Is ook niet schokkend.quote:
Mogen ze van mij direct een geeltje voor geven.quote:Op zondag 26 november 2006 15:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Word vaak genoeg gezegd hoor op het voetbalveld, doe nou niet alsof het zo erg is![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij scheldt collega's/concurrenten ook dagelijks uit?
quote:Op zondag 26 november 2006 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij scheldt collega's/concurrenten ook dagelijks uit?
het zijn geen 22 balletdanseressen op het veld.quote:Op zondag 26 november 2006 15:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Mogen ze van mij direct een geeltje voor geven.
Nee hoor, ik keur het schelden tegen de scheidsrechter in zijn algemeenheid af. Je dient je gewoon in te houden. Je weet dat je een kaart kan krijgen. Er zijn wel eens spelers voor mindere woorden van het veld gestuurd.quote:Op zondag 26 november 2006 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:. Omdat het een Ajacied is keur je het af, da's de enige reden. Grow up man.
Dat lijkt mij ook, het is alleen zelfs bevestigd door Bossen dat het tegen die Spartaan was.quote:Op zondag 26 november 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is overigens gewoon duidelijk tegen de scheids gezegd, dat sneijder er weer een smoesje bijhaald dat het tegen de tegenstander was, tekent zijn schrijnende karakter.
Sparta gaat ook rapport makenquote:Op zondag 26 november 2006 15:33 schreef S-Two het volgende:
Tjah die dingen mag je niet roepen, maar dat hoor je honderd keer in een wedstrijd. Ben benieuwd hoe het afloopt. Sneijder was er net op LdL behoorlijk van overtuigd dat hij wel vrij gesproken werd volgens mij. Bossen zou ook dingen tegen Stam en anderen hebben gezegd.
Lijkt me sterk inderdaad, daarom zei ik ook alsquote:Op zondag 26 november 2006 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je gelooft het toch zelf niet?![]()
Dekselse kwajongen, schavuit, vlegel, schobbejak!quote:Op zondag 26 november 2006 15:35 schreef -Wolf- het volgende:
moeten we allemaal dan 'malle jongen' of 'klojo' zeggen tegen elkaar op het veld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |