Superlijm reageert met vocht!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
omdat de lijm pas reageert met lucht?
daarom plakt t dopje vaak wel vast als je hem 1x gebruikt hebt
logisch?
Zo heb ik een litteken op mijn hand van een sinterklaas surprise maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:58 schreef Skaai het volgende:
Mijn collega van de infobalie was gisteren de verhuur apparaten aan het bijhouden, beetje behangafstomers die kapot waren aan het repareren. Dus hij wil een stukje van de slang afsnijden, geen schaar bij de hand dus grijpt hij een stanley mes. Nou dat doet ie nooit meer, met dat mes uitgeschoten in zijn been, een open wond van 5/6 cm lang, je kon zo in z'n been kijken.
idd gewoon een stortkoker knutselenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef sanger het volgende:
Had dan ook gewoon een lang stuk rioolpijp gehaald.
quote:
Zodat de loodgieterskosten gedekt zijn indd, want die zijn (theoretisch) voor jouw rekening.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef Rewimo het volgende:
En buuv gaat haar verzekering bellen, mogelijk moet ik haar aansprakelijk stellen voor het vernielen van mijn afvoer
Dat is nou haast exact dezelfde situatie waarin ik mijn scheenbeen gebroken hebquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:58 schreef dekilo het volgende:
Eergisten was de loodgieter in de kruipruimte nieuwe leiding aan het leggen.
Ik was met wat plamuur gaatjes e.d in het plafond dicht aan het smeren.
Voor dat ik het wist lag ik het mijn snufferd op de grond was ik met 1 been in het gat van de kruipruimte gedonderd.
Gevolg schrammen op de armen, bult op de elleboog, bult op de knie en helemaal doorelkaar gehusseld.
'voor'quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
waar zijn de foto's ? :p
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]niet aan gedacht om een foto van te maken. Als ik nu het kruipluik weer opentrek dan heb ik ruzie met vrouwlief...
ik had dat met een schilderij opgehangen met van die Tesa plakstrips (die waren nog wel speciaal voor schilderijenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef glasbak het volgende:
Ik klus niet zoveel, maar ik heb een aantal jaren geleden m'n zelf opgehangen lamellen in de slaapkamer s'nachts op m'n kop gekregen![]()
Ik geef de plugjes de schuld
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
--knip--
mogen ze hier ook doen hoor ;-)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:22 schreef kroegtijger het volgende:
[..]da's voor het eerst dat iemand blij wordt als zijn/haar tv-kabel wordt doorgeknipt
Inmiddels is de boel weer aan elkaar gelast, maar op een andere plek dan waar het doorgeknipt is!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:22 schreef kroegtijger het volgende:
[..]da's voor het eerst dat iemand blij wordt als zijn/haar tv-kabel wordt doorgeknipt
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:49 schreef dobbey het volgende:
Pfff heb ik weer, het toppunt van domheid![]()
![]()
Op de kamer van de kleine hebben we vorige week de vloer gelegd, nu kwamen we er gister achter
dat op sommige plaatsen de bovenste laag loslaat, net alsof er vocht in is gekomen.Dus daarnet
de karwei opgebeld om te vragen wat ik moest doen. Vriendelijke meneer aan de andere kant geeft aan
dat ik het adres door kan geven en dat ze dan iemand langs sturen om te kijken.Dus zo gezegd zo gedaan,
straatnaam doorgegeven, postcode enz. je kent het wel. Bij het telefoonnummer aangekomen begin ik te
stotteren, ik word rood en kan wel door de grond zakken.... Ineens wist ik het weer, het kwam niet bij de Karwei
weg maar bij de Praxis![]()
![]()
Met het schaamrood op mijn wangen afscheid genomen van de vriendelijke
man om vervolgens op zoek te gaan naar het telefoonnummer van de Praxis![]()
Verborgen gebreken, hoef je zelf niks voor te betalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:18 schreef Dirk_D-H het volgende:
Huiskopen dat opgeknapt is door een groepje Poolse vakluit voor verkoop.
Na een paar weken telkens kortsluiting in de keuken. Na een hoop gedoe een deskundige gevraagd, die zet even de aarlek er af en alles is weer oké. Tevreden aan de koffie in de keuken horen we een vreemd gesputter onder de kastjes uitkomen. Plintje even er af en het blijkt dat het electra voor de koelkast en de oven ligt te sputteren in het water.
Alle afvoerbuisjes in de keuken bleken netjes in elkaar geschoven te zijn maar er was nergens iets dat op lijm leek gebruikt. Ook later nog een netjes achter stucwerk verborgen boorgaatje in de afvoer van boven gevonden. Zowel mijn muur als die van de buurman door en door nat.
Het verbouwen mocht waarschijnlijk niet te duur worden.
Wijze les. En wees blij dat het een dubbelplaats radiator was en geen gietijzeren (300kg). Anders had je meer zo iets of zo iets gehad.quote:Op maandag 17 september 2007 21:20 schreef JurriaanK het volgende:
Het is niet handig om in je eentje radiatoren op te hangen. Zeker niet als het dubbelplaats radiatoren van 180x50 cm zijn (geschat: 30 kilo). Nog minder handig is het om te controleren met je vingers of ze onderin goed in de houders zitten. Echt stom is het om dan je hand niet op tijd terug te trekken.
[afbeelding]
Gelukkig bleken mijn pezen niet beschadigd; ziehier het resultaat na een week, de hechting is net uit mijn pink. Een dag later 4 van deze radiatoren zonder problemen opgehangen - je leert er wel van.
Is er geen alternatief mogelijk? Als je spulletjes een beetje netjes zitten dan zou ik er niet meer aankomen lijkt me.quote:Op maandag 12 november 2007 09:49 schreef Pollewoppie het volgende:
Nu is het aan mij om mijn klusblunder te plaatsen ook al is het niet zo rampzalig...
[...]
Nu mag alles weer gezellig verwijderd gaan worden en kan ik weer lekker gaan solderen aan de leidingen om een aftakkinkje te maken!
De buitenkraan zit dus vķķr de meter? tsk, tsk, tsk....quote:Op maandag 12 november 2007 12:43 schreef AnneX het volgende:
De buitenkraan is bij ons getrokken vanaf waar de leiding de voorgevel binnenkomt.
De meterkast staat erachter.
Gelijk maar een kraan die zg. vorstvrij is - of iets dergl. -
Bij sommige huizen zit de watermeter ergens in de voortuinquote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
De buitenkraan zit dus vķķr de meter? tsk, tsk, tsk....
quote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
De buitenkraan zit dus vķķr de meter? tsk, tsk, tsk....
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef pascalheister het volgende:
had je voor dat geld beter een goede bouwlamp kunnen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |