Ja het feit dat ik op mensen van m'n eigen geslacht val wil toch niet zeggen dat ik geen muziekale smaak mag hebben?quote:Op maandag 20 november 2006 14:53 schreef Faithz het volgende:
Ben ik met je eens, een homofeestje op zijn tijd vind ik erg leukmaar meer omdat de sfeer gewoon anders is. Homokroeg daarom ook..
Maar omg, homoschaatsen.. hoe verzin je het. Hier wordt ik echt niet goed van. En als je zoiets organiseert, neem dan ook muziek voor homo's.. of zit ik daar nu helemaal naast..ach maakt ook niet uit. We zijn het wel eens volgens mij
Whehe dat is een bugquote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ondertussen zie ik er nog niks van.
2e keer dat ik er 68 van maak.quote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk welquote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het feit dat ik op mensen van m'n eigen geslacht val wil toch niet zeggen dat ik geen muziekale smaak mag hebben?
Mea culpa Mea culpaquote:Op maandag 20 november 2006 14:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
2e keer dat ik er 68 van maak.
Nanking![]()
al 5f geprobeertquote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, of mij modje maken!quote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Afschaffen, je hebt er alleen maar last van.![]()
Maar serieus: ieder zijn eigen smaak natuurlijk! Maar geef toe dat over het algemeen holebi's eerder staan te springen op "It's raining men" dan op "Beter Piepen dan kraken". Op andere feesten waar ik kom wordt over het algemeen wel "andere" muziek gedraaid. Veel top40 maar ook Kylie, JLo etc.quote:Op maandag 20 november 2006 14:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
![]()
Wist je dat nog niet? Wij houden niet van heteromuziek!![]()
www.homotop100.nl![]()
Ja village people en Abba en Erasure en Pet Shop Boys en Marc Allmondquote:Op maandag 20 november 2006 14:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
![]()
Wist je dat nog niet? Wij houden niet van heteromuziek!![]()
www.homotop100.nl![]()
Nu, ja zo'n onverdeeld genoegen is dat ook niet hoor, als ik nog aan Willeke Alberti op het songfestival denk met dat hele lieve liedje Waar is de zonquote:Op maandag 20 november 2006 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vergeet het repetoire van het Songfestival.
Yvonne maakt me bangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |