Nuh uh. Ik heb een aantal keren de vraag in de OP gezet in het verleden.quote:
Nou snap ik het. Een gekwetst ego'tje.quote:Op zondag 26 november 2006 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nuh uh. Ik heb een aantal keren de vraag in de OP gezet in het verleden.
En wat voor nut heeft dat?quote:Op zondag 26 november 2006 16:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wikipedia, maar dan voor fok (http://wiki.fok.nl)
Helegaar niet. Het was gewoon even handig bij het openen van het nieuwe topic.quote:Op zondag 26 november 2006 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou snap ik het. Een gekwetst ego'tje.![]()
Volgens mij is dat niet handig, kun je 'm beter uit het vorige deel halen, omdat op wiki de score niet wordt bijgehouden.quote:Op zondag 26 november 2006 16:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dan kunnen mensen gewoon de OP van de Wiki afhalen en aanpassen
Nee, streng zijn! De kop indrukken! Onmiddellijk!quote:Op zondag 26 november 2006 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. Het was gewoon even handig bij het openen van het nieuwe topic.
Het is vervolgens weggelaten door de volgende topicopener.
Wellicht begrijp je me verkeerd: ik ben geen voorstander van de vraag in de OP, maar die éne keer....
oh ik las "wie schreef de tekst"quote:Op zondag 26 november 2006 16:54 schreef Homdeck het volgende:
tina turner zelf?
Ik weet toch niet hoe dat moetquote:Op zondag 26 november 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet handig, kun je 'm beter uit het vorige deel halen, omdat op wiki de score niet wordt bijgehouden.
quote:Op zondag 26 november 2006 16:54 schreef Neleos het volgende:
Tina Turner
Jawel, je hebt dit deel toch ook geopend?quote:Op zondag 26 november 2006 16:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe dat moet
Kan je nagaan ik heb niet eens bier gedronkenquote:
Wellicht kun je daar een conclusie uit trekken?quote:Op zondag 26 november 2006 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan je nagaan ik heb niet eens bier gedronken![]()
Bier is viesquote:Op zondag 26 november 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht kun je daar een conclusie uit trekken?![]()
Tijd voor bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |