quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
quote:Op zondag 26 november 2006 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Het ligt aan PSV. Omdat die zulk schandalig afbraakvoetbal spelen, is Ajax verplicht om dat te compenseren met geweldig aanvallend en zeer attractief voetbal. Dan loop je weleens tegen een zeperdje aan, maar ja, dat hoort erbij. Als PSV eens wat minder verdedigend zou spelen...
Dat is helaas al een jaar of 10 zoquote:
Doe maar!quote:Op zondag 26 november 2006 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal ik ook nog een liveverslagen topic openen?
Wat een complete debiel die Bossen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353
quote:Op zondag 26 november 2006 13:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
nee lees even terug
geen 1-1![]()
sorry sorry sorry
kijk lekker naar je eigen ploeg eerst, voordat je commentaar gaat leveren op de leidingquote:Op zondag 26 november 2006 13:52 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat een complete debiel die Bossen.
- Doe eens normaal -quote:Op zondag 26 november 2006 13:52 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat een complete debiel die Bossen.
Heel PSV ook hoor...quote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef SCH het volgende:
Het kan nog een hele mooie middag worden. Denk dat heel Ajax voor Heerenveen is vanmiddag.
Kreeg echt 1-1door, geen lolquote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Lol cantona
quote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk lekker naar je eigen ploeg eerst, voordat je commentaar gaat leveren op de leiding![]()
![]()
SCHANDALIG. waar slaat die 1ste kaart op?? laat staan de 2de maar dat horen we na afloop...quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353
Nee, lichte voorkeur voor AZ. Of je nou 2e of 5e wordt, dat maakt geen ruk uit. Alleen PSV moet punten verliezen...quote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef SCH het volgende:
Het kan nog een hele mooie middag worden. Denk dat heel Ajax voor Heerenveen is vanmiddag.
Ben aant werk, add je morgen oid wel evenquote:Op zondag 26 november 2006 13:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doe maar!
Sand voeg mij ook een keertje toe op MSN. Als is nu misschien niet het juiste moment...
Sowieso had Vlug geel moeten hebben.quote:Op zondag 26 november 2006 13:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
SCHANDALIG. waar slaat die 1ste kaart op?? laat staan de 2de maar dat horen we na afloop...
Hou jij je mond als het om zulke uitspraken gaat hypocrietje...quote:
Ik zei toch sorry, ben alleen eerlijk over hoe ik over hem denk.quote:
ik hou het maar vriendelijk, neuzen lopen altijd weg of iets dat daar op lijktquote:Op zondag 26 november 2006 13:56 schreef Ayaxola het volgende:
Nou ik ben weg, dit gaat toch nergens over
Dankzij de geweldige playoffs..quote:Op zondag 26 november 2006 13:56 schreef SwithleR het volgende:
ondanks dat ajax echt een drama eerste klas is moet ik ook wel zeggen dat Sparta er teminste lekker voor gaat!
Het zal in ieder geval gedaan zijn met de spanning voor de competitie..
Een opstootje is geel voor beidequote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zei toch sorry, ben alleen eerlijk over hoe ik over hem denk.
Maar bossen moet omgekocht zijn.Kijk die rode kaart dan en het weggsturen van HTC voor "morraalridder".Die bossen moet omgekocht of dronken zijn.Een foutje kan,maar elke willekeurige Fokker zou dit beter beoordelen.
We kunnen winnen maar vooral verliezenquote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Frasier het volgende:
Maar toch zijn we nog steeds de beste.
Bij jou is er nog plek zatquote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kampioen 2006-2007 er bij past niet op avatar denk![]()
Het is allemaal de schuld van de scheidsquote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Onterechte rode kaart voor Sneijder, vind ik.
nou jah PSV kan nu in ieder geval helemaal op hun gemak eerste worden.. misschien dat ajax samen met feijenoord voor de 5de plaats kan gaan?quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Frasier het volgende:
Maar toch zijn we nog steeds de beste.
Jij weet wat hij gezegd heeft?quote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Hebben we veel aanquote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Je ziet volgens mij niet waarom Bossen rood geeft aan Sneijder.quote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zei toch sorry, ben alleen eerlijk over hoe ik over hem denk.
Maar bossen moet omgekocht zijn.Kijk die rode kaart dan en het weggsturen van HTC voor "morraalridder".Die bossen moet omgekocht of dronken zijn.Een foutje kan,maar elke willekeurige Fokker zou dit beter beoordelen.
Download het filmpie eens, er is niet eens een opstootjequote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een opstootje is geel voor beide![]()
En vragen voor geel voor iemand anders is ook geel![]()
Laten we niet te hard van stapel lopen, er volgens nog minimaal 20 wedstrijden....quote:Op zondag 26 november 2006 13:56 schreef SwithleR het volgende:
ondanks dat ajax echt een drama eerste klas is moet ik ook wel zeggen dat Sparta er teminste lekker voor gaat!
Het zal in ieder geval gedaan zijn met de spanning voor de competitie..
quote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef GoodNews het volgende:
Ajax is geslaagd voor het examen!
was niet eens een opstootje waardig. sneijder duwt zijn borst tegen die speler aan, kijkt boos en loopt gelijk weer weg. hij krijgt daarna een lichte duw terug. thats all. ongelofelijk dat hij hiervoor een kaart kreeg laat staan een rode. echt hard genaaid vandaagquote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een opstootje is geel voor beide![]()
En vragen voor geel voor iemand anders is ook geel![]()
HAHAHAH!!!!1111ONE!!!EINS!!!UNO111!!!!!quote:Op zondag 26 november 2006 13:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als ik voor 010 was, dan zou ik blij zijn als Ajax kampioen zou worden.Dan komt 010, Ajax in de plee offs niet weer tegen.En ja dat scheelt 2 vernederingen![]()
quote:
ze lopen tegen elkaar aanquote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Download het filmpie eens, er is niet eens een opstootje
proestquote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef Rossoneri het volgende:
Het ergste is zijn die arrogante PSVers. met hun 1x peer jaar kampioen.
En dan zeggen ze dat Ajax arrogantie heeft.
Desalnietenmin: Ajax gaat weer een verloren seizoen tegemoed. Daar kun je in de winterstop nog wat aankopen doen; helpt niet.
Ik weet dat het nog vroeg is om te zeggen maar : PSV word ook dit seizoen (op een kut manier dat wel) kampioen van nederland.
KUT AJAX DOE EENS GODVERDOMME JE WERK!! WAAR IS AJAX GEBLEVEN DE LAATSTE 5 JAAR!?!
Al zegt ie homofiele kklijer.Schelden doet geen pijn, tenzij je een mietje bent.Hij moet kaarten trekken voor overtredingen, niet voor schelden.quote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij niet waarom Bossen rood geeft aan Sneijder.
PSV wordt kampioen omdat Ajax niet doet wat ze zouden moeten doen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef Rossoneri het volgende:
Het ergste is zijn die arrogante PSVers. met hun 1x peer jaar kampioen.
En dan zeggen ze dat Ajax arrogantie heeft.
Desalnietenmin: Ajax gaat weer een verloren seizoen tegemoed. Daar kun je in de winterstop nog wat aankopen doen; helpt niet.
Ik weet dat het nog vroeg is om te zeggen maar : PSV word ook dit seizoen (op een kut manier dat wel) kampioen van nederland.
KUT AJAX DOE EENS GODVERDOMME JE WERK!! WAAR IS AJAX GEBLEVEN DE LAATSTE 5 JAAR!?!
we regelen wel watquote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kampioen 2006-2007 er bij past niet op avatar denk![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef Rossoneri het volgende:
KUT AJAX DOE EENS GODVERDOMME JE WERK!! WAAR IS AJAX GEBLEVEN DE LAATSTE 10 JAAR!?!
de waarheid is hard, ook voor meneer Bossenquote:Op zondag 26 november 2006 14:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Al zegt ie homofiele kklijer.Schelden doet geen pijn, tenzij je een mietje bent.Hij moet kaarten trekken voor overtredingen, niet voor schelden.
Welja, dan krijgen we lekkere taferelen op het veldquote:Op zondag 26 november 2006 14:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Al zegt ie homofiele kklijer.Schelden doet geen pijn, tenzij je een mietje bent.Hij moet kaarten trekken voor overtredingen, niet voor schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |