Goed betoog, maar sommige mensen denken alleen in kleurtjes en cultuurtjes, die vinden dat voor henzelf hele andere regels gelden dan voor de rest. Bij hen komt dit niet aan.quote:Op zondag 26 november 2006 15:03 schreef clowncloon het volgende:
ik wil de fokkers hier 1 ding realiseren. Stel je eens voor dat JIJ 1 van die meisjes bent.
Hoe rechtvaardig en eerlijk zou JIJ het vinden
Dan maak je jezelf het gemakkelijk. Iedereen die dit zogenaamd rechtvaardig en consequent vind heeft een bord voor zijn kop maar jij bent het gelukkig met mij eens. We moeten juist die mensen overtuigen die vanuit hun emotie en domheid roepen dat het correct is de realiteit doen beseffen vanuit de ratio in plaats van de emotie.quote:Op zondag 26 november 2006 15:18 schreef soylent het volgende:
[..]
Goed betoog, maar sommige mensen denken alleen in kleurtjes en cultuurtjes, die vinden dat voor henzelf hele andere regels gelden dan voor de rest. Bij hen komt dit niet aan.
Vind jij jezelf net zo zielig als die meisjes?quote:Op zondag 26 november 2006 15:03 schreef clowncloon het volgende:
ik wil de fokkers hier 1 ding realiseren. Stel je eens voor dat JIJ 1 van die meisjes bent.
Hoe rechtvaardig en eerlijk zou JIJ het vinden als jij hier bent opgegroeid, goed je best doet om een opleiding te volgen en niet eens de taal van je ouders spreekt terug moet gaan naar een land dat je niet kent, niet wil kennen maar van de Nederlandse overheid maar moet gaan beschouwen als je vaderland.....Denk eens na
Ikke, in een slachtofferrol?quote:Op zondag 26 november 2006 13:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ach, kruip toch uit je zielige slachtofferrol.
Je speelt het, je doet alsof er allemaal ellende is, en dat je je mag verdedigen via een machiavellistische weg. Dat je wat fantasietjes ertegenover mag zetten omdat hunnie dat ook doen. Ik noem dat spelen als slachtoffer, om medelijden op te wekken.quote:Op zondag 26 november 2006 18:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ikke, in een slachtofferrol?![]()
Geloof niet dat ik in deze een slachtoffer ben!
Buiten het feit om dat het inderdaad zielig is, kun je het gewoon niet maken om kinderen bij hun ouders vandaan te halen, dat is zoals ik al eerder zei gewoon onmenselijk. Als ze er al zo lang zitten, doe daar dan niet zo moeilijk over. Pleur gewoon die brandstichters van schiphol eruit, maar laat die kinderen gewoon lekker zitten waar ze zitten. Criminelen worden hier beloond met een verblijfsvergunning, en zulk soort mensen worden geslachtofferd.quote:Op zondag 26 november 2006 19:13 schreef StefanP het volgende:
Hoewel ik 11 jaar ook belachelijk vind, twijfel ik er geen moment aan dat dat niet grotendeels het gevolg is van eindeloos in beroep gaan. En daar heb ik al helemaal geen sympathie voor, dat is puur parasiteren. Je wil niet weten wat dat kost.
Wegwezen dus. Jammer maar helaas, een goede toekomst in Turkije gewenst.
En al die Fokkertjes die "zielig! dat kun je niet maken!" lopen te roepen:x 10. Alsof "zielig" een argument is. Er zijn honderden miljoenen zielige kindertjes. Moeten we die nu allemaal Nederland in halen? Volgens jullie vast wel ja...
Ik zeg alleen dat ik er niet meer bij verzin als degene die het allemaal maar zielig vinden.quote:Op zondag 26 november 2006 19:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je speelt het, je doet alsof er allemaal ellende is, en dat je je mag verdedigen via een machiavellistische weg. Dat je wat fantasietjes ertegenover mag zetten omdat hunnie dat ook doen. Ik noem dat spelen als slachtoffer, om medelijden op te wekken.
En wat als die kinderen 11 jaar geleden bij hun moeder weg zijn gehaald?quote:Op zondag 26 november 2006 19:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat het inderdaad zielig is, kun je het gewoon niet maken om kinderen bij hun ouders vandaan te halen, dat is zoals ik al eerder zei gewoon onmenselijk.
Bedankt, maar we kunnen zelf wel praten, je hoeft ons niet te vertellen wat jij denkt dat we vinden.quote:Op zondag 26 november 2006 19:13 schreef StefanP het volgende:
En al die Fokkertjes die "zielig! dat kun je niet maken!" lopen te roepen:x 10. Alsof "zielig" een argument is. Er zijn honderden miljoenen zielige kindertjes. Moeten we die nu allemaal Nederland in halen? Volgens jullie vast wel ja...
Als ik het goed begrepen heb heeft de vader in dit geval de volledige voogdij, en woont de moeder niet eens in Nederland, dus wat heeft het voor zin om het die kant op te sturen ?quote:Op zondag 26 november 2006 19:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat als die kinderen 11 jaar geleden bij hun moeder weg zijn gehaald?
Ja, zielig is een argument. En al die honderden miljoenen andere zielige kinderen moet ook geholpen worden.quote:Op zondag 26 november 2006 19:13 schreef StefanP het volgende:
ik ben een verwende rijke hollander dus ik heb niks te klagen? Jij wel?quote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vind jij jezelf net zo zielig als die meisjes?
hmz, over dat meer weten van de IND, daar heb ik na al die rare stunts van ze maar weinig vertrouwen in, meerdere baby's formulieren sturen dat ze in hun eentje het land uit moeten suggereerd op z'n minst onzorgvuldig werkenquote:Op zondag 26 november 2006 19:29 schreef Gia het volgende:
Denk dat de achtergrond nog wel aan 't licht zal komen. En tot dit tijd ga ik geen oordeel vellen over de beslissing van de IND. Zij weten zeker meer dan wij.
Wat een naastenliefde. Hoop dat je morgen onder een bus loopt.quote:Op zondag 26 november 2006 09:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Ze zijn hier illegaal! Boeie wat ze verder daar in Turkije doen, er zijn honderden miljoenen zielige kindjes op aarde, waarom moeten wij wakker liggen van deze 2, alleen omdat ze toevallig illegaal hier verblijven?
Met hem ernaast.quote:Op zondag 26 november 2006 10:14 schreef R0ADKILL het volgende:
Zijn hier 11 jaar illegaal.
Waarom zou illegaal ineens legaal moeten worden als je het lang genoeg vol weet te houden.
Nogmaals, opzouten. En neem anders je familie ook maar mee.
befehl ist befehl, open die gaskraan!quote:Op zondag 26 november 2006 11:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn gewoon regels, en ik zou niet weten waarom ze niet terug kunnen naar turkije, desnoods gaan die ouders mee.
1 woord:quote:
De biologische moeder is dus overleden, heb ik begrepen van iemand die ermee bezig is en de meisjes stonden met hun moeder ingeschreven in Nederland.quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef Gia het volgende:
Ik snap niet dat niemand medelijden heeft met de moeder van die meisjes, die al 11 jaar haar kinderen moet missen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |