Nou klik even en vertel het onsquote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef mschol het volgende:
dan is het gewoon zoeken wat het veroorzaakt, aangezien ik m;n processlist nagenoeg uit me broekzak ken kan ik snel vertellen of er een extra process draait
ow ik mag van IE7 nu i.p.v. een jpg een pif bestand downloaden![]()
kansloos
ik wil een plaatje en geen dos programma, ik ben niet blond...quote:
Staat in de op.quote:
Als je me je even laat SSH'en dan komt het goed.quote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef Q. het volgende:
Dat soort dingen doen het nooit op mijn Mac.
Ik had hem alleen even gepost zodat mensen weten wat ze precies toegestuurd krijgen zeg maar.quote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef Godlike02 het volgende:
Link niet klikbaar gemaakt.
Zelfs met waarschuwing vind ik dat niet erg slim van TS
Godver, jij hebt ook altijd pech!quote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef Q. het volgende:
Dat soort dingen doen het nooit op mijn Mac.
Hij staat er ook nog steeds alleen niet klikbaar.quote:Op zondag 26 november 2006 15:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik had hem alleen even gepost zodat mensen weten wat ze precies toegestuurd krijgen zeg maar.
[..]
Godver, jij hebt ook altijd pech!![]()
hoe danquote:Op zondag 26 november 2006 15:25 schreef SVZWnr1 het volgende:
heb ook al mensen in mijn lijst die heel de tijd met dat bericht aan komen zetten, net al 1 geholpen met het verwijderen ervan....
en welk proces draait er dan extra, heb je dat kunnen achterhalen?quote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef mschol het volgende:
dan is het gewoon zoeken wat het veroorzaakt, aangezien ik m;n processlist nagenoeg uit me broekzak ken kan ik snel vertellen of er een extra process draait
ow ik mag van IE7 nu i.p.v. een jpg een pif bestand downloaden![]()
kansloos
Get a Mac.quote:Op zondag 26 november 2006 15:21 schreef Legally_Brunette het volgende:
maar wat is de oplossing!
er draait geen extra process, maar das meer omdat ik niet gedubbelklikt hebquote:Op zondag 26 november 2006 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
en welk proces draait er dan extra, heb je dat kunnen achterhalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |