Als je er automatisch op klikt welquote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef vdvorst het volgende:
met dat virus doe je dat automatisch dude,
net als de sigarenbandjes/postzegel onderzoekers ?quote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef Schouw het volgende:
Laat dat verzamelen maar aan de virus onderzoekers over.
Je kan met virussen nou net wat meer kwaad doen dan met postzegels.quote:Op maandag 27 november 2006 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
net als de sigarenbandjes/postzegel onderzoekers ?
heb je nog teruggelezen over mijn kwaaltje?quote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef Schouw het volgende:
[..]
Je kan met virussen nou net wat meer kwaad doen dan met postzegels.
Het is dan ook niet voor niets dat (toekomstige) anti-virus onderzoekers eerst gescreened worden alvorens ze worden aangenomen. De integriteit van iemand moet gevalideerd zijn.
Maargoed, laten we die discussie maar niet (hier) voeren.
Het klinkt anders dan de infectie waar in deze draad voornamelijk over wordt gesproken. Zeker ivm de blauwe schermen en de verzonden emails.quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb je nog teruggelezen over mijn kwaaltje?.
Als het virus daadwerkelijk in de mapjes zit/zat waarvan ik denk waar het virus in zat, dan ben ik er dankzij systeemherstel van af. Verder merk ik niets meer van een virus of iets dergelijks. Daarbij: een betere tip ben ik nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef DIGIT_ het volgende:
De optie syteemherstel zal je imho wel van de verzending afhelpen maar de backdoor (trojan) die in je temp-internet map staat , zal zich ook best in het systeemherstel nestelen..
Ben benieuwd hoeveel zombie's er nu al zijn door dit "geintje" ?
Just my 2 cents..
wat ik tot nu toe gezien heb werkt systeemherstel welquote:Op maandag 27 november 2006 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Help, mijn zusje de bezem heeft dat kutding geaccepteerd en ik mag het weer opruimen
Werkt systeemherstel?
Ja ! (garantie tot de deurquote:Op maandag 27 november 2006 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Help, mijn zusje de bezem heeft dat kutding geaccepteerd en ik mag het weer opruimen
Werkt systeemherstel?
TrojanHunter does the job aswellquote:Op maandag 27 november 2006 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Werkt systeemherstel?
Ik had hem niet, maar ik hou van een schone pc. En daarom heb ik het programma gebruikt en ja hoor; Wormen en trojans op me pc.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
TrojanHunter does the job aswell
Welke ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb een virusscanner geinstalleerd die hiero in dit topic is gepost en die doet het geweldig! Dus mijn comp leeft weer!
Gisteren had ik dus dat virus gekregen, ik heb deze scanner gedownload: http://www.activevirusshield.com complete scan gemaakt en alles verwijdert wat geinfecteerd enz. was, comp opnnieuw opgestart en totaal geen problemen meer ondervonden.quote:
Droog.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef Otto215 het volgende:
haha, een kameraad zegt: Wat is dit.. laat die dat linkje zien..
Hij had er op geklikt maar direct weer weg geklikt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |