Macintosh virusses take a Byte out of your Applequote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef Q. het volgende:
Dat soort dingen doen het nooit op mijn Mac.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Verdwijnen documenten die in de tussentijd zijn opgeslagen dan? Zoals word documenten enzo.
Hebben ze geen virus scanners ofzo?quote:Op maandag 27 november 2006 16:02 schreef Otto215 het volgende:
Paar lui in mijn klas hebben het hahaha..maar systeemherstel werkt en die andere via uitvoeren ook?
Bij het downloaden van dat virus zou norton hem al geblokkeerd hebben. En anders zeker bij het openen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:13 schreef Jerruh het volgende:
hmzz...
dat virus loopt bij mij via norton, want als ie uit staat heb ik nergens last van maar als norton aan gaat, dan stuurt ie ineens een hele hoop mailtjes naar norton en krijg ik meer dan 50 foutmeldingen, en als ik dan de stekker er niet uit trek, dan blijft dat doorgaan.
plus dat als ik virus scan aanzet en m laat scannen, hij na een aantal minuten gewoon crasht: ineens blauw scherm en dan start ie overnieuw op...
doe ik ook niet, maar ik krijg het er dus met geen mogelijkheid vanaf...quote:Op maandag 27 november 2006 16:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij het downloaden van dat virus zou norton hem al geblokkeerd hebben. En anders zeker bij het openen.
TIP: Zet norton niet uit als je download/opent
Ik hou er niet van om te spammen, maar KAV zou de rommel zonder problemen moeten kunnen verwijderen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet het in ieder geval niet meer.
Druk even op CTRL-ALT-DEL > Taakbeheer en sluit de service die het veroorzaakt. Nu kun je hem waarschijnlijk wel verwijderen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe ik ook niet, maar ik krijg het er dus met geen mogelijkheid vanaf...
ik heb nu via iemand een removal tool gekregen, maar telkens als die bijna klaar is, krijg ik dus een blauw scherm 9het bekende crashen bij mij) en start ie opnieuw op...
ik weet het in ieder geval niet meer.
Gooi dan meteen even een linkje erop voor hemquote:Op maandag 27 november 2006 16:24 schreef Schouw het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om te spammen, maar KAV zou de rommel zonder problemen moeten kunnen verwijderen.
dat is het juist, ik zou niet weten welke service het veroorzaakt...quote:Op maandag 27 november 2006 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Druk even op CTRL-ALT-DEL > Taakbeheer en sluit de service die het veroorzaakt. Nu kun je hem waarschijnlijk wel verwijderen.
ik heb wel via iemand een removal tool gehad maar telkens als die bezig is, crasht dat ding.quote:Op maandag 27 november 2006 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gooi dan meteen even een linkje erop voor hem(als het gratis is)
http://www.kaspersky.com - trial/paywarequote:Op maandag 27 november 2006 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gooi dan meteen even een linkje erop voor hem(als het gratis is)
betalen voor je virusscannerquote:Op maandag 27 november 2006 16:33 schreef vdvorst het volgende:
ik had het net ook, was niet eens op de pc, en wat denk je, nog mijn hele lijst vol,
toen maar ff avg van free naar pro geuprgrade, bestander doorzoeken, virus weghalen, klaar
nee, zeg ik datquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 16:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
nee, zeg ik dat, pro wil niet zeggen, betalen
dat meen je niet.. had die dombo hem er echt bijstaanquote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef Godlike02 het volgende:
Link niet klikbaar gemaakt.
Zelfs met waarschuwing vind ik dat niet erg slim van TS
Wat is die link nou?quote:Op maandag 27 november 2006 17:04 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dat meen je niet.. had die dombo hem er echt bijstaan
omfg.. beetje kansloos om de link naar het virus bij de viruswaarschuwing te zetten
dus jij bent zo'n kansloos figuur die zijn vrienden, dan wel vijanden bestookt met die crap..quote:Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is die link nou?
Ik spaar virussen !! (geen geintje)
Zeg ik datquote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dus jij bent zo'n kansloos figuur die zijn vrienden, dan wel vijanden bestookt met die crap..
ik weet nog wel een emailadres die je mag bestoken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |