Ik zei toch sorry, ben alleen eerlijk over hoe ik over hem denk.quote:
ik hou het maar vriendelijk, neuzen lopen altijd weg of iets dat daar op lijktquote:Op zondag 26 november 2006 13:56 schreef Ayaxola het volgende:
Nou ik ben weg, dit gaat toch nergens over
Dankzij de geweldige playoffs..quote:Op zondag 26 november 2006 13:56 schreef SwithleR het volgende:
ondanks dat ajax echt een drama eerste klas is moet ik ook wel zeggen dat Sparta er teminste lekker voor gaat!
Het zal in ieder geval gedaan zijn met de spanning voor de competitie..
Een opstootje is geel voor beidequote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zei toch sorry, ben alleen eerlijk over hoe ik over hem denk.
Maar bossen moet omgekocht zijn.Kijk die rode kaart dan en het weggsturen van HTC voor "morraalridder".Die bossen moet omgekocht of dronken zijn.Een foutje kan,maar elke willekeurige Fokker zou dit beter beoordelen.
We kunnen winnen maar vooral verliezenquote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Frasier het volgende:
Maar toch zijn we nog steeds de beste.
Bij jou is er nog plek zatquote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kampioen 2006-2007 er bij past niet op avatar denk![]()
Het is allemaal de schuld van de scheidsquote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Onterechte rode kaart voor Sneijder, vind ik.
nou jah PSV kan nu in ieder geval helemaal op hun gemak eerste worden.. misschien dat ajax samen met feijenoord voor de 5de plaats kan gaan?quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Frasier het volgende:
Maar toch zijn we nog steeds de beste.
Jij weet wat hij gezegd heeft?quote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Onterechte rode kaart voor Sneijder, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |