook een beetje wat je wil... als je echt een n00b bent, zou ik niet met een DSLR beginnen, maar met een wat eenvoudiger camera, waar je geen honderden euro's aan uitgeeft en toch een beetje gevoel voor fotograferen kan krijgen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef Faithz het volgende:
Wonderer
Heb jij verstand van camera's en lenzen enzo?
Ik wil graag een spiegelreflex. Zit op dit moment te kijken naar de EOS 350D en de 400D.
Maar ik heb geen verstand van lenzenecht 0. Zero. 18-55 lens
Kun jij mij hier misschien een beetje in voorlichten?
Heb je "but I'm a cheerleader" gezien? OMG hilarischquote:Op zondag 26 november 2006 21:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het is geen film met veel diepgang, zoals je van Waters gewend bent.. maar een heerlijke luchtige film om met wat mensen te kijken.en
en
![]()
tegelijk
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 21:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je "but I'm a cheerleader" gezien? OMG hilarisch!
Ik zal debs iig een keertje kijken.
quote:Op zondag 26 november 2006 21:27 schreef NanKing het volgende:
[..].
Vertel eens, nu ben ik kei nieuwsgierig.
evt in een pm of maiil
Oh wat een stoute foei, je kent 't nietquote:Op zondag 26 november 2006 22:18 schreef Faithz het volgende:
Carnivale?
Had je Henk als Rembrandt?quote:Op zondag 26 november 2006 22:51 schreef Sitethief het volgende:![]()
Rembrandt de musical is echt aan te raden,.
Dit is mijn eerste musical ooit.....quote:
Bij de meeste grote musicals hangt ergens in de hal een lijst met wie welke rol speelt. Ik maak daar altijd een foto van als herinneringquote:Op zondag 26 november 2006 23:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste musical ooit...... geen moeilijke vragen stellen hoor,
.
Ja ik had aan het begin van de avond even gekekenquote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef wonderer het volgende:
Stroekie, hoe KUN je, zomaar ons LESBEAUS vergeten?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |